BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 lipca 2025, 06:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Ślady eksploatacji kierownicy
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam!
Takie pytanko. Od jakiego przebiegu widać u Was było ślady przetarć na skórzanej kierownicy?
Ja mam niecałe 90 tys najechane i juz widzę przycierki.
Pozdrowienia dla wszystkich beemkowiczów!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
to masz pewno 390 tys ;D
moja kiera ma 210 tys i jest prawie jak nowa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
To pewnie miałeś przy 150 zmienianą na nową!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1046
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: g30
Kod silnika: b58
Garaż: Jest x5 g05, x3 g45 bylo x3 g01, 5 g31, 5 g30,3 e46
Arekbmwe46320d, zmartwię Cie:) 100 tys km to na kierze brak śladów użytkowania , gałka i mieszek tak samo.

_________________
Oceń moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 15:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
w autach z przebiegami powyżej 400 tys km zaczyna widać małe wyslizganie - delikatne przetarcie powierzchni skóry, no chyba że ktos specjalnie siedzi i trze spoconymi rękami po kierze wtedy można ją przetrzeć przy 1 tys km.
kiery skórzane są bardzo trwałe.

żeby przetrzeć kiere to trzeba zrobić o wiele więcej km niż 400 tys albo miec "robotniczą" skóre na rękach.

jak jest auto zadbane to po kierze nie stwierdzisz czy ma 100 tys km czy 300 tysiecy km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 16:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
dokladnie jak wyzej kolego ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą
To mnie właśnie dziwi bo wszystko jest git! Skórzane fotele w lux stanie podłokietnik, gałka i mieszek też


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 18:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
to może po strzale ktoś dopadł tanio kiere właśnie dla tego,że jest zajechana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PoznaĂą
moze jeździla kobieta z pierscionkami... juz nie gadajcie ze po 400tys widac wyślizganie na kierownicy... te bmw tyle nie dozywaja:) wtryski juz by byly chyba 3 razy zmieniane:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
moze jeździla kobieta z pierscionkami... juz nie gadajcie ze po 400tys widac wyślizganie na kierownicy... te bmw tyle nie dozywaja:) wtryski juz by byly chyba 3 razy zmieniane:)


:wstyd: :wstyd:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 166
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Moje BMW: bylo E36 jest WRX
Kod silnika: -
u mnie 80tys. zero śladów zużycia

_________________
Zobacz moje byłe E36 coupe :) viewtopic.php?f=6&t=52493

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: waw
dzikus napisal:
Cytuj:
U mnie przy 104 tyś była jak nowa, ja zrobiłem 35tyś i kierownica jest do wyrzucenia przez to że mam dłonie jak papier scierny suche także te historie o 400tys przebiegu sobie schowajcie na półke miedzy bajki.


robotnik, który kładł mi kostke na podjeździe miał łapy od tych kostek jak papier scierny; narzekał, że musi wymieniać skórzaną kiere w swoim mesiu co rok.
sam mam trochę kilometrów na liczniku a kiera orginalna i wygląda jak nowa.

to; że auta 3 letnie w polsce maja po 100-200 tys km i 13 letnie też mają po 100-200 tys km jest faktem. nie znajdziecie chociaż jednego auta na allegro, które ma wiecej niż 300 tys km.

później wyskakuje jeden z drugim kupując 5 letnie auto i się dziwi, że przy 90 tys km kiera jest wytarta; a tak na prawdę auto ma 290 tys km albo wiecej!

p.s.
sprawdzanie prawdziwego przebiegu auta tylko po wygladzie kiery jest amatorstwem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: ZewszÂąd
Popieram posty pisane wyzej. Nie uważam aby wytarta kierownica świadczyła o kręconym liczniku. Na żywotność skóry maja wielkie znaczenie tez pocące się dłonie. Pot zle wpływa na zywotność skóry na kierownicy szczegolnie tych przed FL (po Fl skóra na kierownicy została zmieniona przez BMW i charakteryzuje sie wieksza zywotnościa i odpornościa na scieranie). Jak pisza wyzej koledzy rodzaj skóry na dłoniach tez nie pozostaje bez znaczenia.

Twierdzenie, ze auto ma w tym wypadku 200tys czy 300tys km jest wyssane z palca i nie poparte zadnymi merytorycznymi argumentami.

PS
Zmorą dla skorzanych kierownic sa pierscionki i zegarki, którymi często mozna uszkodzic powłokę skóry podczas manewrowania.


Pozdrawiam,

Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 10:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
abrath napisał(a):
Pot zle wpływa na zywotność skóry na kierownicy


Tutaj sie zgodze, w E36 jak kupilem kierownica przez pierwe kilka dni caly czas sie kleila do rak (byla wytarta), teraz w E38 (tez wytarta) podobna sytuacja. Mimo mycia, szorowania i nawilzania caly czas sie kleila, po kilku dniach jak reka odjal. Takze pot i PH dloni ma duze znaczenie.
Dodatkowo tak jak dzikus napisal, jeden bedzie mial papier scierny na dloniach, a inny idealnie gladkie :)
Przebieg trzeba oceniac po ogolnym zuzyciu samochodu - fotele napewno beda lepszym wyznacznikiem niz kierownica.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 10:19 
dokladnie u mnie troszke ponad 100tys bylo widac juz pierwsze slady zuzycia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 19:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: ciechanow
na innym forum ludzie pisali ze po 100 tys juz bylo widac spore slady zuzycia!!!samochody z salonu!!dawno stwierdzone ze kiery byly do dupy a juz napewno te przed liftem!i to zaden wyznacznik przebiegu!moge pokazac ci swoje wnetrze tylko ze mam welur wszystko idealne ,kiera lipna strasznie...juz taka byla jak kupilem.po 17 tys widze sporo nowych sladow zuzycia!!pracuje na budowie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: SkarÂżysko-Kamienna
Ja mam najechane 240 tys. i kiera nadaje sie na smietnik. Zrobilem autem 25 tys. i wytarlem w niej dziure... Renoskór nie pomoze. hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 02:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
potwierdzam moja kierka przy 120tys juz ma widoczne wytarcie z jednej strony (tam gdzie sie trzyma lewa reka) mysle ze przez to ze auto z Makaronii a wiadomo tam troszke cieplej maja i rece sie bardziej poca, mysle ze jak mnie zacznie mocno denerwowac to obszyje nowa skorka :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Ślady eksploatacji kierownicy
PostNapisane: 10 października 2011, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e46 320d
Właśnie kupiłem e46 we włoszech i tutaj też go użytkuje auto ma ponoc 240 tys a kierownice można wyrzucic,i niewiem czy ktoś kręcił licznik czy to może z upałów,rece sie pocą i się szybciej zużywa :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Ślady eksploatacji kierownicy
PostNapisane: 10 października 2011, 20:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
W E36 przebieg na blacie 195.000km kiera jest wytarta z lewej strony (od kręcenia jedną ręką), a gałka jest przetarta.
Z tym, że np. nie dbanie o kierę ma spory wpływ na sposób wycierania (nie nawilżanie jej specjalnymi preparatami).
Jeśli chodzi o gałkę, to moje auto miało syndrom blokującego się drążka i dość ciężko wchodził wsteczny (od wrzucania wstecznego gałka jest przetarta).

Ps. Kiera serducha, gałka m-pakiet.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL