BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 07:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik przerywa, nie ma mocy
PostNapisane: 23 marca 2009, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Wieliczka
Kiedyś już pisałem o moim problemie z 325i w temacie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42063.
Wymieniłem przepływomierz i przez chwile wszystko chodziło dosyć dobrze, chociaż przy wyższych obrotach coś przerywało. Teraz w ogole stracił moc. Jeździ prawie jak polonez, męczy sie niesamowicie. Przed wymianą przepływomierza, błąd został skasowany. Teraz odłączyłem przepływke od czujnika i ku memu zdziwieniu, samochód chodził tak samo jakby był podpięty.
Co to może być, że przede wszystkim nie ma mocy? Na wolnych obrotach chodzi płynnie, zaś przy dodaniu gazu silnik przerywa i strzela cos z rury wydechowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Wygląda na to że kolejna przepływka padła.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Wieliczka
i to może być przyczyną braku mocy? jak powinien zachowywać sie samochód po odpięciu przepływomierza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 12:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Co do przepływki to tak 50% na 50%, ale powiedz kiedy wymieniałeś filterek powietrza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 12:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Wieliczka
hmm... nie dawno, jakieś 10 tys temu. Ale jak patrzyłem na niego to nie był bardzo brudny. Btw i tak musze go wymienic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Witam podpinam sie pod temat. Mam ten sam problem w moim e34 m50b25. Raz jedzie normalnie raz ma tyle mocy co FSO 1500 z lpg. Na wolnych obrotach zawsze chodzi rowno. Cewki sprawdzone, fajki, swiece. Dodatkowe objawy to jak sie zamuli i jej docisne to slychac klekotanie zaworow jakby zaplon ktos przestawil. Bylem na kompie bledow nie wywala. Moze to czujnik polozenia walka rozrzadu lub walu korbowego? Nie wiem co robic bo jak zaczne wszystko po kolei wymieniac to moj budzet zostanie zrujnowany, a nie mam lpg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: olsztyn
moim zdaniem w obu przypadkach jest przepływomierz spróbujcie wymienić i powinno być lepiej, najlepiej od kogoś przełożyć i sprawdzić będzie wiadomo na 100% jeżeli będzie lepiej to zakupić nowy przepływomierz poco sie kosztować jak to może być co innego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
skoro ci rpzerywa na wysokich obrotach to pewnie pompa paliwa nie domaga :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
a ja myśle że czujnik położenia wału korbowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: tamtaram
jeśli to by był czujnik położenia WAŁU to nie odpalil bys auta. twoja utrata mocy może byc zwiazana własnie z czujnikiem położenie WAŁKA rozrzadu lub jak kolega ci pisal wyzej z przeplywka przeciez to proste przeplywka odpowiada za pomiar powietrza, pomiar trafia do komp ktory nastepnie zwieksza ilosc paliwa jesli przeplywke odlaczysz/ uszkodzisz komp nie wie ile potrzeba powietrza silnikowi gdy ty wciskasz pedal gazu i tak auto sie muliiii i nie chce jechac. Jesli piszesz ze dwie przeplywki juz Ci sie spalily to mozesz miesc cos nie tak z kablami ktore ide do przeplywki lepiej to sprawdz (schemat, miernik )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E36 .92
Kod silnika: M43B16
Witam ja też podpinam się pod temat.Objawy te same ,czyli przy gwałtownym dodawaniu gazu czuć szarpnięcia po odpięciu przepływomierza na wolnych obrotach nierówno pracuje ale przy prze gazowaniu jest ok ,ten problem mam tylko na benzynie na gazie z podłączona przepływka jest spokojnie i niema problemu wiec nie wiem co to może być?? Proszę o jakieś sugestie :(


i jeszcze jedno kolego mariusek2 komputer ma tzw tryb awaryjny i jak ulegnie na przykład awarii przepływomierz po wypięciu go ,to komp korzysta z danych zastępczych (wartości średnich) tak jak napisane w lekturze "Sam naprawiam samochód" BMW serii 3 strona 104 (Pamięć usterek )

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 22:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
u mnie wyszedl czujnik polozenia walka rozrzadu, a dokladnie to przewody przy wtyczce mialy zwarcie. zaizolowalem i chodzi wszystko jak nalezy, a czujnika nawe nie wymienilem. z czujnikiem tym jest o tyle ciekawa sprawa ze jesli nie padnie zupelnie to moze nie pokazac jego bledu na kompie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E36 .92
Kod silnika: M43B16
to ja jutro sobie sprawdzę ten czujnik i wszystkie kabelki , zawsze jest wiele przyczyn jednej usterki , w moim byłym aucie miałem taka usterkę ze szkoda gadać powymieniałem akumulator ,świece kable HV a usterka był pęknięty gumowy wężyk podciśnienia z serwo .
dzięki za podpowiedź pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL