Cytuj:
raczej nie przyjedzie
Czemu nie? Sam powiedział że jak samochód będzie w warsztacie już rozebrany to żeby dać znać i podjedzie. Ja go rozebrałem w domu więc jutro telefon i musi być - przecież to jego praca

czyż nie

?
Cytuj:
Zgłoś gościowi dodatkowe oględziny, jeśli coś będzie sapał to zanieś prośbę na piśmie i weź kopię pisma z pieczątka wpływu do HDI
Punkt 1 mówi o tym że mogę zgłosić dodatkowe oględziny.
Cytuj:
Widziałem, że gość zapisał do wymiany tunel wentylatora (przypuszczam, że jest połamany) to warto też rzucić okiem na wentylator i wisko. Odchyl chłodnice, albo całkiem je odrzuć na bok i sprawdź.
Tak chodzi o ten tunel na samym przodzie. Chyba kierownica powietrza się to zwie? I jest połamany na środku, ale nie wiem czy jest sens to wymieniać bo akurat w tamtym miejscu nie spełnia on żadnej funkcji, wystarczy chyba skleić. Ale fakt faktem mi się należy

Co to jest wisko? Wentylator chyba jest cały, jak patrzyłem. Tylko nie mam pojęcia czy nie przesunął się trochę do przodu... Jutro pokombinuję jak to odkręcić , bo dziś nie mogłem się za bardzo doszukać.
Cytuj:
Za cholerę nie mogę rozczytać 9 punktu w protokole????
Ja też za nic nie mogę tego odczytać. Może lepiej podam co zostało zakwalifikowane do wymiany.
-Maska
-Zderzak + wszystkie listwy (3) + kratka na dole
-Tablica rejestracyjna
-Brewki pod lampami
-Oba reflektory (na jeden -50%)
-Jeden kierunek
-Jeden ten pipek - od klaksona (który siedzi w belce)
-Belka (-50%)
-2 x tunele chłodzenia tarcz.
-Kierownica powietrza.
-Cały pas przedni
-Jeden halogen. (jak przyjedzie to uzna i drugi, bo zaczep się wygiął)
-Nerki x2
-2 błotniki do naprawy (chociaż nie wiem czy się nie kłócić o prawy błotnik - na nim nie ma żadnej szpachli a został wygięty - nie ma na nim zdartego lakieru, ale są ślady pofalowania w górnej części, no i ogólnie się zagiął , więc w sumie czemu naprawa?) Po za tym dość mocno się rusza w górnej części koło szyby - w tym końcowym łączeniu.
-2x nadkola plastikowe (krótkie części). - chociaż ta górna część też trochę oberwała i się połamała. Ale powiedział że nie uzna bo są jakieś ślady po wkrętach

Ale co mnie to obchodzi... Przecież przez stłuczką tam nie było połamane.
-Zamek maski
No i będzie musiał uznać :
-Chłodnica wody
-Chłodnica klimatyzacji + nabicie
-Silniczki regulacji lamp
-Ten element który styka się z błotnikiem po prawej stronie (do którego mocuje się pas)
-Pod lampą porysowany trochę ten element metalowy (nie wiem jak się nazywa) - i nie wiem czy to uzna
Jutro dzwonie od rana i będę im truł żeby przyjechał.
Cytuj:
Co do chłodnic to ta która jest pierwsza od frontu to klima, a za nią chłodnica wody. Wyciek widoczny gołym okiem. Chłodnica wody zmasakrowana - wygięta w banan i oberwana dołem, klima poprzygniatana na radiatorze i na rdzeniu, pewnie też wygięta (jeśli nie to warto ją też zrobić w banan)
Wystarczy tak rozebrany samochód aby stwierdził szkodę obu chłodnic? Bo w sumie ta z tyłu jest mniej widoczna , ale gołym okiem widać że jest wygięta od dołu...
Cytuj:
Powyciągaj silniczki z reflektorów, bo nic nie ma na ich temat, a mówiłeś że padły?
Tak o tym zapomniałem wspomnieć. Lepiej wyciągnąć czy może lepiej żeby były podłączone lampy i mu pokaże że telepią w miejscu... ?
Cytuj:
A co z odbojami zderzaka nie złożyły się ?
Odboje są chyba całe. Ale jutro w dzień wystawie na dwór i dokładnie oglądnę.
Cytuj:
A najlepiej jak będzie kosztorys to spunktuj wszystko punkt po punkcie czy wszystko jest, albo bierz rzeczoznawcę i niech on to zweryfikuje. Jeśli mi się uda i znajdę wolną chwilę to zrobię z ciekawości kalkulację, zobaczymy co z tego wychodzi
Będę bardzo wdzięczny. Przynajmniej będę wiedział na czym stoję i czy warto będzie się z nimi sądzić.[/quote]
Panowie - skuzi111 i robiola1 - na prawdę wielkie dzięki że poświęcacie mi wasz cenny czas 