BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 15:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pisk przy pełnym skręcie kierownicy, nawet gdy auto st
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Jak w temacie. Kiedy auto nawet stoi z odpalonym silnikiem to przy pełnym skręcie kierownicy słychać pisk jakby jeden z pasków w silniku ocierał o jakiś metal. Dzieje się tak przy lewo i prawo skręcie. Płyn w wspomaganiu dolany, układ odpowietrzony wg "Sam naprawiam BMW e36". Wydaje mi się że wcześniej tego nie było, tylko ostatnio to przypadkiem dostrzegłem, czy któryś z kolegów może miał taki przypadek? Jest to 318 M40.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:27 
Pasek pompy wspomagania....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PÂłock/ Irlandia
ten płyn był wymieniony? miałem coś podobnego i wystarczyła wymiana płynu a nie dolanie. a jeżeli to nie pomoże to mi przynajmiej pisali że to już koniec pompy wspomagania. Poszukaj na forum bo znalazłem pare porad. Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Wystarczy naciągnąć pasek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 22:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Zgadzam się z PAZURKIEM na 100% pasek

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 22:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Zgadzam się z PAZURKIEM na 100% pasek

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 288
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 x2
witam równiez mam ten problem jak sie dostać do tego paska ? gdzie on sie znajduje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 10:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Wypych napisał(a):
Pasek pompy wspomagania....

Czyli ten drugi widoczny, ale nie ten co napędza alternator, tak?

Prezesito44 napisał(a):
ten płyn był wymieniony? miałem coś podobnego i wystarczyła wymiana płynu a nie dolanie. a jeżeli to nie pomoże to mi przynajmiej pisali że to już koniec pompy wspomagania

Nie, było tylko dolewane. Ale tak po głowie chodzi mi wymiana, wydaje mi się że ABS też do końca poprawnie nie pracuje, a po paru konsultacjach stwierdziłem że to może mieć związek.
Aha, kiedyś też już trochę dolewałem bo wspomaganie coś osłabło, po dolaniu było ok.
Dziękuje koledzy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 10:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
młodye36 napisał(a):
Czyli ten drugi widoczny, ale nie ten co napędza alternator, tak?

Tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 10:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
A jego naciąganie jest tak banalne jak w przypadku paska alternatora? Robił to ktoś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL