BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 10:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
Powiniem chodzic lepiej ... w moim przypadku tak było. Sprawdz najpierw na komputerze wzystko, jesli sonda jest zjebana tez to pokaze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
Dzis skasowal mi inspekcje (kabelkiem bez podlaczania pod kompa) zalalem verwy i narazie jest ok, juz nie strzela i nie muli chociaz wydaje mi sie ze to jeszcze nie to, w sobote sprobuje przelozyc sonde od kumpla i zobacze czy bedzie jakas poprawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 07:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
U mnie sonde bylo trzeba prawie wycinac palnikiem do spawania tak mocno byla zapieczona wiec powodzena ;>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 14:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
I jednak bede musial sprobowac przelozyc jak sie uda, jak nie to w nowke zainwestuje tylko male pytanko czy kupic zamiennik czy Boscha, z wtyczka czy bez?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 16:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
Ja kupilem zamiennik za 230 zl bez wtyczki, Bosch w sumie niewiele droższy i nie trzeba kabli ciąć, itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: AbramĂłw/
Witam . słuchajcie mam bmw e36 320i. co się powino dziać z samochodem po odłonczeniu sondy.
Jak powina chodzić?

_________________
dawid szy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: AbramĂłw/
a i czy da sie ją sprawdzić i jak?

_________________
dawid szy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
Komputer, np.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 18:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
Dziś wjechałem na kanał i gdy zaczęła przerywać (niskie obroty) odłączyłem sondę to wskoczyła na jakieś 1200 obr i spadła na 800 i utrzymuje, a wcześniej miałem zjawisko spadających obrotów nawet do 500 z przerywaniem tak jakby chciała zgasnąć. Jest znaczna poprawa z odłączoną sondą, wrócił jej kop :) tylko czy można jeździć z odłączoną? Kiedyś wyczytałem że wzrasta spalanie, czy to prawda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Stopnica
Drogi kolego Grzesku w bmw do 94 roku sonda i przeplywka nie odgrywa roli to jest zalozone tylko od tego zeby bylo. Tak mi mowil elektryk . Dopiero po 95 r. praca silnika zalezy od tych czujnikow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 28
Lokalizacja: Wyrzysk
Moje BMW: e34 dłubnięty Tadek
Garaż: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=12577& ... sc&start=0
Nie wydaje mi sie, zeby inzynierowie z BMW montowali cokolwiek w swoich autach ot tak, zeby bylo. Raczej bym nie sluchal takich rad. Sonda musi spelniac swoja role, tak samo jak przeplywka czy jeszcze cos innego!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 22:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
marian889 napisał(a):
Drogi kolego Grzesku w bmw do 94 roku sonda i przeplywka nie odgrywa roli to jest zalozone tylko od tego zeby bylo. Tak mi mowil elektryk . Dopiero po 95 r. praca silnika zalezy od tych czujnikow.


dokladnie a pod tą cała osłoną z wyglądu przypominającą silnik R6 jest tak naprawde silnik z malucha, wiec przeplywka i sonda napewno tu nie gra zadnej roli :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 07:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
No chyba na głowe upadliście jak to nic nie odgrywa? :zdziwko: Jak tam jest to musi po cos byc. Po odłączeniu bemcia dostała kopa ze na 3 biegu jeszcze gume smali tzn przy zmianie biegu z 2 na 3 :hyhy: na dniach nówex boscha :) Silnik z malucha? Chyba nie jezdziles bemka z takim silnikiem, nie jest rewelacja ale pobawic sie juz mozna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
sonda jest po to by regulowac sklad mieszanki! bez sondy silnik jedzie caly czas na bogatej i dlatego dostala kopa.. i wiecej pali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
ja wiem ze sonda czy przepływomierz jest potrzebna i do czego, tylko chodzilo mi o post
marian889

Cytuj:
Drogi kolego Grzesku w bmw do 94 roku sonda i przeplywka nie odgrywa roli to jest zalozone tylko od tego zeby bylo. Tak mi mowil elektryk . Dopiero po 95 r. praca silnika zalezy od tych czujnikow.


:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Speedy na codzien jezdze m50b20 moze troszke slabszy ale daje duzo radosci z jazdy :):)[/quote]

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 13:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ateny
witam . ja mialem podobne problemy z przerywaniem i nie rowna praca silnika w bebie ktore zaczely sie nagle ,mychanik mi mowil ze pewnie nalali wody do benzyny ,myslalem ze jakos przepale dolewajac po troche ale nic z tego po tygodniu nadal problem pozostawal ,do momenty az juz nie ciagnal , i okazalo sie ze na stacji jakiejs tam zaladowali mi benzyne z domieszka oleju opalowego i dlatego computer nic nie wykazywal a auto nadal nie ciaglo i ...,skutek wtryski zapchane i pompa paliwa poszla narazie ,wiec radze na przyszlosc sprawdzac paliwo w zborniku bo nigdy nie wiadomo jakiego syfu naleja na nieznanej stacji :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 08:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 52
Lokalizacja: Chełm/Stenungsund
Moje BMW: e36 cab
Kod silnika: M50b20v
Kiedys mialem tez problem z trefnym paliwem ale dolalem innego i przeszlo i na szczescie nic sie nie stalo. Zaraz biore sie za wymiane sondy. Jak sie uda bez problemu wymienic bez zadnego ciecia to napisze jaki przynioslo skutek
Troche klopotów z wymiana ale juz jest zalozona i nie strzela. Dalej problem ze spadajacymi obrotami. co to moze byc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Przerywa, gaśnie, strzela,
PostNapisane: 8 lipca 2012, 21:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Witam wszystkich. Odgrzeję bardzo starego kotleta, ale nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu tylko dlatego że nie ma konkretnej odpowiedzi na mój problem. A jest on taki:
Pacjent to m50b25 bez vanosa
Objawy: w ciągu dwóch dni zaczęła nagle przerywać na jeden gar, najpierw tylko w wyższych partiach obrotów i tylko na rozgrzanym motorze, teraz zaraz po odpaleniu po całej nocy postoju :kwasny:
Świece nowe NGK, cewki świeże BOSCH (Zmieniałem 18 sztuk :znudzony: )
Czujniki wału i wałka nowe :zdegustowany:
I problem bez zmian :wstyd:
Zero ubytków płynu oleju itp:
Zero przedmuchów.
Co może być ? Bo mi już ręce opadły i fundusze też znacznie :/ Pozdrawiam

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL