BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 08:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] odcięcie zapłonu
PostNapisane: 26 marca 2009, 18:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ToruĂą
Witam, w moim autku zostalo zamontowane odciecie zaplonu lub pradu (jeszcze przez poprzedniego własciciela) odciecie polegalo na tym, ze po przekreceniu kluczyka nalezalo nacisnac ukryty pstryczek-elektryczzek i wtedy zapalaly sie wszystkie kontrolki, nawiew itp, i mozna bylo odpalic motor. Ostatnio jednak wszystko dziala odrazu po przekreceniu stacyjki, bez naciskania przycisku, nie za bardzo mam pomysl jak przywrocic to do stanu poprzedniego, znalazlem sterownik od tego cudaka ale nawet jak odlaczylem go od kostki, auto caly czas odpala mimo, ze logicznie rzecz biorac wlasnie wtedy wszystko powinno calkiem zdechnac. Ktos ma jakis pomysl, co sie moglo stac, bo boje sie, zeby w pewnym momencie to nie zaczelo dzialac w druga strone, czyli, ze wogole nie bede mogl odpalic samochodu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
sa dwa wyjścia,1 wymienić zepsuty wyłącznik 2 zdemontować go i po problemie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ToruĂą
nie wyglada na to, zeby to byla wina wylacznika, bo go juz zdemontowalem i to nic nie dalo, poza tym, ze dowiedzialem sie, ze w jednym przewodzie jest caly czas prad, niezaleznie czy zaplon jest wlaczony czy nie zawsze jest 4,8V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 06:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
tak przez forum to ci nikt nie pomoże,znajdż jakiegoś elektryka samochodowego i on zbada całą instalcje,bo to nie są żarty,bo jak będziesz mial gdzieś jakieś zwarcia czy coś innego to bawarka pójdzie z dymem.Także nie lekceważ tego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL