BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wibruje przy wiekszej predkosci
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 15:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
witam,mam problem tego rodzaju,ze moja E34 wpada w wibracje gdy jade ok 140.Nie wiem o co chodzi,ktos mi powiedzial,ze to zle wywazone kola,ale wywazale dwa razy i niby sa ok..Wyglada niby,ze wibruje przod razem kierownica,ale ciezko wyczuc,czasem wibruje cale auto.Strasznie mnie to drazni,bo lubie szybko pojezdzic :D ,a przy tych wibracjach zero uciechy,pozdrawiam i szczesliwego nowego roku dla wszystkich BMW Maniakow :rotfl:


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2007, 15:42 przez cinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
a wał napędowy wziołeś pod uwagę???
czasami potrafi czepać całym autem
a przeważnie się to ujawnia przy chamowaniu, tak przynajmniej ja miałem w e28
zainwestowałem w to trochę kasy(wymiana jednego krzyżaka i wyważenie wału 300zeta) i było ok
ale musisz być tego pewny że to wał bo czasami można wyrzucić kasę niepotrzebnie.
:]
z tą szybką jazdą to sobie narazie daj spokój :kwasny: bo czasami samochód potrafi wpaść w taki rezonans że się można zesrać z wrażenia :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 15:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
przy chamowaniu nic sie nie dzieje,tylko w czasie jazdy,wibruje rowniez kierownica takze to chyba nie wal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 15:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
aha,i nie wibruje przez caly czas,czasem wibruje a czasem nie :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 15:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
no więc skoro to wykluczasz to wjedż na kanał i posprawdzaj luzy na gałkach i wachaczach gdzieś tam jest pies pogrzebany :/

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
a jeszcze co do wału, to ktoś kto już trochę się najeżdził betami to odrazu się zorientuje czy wibracje w aucie to wał, czy nie więc weż takiego szpeca do auta i go przewież

nie chwaląc się ja bym to wyczuł ale na odległośc cięzko stwierdzić

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 16:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
bede musial metoda prob i bledow sprawdzac.Zbytnio sie na tym nie znam wiec moze byc kiszka,zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: PruszkĂłw
a sprawdzałeś koła ? sprawdź geometrie czy felgi proste ich głębokość osadzenia (bo może są od innego modelu) może potrzebne ci pierścienie centrujące


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
mcgiver napisał(a):
a jeszcze co do wału, to ktoś kto już trochę się najeżdził betami to odrazu się zorientuje czy wibracje w aucie to wał, czy nie więc weż takiego szpeca do auta i go przewież

nie chwaląc się ja bym to wyczuł ale na odległośc cięzko stwierdzić



Szkoda że nie mieszkasz w Warszawie. U mnie jest podobny objaw tylko przy niższej prędkości bo około 90km/h całe auto zaoczyna wibrować, ale wydaje mi sie że nawet przy niższych prędkościach jakoś sie kolebie. Poza tym czasem jak przyhamuje słyszę takie jakby zgrzytanie w tylnej częsci nadwozia w okolicah tylnego mostu ( chyba ). Do tej pory zwalałem to na zbierznośc bo miałem wymieniony wachacz. Teraz zaczynam sie poważnie zastanawiać czy to nie coś z wałem. Koła wyważałem 2 razy i na 1000000% są OK!!

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
smutny a masz pierscienie centrujace przy felgach?drazki kierownicze i maglownica w 100% sprawne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
do sprawdzenia podpora walu napedowego, poduszka tylnego mostu i tuleje tylnej belki.

ale moim zdaniem przyczyna tkwi w tulejach przednich gornych wahaczy. Albo sa zuzyte, albo jakis zdolny mechanik zle je zalozyl (sa to tuleje kierunkowe)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
w moimo 750iL e32 "mechanik" zle zalozyl tuleje gornych wahaczy (pan Tadziu Florczak, inzynier zreszta.... ) czyli strzalki na tulejach sobie, a strzalki na wahaczach sobie... i powyzej 100 km/h samochod drgal, po zalozeniu nowych tulei, w odpowiedni sposob problem zniknal.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
Prawdę mówiąc to bardzo możliwe!! Ostatnio naprawiali mi auto w poleconym przez kogoś warsztacie ale oni chyba sie raczej na maluchach znali !! Ja nie jestem mechanikiem i nie mam garażu dlatego muszę sie zdawać na tych kretynów. Naprawde cięzko jest znaleźć fajnego fachowca do którego możesz podjechać z każdą pierdółką ( ehh te marzenia ). W środe chce oddać auto do warsztatu ( kolejnego poleconego tylko przez inną osobę ) i poproszę żeby to posprawdzali.

Ach tak na marginesie Panie STONES1 czy mógłbym dostać Pański numer telefonu. Pisałem do Pana maila w sprawie części ( tarcze , łożyska ) do E32 740 własnie tej ale chyba przez telefon bedzie łatwiej.

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
Kornelio napisał(a):
smutny a masz pierscienie centrujace przy felgach?drazki kierownicze i maglownica w 100% sprawne?



Pierścieni nie mam ale w zeszłym roku na tych samych felgach jeździł normalnie. Co do drążków to luzów nie mają napewno a i maglownica wg mnie jest 100% sprawna. To musi być coś w zawieszeniu albo coś z wałem. Tylko bądź tu człowieku mądry :-))

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
smutny740i napisał(a):
Prawdę mówiąc to bardzo możliwe!! Ostatnio naprawiali mi auto w poleconym przez kogoś warsztacie ale oni chyba sie raczej na maluchach znali !! Ja nie jestem mechanikiem i nie mam garażu dlatego muszę sie zdawać na tych kretynów. Naprawde cięzko jest znaleźć fajnego fachowca do którego możesz podjechać z każdą pierdółką ( ehh te marzenia ). W środe chce oddać auto do warsztatu ( kolejnego poleconego tylko przez inną osobę ) i poproszę żeby to posprawdzali.

Ach tak na marginesie Panie STONES1 czy mógłbym dostać Pański numer telefonu. Pisałem do Pana maila w sprawie części ( tarcze , łożyska ) do E32 740 własnie tej ale chyba przez telefon bedzie łatwiej.


moj numer to 886038758. Ale wyslalem odpowiedz na Twoje zapytanie? bo moze pominalem Twoja wiadomosc? No i problem jest taki ze nie w kazdej chwili moge podac cene, to wymaga sprawdzenia, co i za ile jest dostepne, dlatego latwiej mi napisac PW niz "na goraco" przez telefon podawac ceny. Ceny ktore wszytskim z forum podaje nie sa cenami standardowymi, detalicznymi.
I prosze nie przesadzac z panem stonesem bo jestem jednym z najmlodszych uzytownikow forum ;)


ALe robili cos z wahaczami lub tymi tulejami ?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 16:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Generalnie jest tak że jak telepie np 90-110km/h lub 110-130km/h to 100% krzywe felgi.

Jeżeli drga od np 100 i nie ustaje np. przy 120km/h, tylko telepie caly czas to nie felgi.

Mi były od 140 w gore - zle dystanse.


jak telepie przy hamowaniu przewaznie krzywe tarcze lub końcówka , ale wtedy przeważnie rzuca.

drgania mogą być z błachego powodu - np błoto w feldze - ale to sprawdzałeś.


Acha może to jeszcze być sprawa łozysk. Koło na lewarek i pokręć jak szumi to łożysko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 16:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
Stones1

Nie dostałem od Ciebie odpowiedzi. Przed świętami pisaliśmy na ten temat ale potem ja miałem urlop wiec sprawa została odwleczona. W kazdym razie przysłałem Ci dziś takie zestawienie w celu potwierdzenia czy nic sie nie zmieniło ( mail od p.wisniewski@consultia.pl, tytuł RE: Zaptanie o tarcze hamulcowe czy coś w tym stylu )

Wracając do naprawy to wymienili mi cały wachacz i tyle wiem. Zapłaciłem za to jakieś chorendalne pieniądze i generalnie nic sie nie zmieniło!

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 61
Lokalizacja: Warszawa
KotSylwester napisał(a):
Generalnie jest tak że jak telepie np 90-110km/h lub 110-130km/h to 100% krzywe felgi.

Jeżeli drga od np 100 i nie ustaje np. przy 120km/h, tylko telepie caly czas to nie felgi.

Mi były od 140 w gore - zle dystanse.


jak telepie przy hamowaniu przewaznie krzywe tarcze lub końcówka , ale wtedy przeważnie rzuca.

drgania mogą być z błachego powodu - np błoto w feldze - ale to sprawdzałeś.


Acha może to jeszcze być sprawa łozysk. Koło na lewarek i pokręć jak szumi to łożysko...


Tylne łożysko mi sie wysypało wiec może to być faktycznie racja że i z przodu czas wymienic. Tylko czy faktycznie od luzu na łożysku może być taka wibracja? Koła są proste bo zeszłą zimę nic sie nie działo, jeździł ładnie. Może kurde faktycznie ja tak sobie śmigam a mi sie przednie koło urwie??

_________________
ZdjĂŞcia mojej lalki : http://www.polskajazda.pl/?a=cars&idpoj ... cja=detail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 16:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
POWIEM TYLE:
MIAŁEM E 28 525i zaczęła mi wyć piasta z przodu ,pierwsze delikatnie na zakrętach pużniej już dość intensywnie nawet na prostej drodze mogłem spokojnie jechać 150 i nic nie rzucało. W sumie to jeżdziłem tak kilka miechów bo nie miałem na nową piastę, potem kupiłem używkę i było git ale TAK JAK MÓWIĘ NIE RZUTOWAŁO TO ABSOLUTNIE NA ZACHOWANIE SIĘ SAMOCHODU NA DRODZE.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 17:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
smutny740i napisał(a):
Stones1

Nie dostałem od Ciebie odpowiedzi. Przed świętami pisaliśmy na ten temat ale potem ja miałem urlop wiec sprawa została odwleczona. W kazdym razie przysłałem Ci dziś takie zestawienie w celu potwierdzenia czy nic sie nie zmieniło ( mail od p.wisniewski@consultia.pl, tytuł RE: Zaptanie o tarcze hamulcowe czy coś w tym stylu )

Wracając do naprawy to wymienili mi cały wachacz i tyle wiem. Zapłaciłem za to jakieś chorendalne pieniądze i generalnie nic sie nie zmieniło!



wyslalem odpowiedz. a jesli chodzi o wahacz to zawsze jest bez tulei wiec mechanik musi ja wcianac. Byc moze nie zwrocil uwagi jak i zalozyl ja zle. Mi tak wlasnie w e32 keidys zrobil. Wtedy zaczely sie niesamowite drgania i ustaly po tym jak inny mechanik to zauwazyl i dalem nowe tuleje, ktore zalozyl prawidlowo.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL