BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 23:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Spadek obrotów gdy wcisne sprzęgło w 1.8is
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Sytuacja ma się tak.
Podczas jazdy, niezaleznie z jaka predkosci i na jakim biegu, po wcisnięciu sprzegła silnikowi spadaj obroty do jakich 500-600 az lekko zadrży, a po sekundzie wraca wszystko do normy.
Dzieje się to wlasnie po wcisnieciu sprzegla. Jak była jesien i mokro, to raz było jeszcze gorzej, bo samochod nie tzrymał równych obrótów tylko falowal od 800 do 2000 i tak w kolko. A po wcisnieciu sprzegla obroty spadały tak nisko, że auto gasło.

Sytuacja ta trwała tylko jeden dzien, teraz od kilku miesiecy jest tak, jak napisalem na początku, czyli : po zapaleniu tzryma równo obroty, ale spadaj one na chwile podczas jazdy przy wcisnieciu sprzegla.

Co to moze byc ? Silnik krokowy? Niny tak, ale jak sie ma silnik krokowy do wcisnietego sprzegla ?

I w ogole, gdzie znajduje silnik krokowy w 1.8 is ?

Pomóżcie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 18:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Mam to samo,tylko w 2,0 byłem już w serwisie BMW na komputerze ale nic nie wykazał,tylko jeden błąd- że napięcie spadło poniżej 8V ale było to w lutym,a wtedy były mrozy,ale raczej to nie miało wpływu. Wymieniłem silniczek krokowy,co prawda używke-ale nic nie pomogło. Pisałem już o tym na forum,ale nadal z tym jeżdze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... %B1+obroty

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL