BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 00:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
PAVO E36 napisał(a):
reserved napisał(a):
DAREX napisał(a):
Panowie spokojnie, Ceramizery nic nie daja, daja tyle ile Chip z allegro do BMW :wink:


interesujace... jakas podstawa czy wlasne przemyslenia ?


no daja cos ale jak wszystko ma swoje wady i zalety.

moim zdaniem mozna je lac do "trupów" zeby ciut ciut przesunac w czasie ich agonie...

ja bym do swojego auta tego nie wlal...:) zreszta nie musze lac takich wynalazkow ;)


Jestem innego zdania, zupelnie jak fachowcy od sportow motorowych, ktorzy to juz od dawna stosuja w samochodach ceramizery...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 08:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Frank, jak ten świat się zmienia. Jeszcze niedawno mówiłeś że czegoś takiego nigdy nie zalejesz itp. A teraz masz już 2 auto-repiry na biurku. heh :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
zdania sa podzielone jak widac, wiec jak to jest lac czy nie lac ???
co naprawde daja? jak dzialaja? jakie sa efekty? w praktyce a nie na etykiecie dolaczonej do produktu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: Dolny Slask
Witam !

Tak sie sklada ze zalalem Xeramica 0,5l do E30 z silnikiem M20B27, zaznaczam ze silnik nie byl zajechany, byl w dobrej kondycji, troche ponad 200 tys. km. Najbardziej zauwazalna zmiana byla duzo cichsza praca zimnego silnika, po mroznej nocy gdy silnik chodzil na sssaniu i jakby minimalnie lepiej odpalal. Niczego innego nie zauwazylem, lecz przejechalem tylko jakies 300-400km i auto sprzedalem, wiec efektow koncowych nie jestem wstanie wykazac, czy to cos dalo :?: na pewno nie zaszkodzilo :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Ja też sie wypowiem w tym temacie :D mam chęć zalać nie AUTO REPERAIR tylko MILITEC z tego co sie dowiadywałem i poczytałem troche i znam osoby które stosują ten środek że jest to rewelacja auto zaczyna cicho pracować itp żadnych skutków ubocznych nie było i własnie chyba się zdecyduje na jeden z tych środków :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 18:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Radek540V8 napisał(a):
Ja też sie wypowiem w tym temacie :D mam chęć zalać nie AUTO REPERAIR tylko MILITEC z tego co sie dowiadywałem i poczytałem troche i znam osoby które stosują ten środek że jest to rewelacja auto zaczyna cicho pracować itp żadnych skutków ubocznych nie było i własnie chyba się zdecyduje na jeden z tych środków :mrgreen:


Militec to jest zupełnie inny środek niz ceramizer i inna jest istota jego działania ( Militec wiąże sie z olejem więc przy każdej jego wymianie trzeba aplikować nową dawkę). Zalewałem oryginalnego Militeca sprowadzanego z USA do dwóch samochodów z silnikami TD i TDi w zeszłą zimę.. Zauważalna była zmiana w kulturze pracy zimnego Diesla ( oczywiście na + )... Auta jeżdzą do tej pory bezawaryjnie i jest wszystko OK. Nasza polska podróbka Militeca to właśnie Motodoktor :-) - troche im to nie wyszło :(...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 19:16 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
nie zalewałem tego do swojego bmw ale moim zdaniem to nic nie daje.Najwieksza role w tym wszystkim spełnia podswiadomosc :mrgreen: i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2006, 20:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
J E L I T O napisał(a):
Frank, jak ten świat się zmienia. Jeszcze niedawno mówiłeś że czegoś takiego nigdy nie zalejesz itp. A teraz masz już 2 auto-repiry na biurku. heh :wink:


mam bo kupiłem kumplowi 4 tubki ( 2 na allegro i dwie w Poznaniu) a wlał poki co dwie :D wiec sobie leżą i czekają na chetnego :D

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 21 marca 2006, 02:05 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 01:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
A moze na początek lepiej wypróbować i wlać to do skrzyni biegów. :?:

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 08:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
w sumie to jakoś srednio mnie to przekonuje ;P moim zdaniem jezeli to ma poprawiać własności smarne oleju .. to czemu prodcenci oleju tego nie stosują np w swoich drozszych olejach ... nie reklamują zastosowania czegos takiego dla niby lepszego zabezpieczenia silnika... ?

aby ktoś inny mogl zarobić na tym ? wątpie...

gdyby to zatrzymywało lub spowalniało proces zuzycia
układu korbowo tlokowego to przeciez stosowano by to w sporcie motorowym .. a tym czasem .. zalewa sie silniki poprostu olejem o dobrych własciwosciach ...

jezeli ktoś mnie przekona ze ktoś w sporcie uzywa czegos takiego i faktycznie to działa... to sam przekonam sie i zaleje u siebie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Witam
Ja do swojej e32 735i zalałem ceramizer Xeramic przy wymianie oleju(MaxLife 10W-40),efekt był odczuwalny już po 200km:
-cichsza praca silnika(szczególnie zimnego)
-płynniejsze wkręcanie na obroty(większa elastyczność)
-zmniejszenie wibracji silnika(brak drgań na drążku zmiany biegów)
nic negatywnego nie zauważyłem po przejechaniu 2500km i mogę polecić każdemu.

_________________
byÂło e30 320i 90r
jest e32 735i 89r
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 10:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Jaras E21 napisał(a):
w sumie to jakoś srednio mnie to przekonuje ;P moim zdaniem jezeli to ma poprawiać własności smarne oleju .. to czemu prodcenci oleju tego nie stosują np w swoich drozszych olejach ... nie reklamują zastosowania czegos takiego dla niby lepszego zabezpieczenia silnika... ?

aby ktoś inny mogl zarobić na tym ? wątpie...

gdyby to zatrzymywało lub spowalniało proces zuzycia
układu korbowo tlokowego to przeciez stosowano by to w sporcie motorowym .. a tym czasem .. zalewa sie silniki poprostu olejem o dobrych własciwosciach ...

jezeli ktoś mnie przekona ze ktoś w sporcie uzywa czegos takiego i faktycznie to działa... to sam przekonam sie i zaleje u siebie :)


Drogi Panie :-) W sporcie motorowym od bardzo dawna stosuje się ceramizery....

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 13:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
gdzie ;> ? prosze o jakis przykład ;> :P jezeli faktycznie ... stosuja i przedluza to zywotnośc wysilonego silnika ;] to zobacze ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 13:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Jaras E21 napisał(a):
gdzie ;> ? prosze o jakis przykład ;> :P jezeli faktycznie ... stosuja i przedluza to zywotnośc wysilonego silnika ;] to zobacze ;]


Kiedys jak ujeżdzałem mitsubishi to w warsztacie, ktory sie nim zajmowal robili z motorami japonskimi od "rajdowek" - wtedy pierwsze raz uslyszalem o ceramizerach ( temat mnie nie interesowal wiec nie wnikalem w szczegoly - wiem tylko, ze byly to drogie ustrojstwa i lali takie w plynie a`la Xeramic tylko puszka byla chyba złota albo żółta )... Ceramizery w roznych postaciach i wersjach cywilnych ukazaly sie niedawno wiec pewnie z tad ten brak wiary :) Wydaje mi sie, ze nie na darmo podpisuje sie pod nimi np. Chojnacki Motosport... Mysle, ze konkretnych informacji moglby Ci udzielic Xeramic Motorsport Team :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 14:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: WoÂłomin/WWa
ms napisał(a):
Witam
Ja do swojej e32 735i zalałem ceramizer Xeramic przy wymianie oleju(MaxLife 10W-40),efekt był odczuwalny już po 200km:
-cichsza praca silnika(szczególnie zimnego)
-płynniejsze wkręcanie na obroty(większa elastyczność)
-zmniejszenie wibracji silnika(brak drgań na drążku zmiany biegów)
nic negatywnego nie zauważyłem po przejechaniu 2500km i mogę polecić każdemu.

Potwierdzam, mam te same efekty. Tylko, że ja zalałem Auto-Repair. Warto.
Dziwi mnie natomiast fakt, że najbardziej udzielają się "znawcy", którzy nigdy tego środka nie zalali. No cóż, tak zawsze bywa, że najgłupsi mają zawsze najwięcej do powiedzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 125
Lokalizacja: Warcz k/GdaĂąska
Jaras E21 napisał(a):
...moim zdaniem jezeli to ma poprawiać własności smarne oleju .. to czemu prodcenci oleju tego nie stosują np w swoich drozszych olejach ...


ceramizery nie są modyfikatorami oleju (nie zmieniają ich właściwości, a co za tym idzie
ich właściwości smarnych)

ceramizery są modyfikatorami metalu (zmieniają właściwości warstwy zewnętrznej
2 trących się części metalowych)


są oleje, które w swoich dodatkach posiadają dodatki ceramiczne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 16:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Nie przenośmy może sportu tak bezpośrednio do życia codziennego, bo w sporcie bardziej liczą się osiągi niż trwałość. Tam byćmoże stosuje się ceramizery- w co osobiście wątpię- ale tam też bywa, że remont robi się co każdy wyścig.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 16:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
hym ;] macie przekonujące argumenty . .czy ktos moze przyblizyc mi cene takiego czegoś i jakiego produktu konkretnie szukac ? przy zmianie oleju zaleje ... sprawdze efekt ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, 17:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Auto-repair kosztuje 50 zł za tubkę a Xeramic widziałem ostatnio na allegro w cenie 40 zł za 500ml

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2006, 00:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Ja zalałem jakiś czas temu auto repaira i aż tak wielkiej różnicy nie zauważyłem, może trochę lepiej pracował jak były te mrozy, ale żeby diametralnie coś sie zmieniło, tylko tyle , że jakby cichszy lub te zrówniej pracuje, ale to pewnie sugestia była bo nie zwracam juz na to teraz uwagi. Ponoć jest to środek który ma za zadanie zamrozić stan silnika, a nie naprawiac np: zużyte popychacze itd...ponoć coś daje, ja mówie w moim przypadku zauwazyłem minimalane zmiany, a co do skrzyni to dobry pomysl!!!

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL