BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 22:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Nie chodzi na jednym garze!!
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
witam.kupilem ostatnio bawarke w celu doprowadzenia jej do porządku i stanal mi na drodze problem ktorego nie mozemy rozwiazac ,manowicie..autko jest zagazowane i nie mialo wogole mocy (na benzynie nie chodzi wogole)wymienilem swiece i kable wn ale nie ma roznicy.okazalo sie ze nie chodzi na jednym cylindrze :( jest iskra ale swieca wyglada tak jakby nie dostawala paliwa.na pozostalych trzech chodzi dobrze(po zdjeciu fajki gasnie).jaka moze byc przyczyna tej awarii?bardzo prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
i jak pomoze ktos? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂŞczyca
rozumiem ze masz LPG i nie ma różnicy jeśli zdejmiesz faje z tego cylindra na którym rzekomo nie chodzi??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
dokładnie tak..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂŞczyca
to dosc dziwne ... ja miałem podobnie w e34 520 i tam przyczyny były 2!!

1: kopułka zapłonowa miała przepięcie na śrubę

2: przepływomierz nie działał

ale odradzam kupowanie nówek.. najlepiej pożyczyć od znajomego (o ile się takiego ma z podobnym autkiem) i sprawdzić

ps. na którym garku nie chodzi??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂŞczyca
ale jeśli masz lpg zwykle to przeplywka niema nic do tego
co innego jesli chodzi o sekwencje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
lpg druga generacja czyli przeplywka odpadatak? a nie chodzi na 1 cylindrze..mowisz ze miales podobny objaw?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂŞczyca
skoro to lpg 2 gen. to przeplywka wchodzi w gre... ja mialem ten problem w 520 m20 na benzolu nie chodzila bo ktos spalil pompke.. nie chcialo mi sie wymieniac... pewnego razu kichnela.. rozwalilo przeplywke i wlasnie z tad wiem ze przy 1 gen nie ma ona znaczenia bo 1 gen. nie posiada sterownika dawka.. wywalilem przeplywke i bylo oki... ale wracajac do ciebie ... nie wiem jaki masz silniczek ale jesli masz kopolke zaplonowa to radze zaczac od tego... najlepiej bylo by pozyczyc i sprawdzic czy to wlasnie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂŞczyca
skoro to lpg 2 gen. to przeplywka wchodzi w gre... ja mialem ten problem w 520 m20 na benzolu nie chodzila bo ktos spalil pompke.. nie chcialo mi sie wymieniac... pewnego razu kichnela.. rozwalilo przeplywke i wlasnie z tad wiem ze przy 1 gen nie ma ona znaczenia bo 1 gen. nie posiada sterownika dawka.. wywalilem przeplywke i bylo oki... ale wracajac do ciebie ... nie wiem jaki masz silniczek ale jesli masz kopolke zaplonowa to radze zaczac od tego... najlepiej bylo by pozyczyc i sprawdzic czy to wlasnie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
chodzi o to że nie chodzi na jednym garze wiec przepływka chyba raczej odpada ale kopułke bede musial sprawdzic...a silnik mam m10 na jednopunkcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 09:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
obstawiam wypalony zawór :mur: kolego pierwsze co to proponuje zmierzyć cisnienie na tłoku!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 11:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Jak masz kopułke to zawsze od tego zaczynaj. Moze palec ma już straszne dziury w spbie i sama kopułka, delikatnie papierkiem ściernym wyczyść stopki w kopułce i sam palec.
A jak sprawdzisz czy masz wypalony zawór, prosto zmierz kompreche na sucho i na mokro i porównaj wyniki. Da ci to do myślenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
wydaje mi sie ze jak nie chodzi na 1 garze to ewidentnie zawór kolego kolego na alegro znalazlem taki przyząd do mierzenia cisnienia na tlokach za 36zł mysle ze to nieduży koszt a napewno sie przyda i zwruci szybko :) a wydaje mi sie ze jakby miał z tym coś wspulnego palec to raczej na wszystkie gary by kulał a nie na 1 a tu ewidentnie niema kompresji na 1 cylindrze tak?? jak zdejmujesz fajke to zero reakcji??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 11:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
A świeca jest sucha czy nie ma na niej oleju?? Równie dobrze mógł paść pierścień. Sprawdz kompreche na mokro troszku oleju do cylindra, gaz do dechy i zobaczysz co padło:)
Jeśli ojej uszczelni tłok i komprecha skoczy to znaczy ze pierscien, a jesli nie to zawór lub uszczelka.
A co do kopułki zarknij czy nie ma duzych wżerów bo iskra ma swoja tolerancje co do przebicia powietrza. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 11:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
autko jest w gazie to nadal podejrzewam wypalony zaworek uszczelka jakby poszla to bedzie sie dostawał olej do wody albo woda do oleju to juz sobie kolega zbada czy uszczelka czy nie! no jeszcze jest opcja ze na zewnątrz wywala olej albo wode ubywa czegoś??? uszczelke eliminuje pierscien raczej tez bo kolega pisał ze swieca jest sucha czyli zostaje nam zaworek jak nic ale kompresje trzeba sprawdzić na wszelki wypadek podejrzewqam wypalony zawór wydechowy kolego!!! ale sprawdz zanim wezmiesz sie do roboty :P a i jakby pierscien padł to by raczej pobierał olej na tłok i spalał z benzynką to troche szaro by za kolegą było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: KROSNO
Sprawdź kompresje na cylindrach jeśli będzie nieprawidłowa wykonaj "próbę olejową", spr. czy wtryskiwacz paliwowy nie jest padnięty czyli zamień wtryski miejscami (wiem jest przy tym trochę roboty), sprawdź czy wąż podciśnienia nie spadł lub nie jest dziurawy, wyczyść styki rozdzielacza zapłonu, podmień świece miejscami. Więcej już nie wiem co można sprawdzić na tym moje kompetencje się kończą. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 13:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Sprawdz na początek kompresje, tak jak kolega szkieletonnapisał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Też muwiłem żeby sprawdził kompresje na sucho i na mokro.
To nic nie szkodzi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL