Kostek, zgadzam się z Tobą, masz rację, ale... jednak komentować coś, czego jeszcze nie ma i wydawać osądy o tym...

no moim zdaniem jest za wcześnie na to.
Oczywiście, że E46 jest bardziej ostre, no i bardzo dobrze. Nowe M3 jest inne, ale wciąż bardzo dobre. Po cichu liczę, że dzięki mniejszemu silnikowi, będzie on bardziej wysilony, bardziej wyżyłowany, z tego co wyjdzie, zobaczymy...
Cytuj:
W każdym razie mnie V6 będzie drażnić i nie mam ku temu racjonalnych powodów. Będzie mnie drażnić że nie jest perfekcyjnie wyważone. Mimo że tego pewnie nie wyczuje to będę o tym wiedział.
No właśnie na tym opiera się ten temat.. na rzeczach niewidzialnych praktycznie
Ja nie bronię V6, nie twierdzę, że będzie bardzo fajnie, ale skoro BMW tak postanowiło, to trzeba zaufać i czekać co z tego będzie. Póki co, raczej BMW mnie nie zawiodło (poza kilkoma drobiazgami

) Nie jestem zwolennikiem po prostu R6 w BMW, tylko fanatykiem marki i o!

A kultura pracy... w M3? Bez przesady, to już jest nie bardzo argument jeśli chodzi o dyskusje o tego typu autach, to nie S klasa, czy 7er, gdzie można się rozpisywać o fetyszach związanych z kulturą pracy i jakością wnętrza, klameczkami i 2zł na pokrywie, M3 ma zapierdzielać i już.
Cały ten temat to znów mi przypomina "co nie jest a co jest prawdziwym BMW" i wiadomo, wniosek jest jasny, prawdziwe BMW to e30 m20b20 na wąskiej lampie
Pamiętajmy jednak, że nie wszystko zależy od BMW, tylko też od ogólnych tendencji, m.in. jakich narzucają normy emisji spalin
Mi się najbardziej podobała opinia usera
A:
Cytuj:
1. Cala filozofia samochodow mpower zostanie zmieniona, juz nie bedzie silnikow wolnossacych wysokobrotowych, tylko turba,
2. mi sie nie podoba downgrade'u z V10 na V8. Co mnie obchodzi ze nowy silnik ma byc bardziej oszczedniejszy? czy przy kupnie modelu "m" ma to jakies znaczenie ? w ogole nie ma znaczenia. Polubilem sound V10. Jesli nowe F10/F12 M5/M6 beda mialy V8 , to bedzie degradacja, te samochody utraca cos z egzotyki dlatego ze maja taki wlasnie silnik, inny niz "cywilne" wersje,
3. do tego trzeba jeszcze dodac ze juz raczej nie bedzie nowego Z4M ,
Krótka wypowiedź na temat z wnioskami bez niepotrzebnych spiskowych teorii.
Jedynie mam zastrzeżenia do tego fragmentu:
Cytuj:
Co mnie obchodzi ze nowy silnik ma byc bardziej oszczedniejszy? czy przy kupnie modelu "m" ma to jakies znaczenie ?
Niestety ma---> Euro 5 i Euro 6
