BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 17:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Brak mocy po wymianie przepływki oraz czujnika przepus
PostNapisane: 2 kwietnia 2009, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
Witam!
To moj pierwszy post na tym forum i moje pierwsze BMW, wiec prosze o wyrozuialosc.
Mam BMW E34 2.0 12V 1990 rok zagazowana, w zimie przez przypadkowo zalaczylem gaz na zimnym silniku co zaskutkowalo rozwaleniem przeplywomierza, jezdzilem z polatanym przeplywomierzem okolo miesiaca, zalozylem nowy i zaowazylem ze auto nie ma juz mocy... bylem w regulacji gazu - wyszlo ze nie dziala mi czujnk polozenia przepustnicy - znow wymienilem ale problem pozostal. Auto wogule sie nie zbiera, nie ma przysieszenia rozpedza sie powoli - o wyprzedzaniu moge zapomniec. Niestety w wartatach samochodowych nikt nie chce sie podjac tematu - kazdy mowi ze nie ma wtyczki do kompa itp. Ma ktos jakis pomysl o co chodzi?


Ostatnio edytowano 2 kwietnia 2009, 13:14 przez freemanek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2009, 17:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Jaki kupiłeś przepływomierz??? Po numerach dobierałeś??? Kupiłeś używany???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2009, 17:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego podpięcie się pod kompa wiele by wyjaśniło
na silniku jest sporo czujników i wymiana ich na czuja wpędzi cię w niepotrzebne koszty
sprawdż też dolot powietrza czy przy tym wystrzale coś nie pękło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
kupilem uzywany przeplywiomierz oczywiscie numery sa identyczne, bylem na regulacji gazu po podpieciu do komputera od gazu wszystko wyglada na dobre - lambda ok, przepustnica ok, obroty sa, 0 przebic wszystko jak nalezy, dawki tez dobre a mocy nie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Własciwy przepywomierz do M20B20 bo o takim tu mowimy wedlug Boscha to 0280202083 Jesli masz taki przeplwyomierz lambde OK i nie zasysa lewego powietrza sprawdz katalizator moze jest zapchany a raczej na 99% stawialbym na kata no chyba ze go nie ma to sprawdzilbym cisnienie na cylindrach. PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
w tych wersjach nie ma kata a z rury napierdziela rowno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
bylem na komputerze - wszystkie odczyty prawidlowe - jednak moze zobacze ta rure wydechowa bo tez powiedzial ze to bedzie rura ... chyba ze macie jakies pomysly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
;/


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, 20:39 przez freemanek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 22:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Zrób reset ECU.Odepnij na jakiś czas klemy od akumulatora.Po tym zabiegu pojeźdź trochę na benzynie, żeby komputer się "ustawił".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Zawiercie
=]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL