BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 16:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2009, 22:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
kri100s napisał(a):
Kolego wypowiadasz sie o rzeczach o ktorych nie masz pojecia. Ale zeby sprawa zostala wyjasniona raz na zawsze - Kucharz pojechal w trase Fiatem bo to ja pokrywalem koszty paliwa, bo jechal w mojej sprawie, a ze jest zajebistym czlowiekiem to uznal ze nie bedzie mnie narazac na koszty i postanowil pojechac Bravo. Przeszkadza Ci to :?:
Jak chcesz byc informowany o trasach jakie robi Kucharz swoim V8 to nie ma sprawy niedawno wrocil z Torunia a za kilak tygodni wybiera sie do Chorzowa.


Przecież żartowałem :), nie jest w mojej woli obrażanie nikogo tutaj ani wytykanie czegokolwiek, nie myślałem że moja wypowiedź zostanie w ten sposób odebrana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2009, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
dla mnie własnie audi jest jedynym godnym konkurentem nie licząc mercedesa( lecz nie podobaja mi sie meśki). Kupiłem samochod i jestem z niego bardzo zadowolny, pachnie jeszcze nowoscią, jezdzi super, jesli chodzi o wykonczenie czy spasowanie zapraszam moge zaprezentować jak to wyglada bo uwazam ze BMW wcale lepiej nie jest zrobione.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 07:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
ech, nieważne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 13:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Obydwa auta świeże i ładne ;)

E92 - najładniejsze BMW obecnie produkowane- bez dwóch zdań.

A4 wyglada naprawde wdzięcznie, podoba mi sie bardziej niz E90 :)

Do tego wcale nie uwazam, by za wysoko stało ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 16:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Ooo dwie moje ulubione marki w zestawieniu.. w prawdzie do E92 to A5 by pasowało porównać, ale i tak fajnie to wyszło, sesja kozacka piękne fotki tylko coś mało ich, hehe. Ogólnie Beemka piękna jak pisąłem już w temacie BIG'a, a Audi nie gorsze, tylko jak dla mnie szkoda że to ze stanów i szkoda że automat, ale co komu sie podoba ja tym nie śmigam tylko właściciel, hah. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 22:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Luke napisał(a):
Ooo dwie moje ulubione marki w zestawieniu.. w prawdzie do E92 to A5 by pasowało porównać, ale i tak fajnie to wyszło, sesja kozacka piękne fotki tylko coś mało ich, hehe. Ogólnie Beemka piękna jak pisąłem już w temacie BIG'a, a Audi nie gorsze, tylko jak dla mnie szkoda że to ze stanów i szkoda że automat, ale co komu sie podoba ja tym nie śmigam tylko właściciel, hah. ;)


a co maja do tego stany :D auto wyprodukowane w niemczech zostalo a to ze ma klape z tylu kwadratową to odrazu ma je dyskwalifikować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 07:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
eminencja jones napisał(a):
a co maja do tego stany auto wyprodukowane w niemczech zostalo a to ze ma klape z tylu kwadratową to odrazu ma je dyskwalifikować?


Z tego co słyszałem od kilku mechaników, to VW i Audo robione na USA są inne od europejskich, od innych reflektorów do nawet... innego rozrządu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 08:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
KotSylwester napisał(a):
to VW i Audo robione na USA są inne od europejskich, od innych reflektorów do nawet... innego rozrządu.



I to jest 100% prawda Każda najmniejsza śrubka jest inaczej spasowana, ma otwór kilka mm dalej lub bliżej od odpowiednika EU,przez co nie podejdzie do auta z USA

Dlatego teraz nie opyla się sprowadzania auta ze USA. Po 1 przez wysoką akcyzę a po 2 przez właśnie inne części bo każdą cześć trzeba ściągać właśnie ze Stanów co równoważy się z dużymi kosztami i ''tajmem'' Kiedyś nawet ten temat był poruszony w radiu, chyba trójce :rotfl: Sorry za OT ale tak mi się jakoś napisało.

ps. Mnie osobiście obydwa auta bardzo się podobają :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 11:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Sebuś napisał(a):
I to jest 100% prawda Każda najmniejsza śrubka jest inaczej spasowana, ma otwór kilka mm dalej lub bliżej od odpowiednika EU,przez co nie podejdzie do auta z USA


nie jest to prawda. wiele elementów się różni, owszem, głównie jesli chodzi o kwestie bezpieczeństwa, ale równiez oswietlenie - w wersjach amerykańskich często było oswietlenie uproszczone - niemal oświetlało droge symetrycznie - tam po prostu nie ma tak dużo szos z poboczami, a jeździ się albo w miescie albo po autostradzie. ale na pewno nie sa to inne samochody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 00:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
auta grupy vag nie różnią się aż tak poza lampami, rozrząd czy inne części są takie same (zresztą jak dzisiaj patrzałem przy okazji zabaw w warsztacie to w golfie iv jedna z rolek w napedzie jest z kanady, jedna z włoch i jedna ze słowacji, a wszystkie to oryginalne części). Gorzej z toyotami czy lexusem- na auta z usa nikt w europie gwarancji nie da, zupełnie różne jakościowo.

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 00:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
theDAMIstrzu napisał(a):
rozrząd czy inne części są takie same


jasne ... jak nie masz pojecią to nie pisz w danym temacie ... kolega ma A4 ze stanow 1,8 T a rozarzad z wersji europejskiej wogole nie pasuje ... także KotSylwester ma racje jak najbardziej :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 07:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Damian no to Ci powiem że gadasz bzdury. Każda cześć jest inna, a karoserii to jestem pewien w 100% bo nie wiem jak środka auta panele klim itd. Ale co do karoserii to lusterka lampy itd na rozrządzie kończąc to każda cześć, śrubka itp jest inne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 07:50 
ja gdzieś czytałem że auta na stany mają gorsze blachy, niby temu że u nich są lżejsze warunki pogodowe...ale czy jest to prawdą ? :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 08:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie jest, w USA masz przegląd klimatu taki jak w całej eurazji.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
:szok:
Obrazek

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
jacy wszyscy tutaj to spece :) aż milo poczytać, w sumie kazdy mowi co innego ale co tam :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
BIG ja bym się cieszył że to nie OtoMoto albo Allegro :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 17:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Sebuś napisał(a):
KotSylwester napisał(a):
to VW i Audo robione na USA są inne od europejskich, od innych reflektorów do nawet... innego rozrządu.



I to jest 100% prawda Każda najmniejsza śrubka jest inaczej spasowana, ma otwór kilka mm dalej lub bliżej od odpowiednika EU,przez co nie podejdzie do auta z USA

Dlatego teraz nie opyla się sprowadzania auta ze USA. Po 1 przez wysoką akcyzę a po 2 przez właśnie inne części bo każdą cześć trzeba ściągać właśnie ze Stanów co równoważy się z dużymi kosztami i ''tajmem'' Kiedyś nawet ten temat był poruszony w radiu, chyba trójce :rotfl: Sorry za OT ale tak mi się jakoś napisało.

ps. Mnie osobiście obydwa auta bardzo się podobają :super:



oj sebuś sebuś...wiesz po ile byl dolar kiedy ja kupowalem to A4 ? 2.2 kolego. Teraz jakbym po po poł roku od rejestracji sprzedal ten smaochod dostalbym zaniego wiecej niz zaplacilem w Stanach...byl to mój strzal w 10tke i załuje że nie kupilem pare aut (nowych) aby sprzedać je w PL bo to AUDI kupilem dla siebie i jestem z niego bardzo zadowlony. Wszystkich niedowiarkow spasowania czy wykonczenia tego auta zapraszam na ogledziny ciekawe czy wtedy bedą mieli takie wesołe minki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Nie chce robić offtopu, ale głowne róznice w tych samych modelach na rynku europejskim i amerykańskim to.
- więcej wersji wyposażenia, szczególnie w przypadku japończyków - a że polacy najczęściej ściagaja stamtąd golasy to panuje błędne przeświadczenie o niskiej jakości samochodów tam sprzedawanych.
- oświetlenie - w usa lampy przednie sa symetryczne, spryskiwacze ksenów to opcja, a nie wymóg, często w europie dostępne sa tylko wersje z lampami ksenowymi, a w stanach jest jeszcze wersja podstawowa gdzie sa halogeny. Detale typu tzw. sidemarkers czyli pomarańczowe obrysówki na linii bocznej samochodu (widać je dobrze w A4), czy czerwone kierunki w tylnych lampach.
- zawieszenie - zdarzają się róznice w twardości sprężyn i amortyzatorów, ale w wiekszości modeli jest możliwość wstawienia w opcji jakiegoś sportowego zawieszenia. Ogólnie długi temat, są róznice i na korzyść USA i na korzyść Europy, zależy od producenta i modelu.
- hamulce - większe też często bywają opcją, zdarzają się przypadki gdzie w USA nie ma wyboru i konkretny model ma hamulce lepsze (większe tarcze, czasami inne zaciski) niż jego europejski odpowiednik. ABS był kiedyś opcją, teraz jest w standarcie u wszystkich szanujących się producentów, to samo dotyczy ESP.
- opony - wiele samochodów w USA jeździ na wielosezonówkach, jest też masa firm i modeli niedostępnych u nas, nie znaczy gorszych.
- kwestie bezpieczeństwa - belki zderzaków przednich są grubsze i mocniejsze (2x, 3x) w USA - inne są standardy bezpieczeństwa - kto mial porównanie pomiędzy Europa, a USA ten bedzie wiedział o co chodzi. Poduszki to kolejna różnica, amerykańskie są większe, inaczej odpalane (mechanizm jest ten sam, ale troche inaczej jest to rozłożone w czasie - wszystko przez to, że ktoś może mieć niezapięte pasy).
- silniki - w USA brak podstawowych wersji silnikowych, brak diesli, róznice w budowie się zdarzają, często jest to wina bardziej wyśrubowanych norm emisji. Diesle nie zdobyły popularności z dwóch powodów - normy emisji, więc mały wybór modeli wyposażonych w te silniki (w zasadzie tylko amerykańskie pickupy sa popularne z dieslami), dwa inne prawo zabiłoby producentów gdy coś sypałoby się w nich tak często jak w Europie (poszukajcie informacji o Lemon Law).

Ogólnie jeżeli dany samochód wychodzi z tej samej fabryki na dwa różne rynki, to jest to samo, poprostu producentowi nie opłaca się robienia dwóch róznych wersji plastików jednych dobrych na europe, a tandetnych na USA, to samo dotyczy blach, róznice muszą być tutaj minimalne, tak aby było jak najmniej zmian - tak jest poprostu najtaniej. Co innego gdy dany model jest produkowany w 2 lub 3 miejsach na swiecie. Nie powiecie też, że X5 czy X6 mają niską jakość bo są produkowane w USA ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
turas napisał(a):
Nie chce robić offtopu, ale głowne róznice w tych samych modelach na rynku europejskim i amerykańskim to.
- więcej wersji wyposażenia, szczególnie w przypadku japończyków - a że polacy najczęściej ściagaja stamtąd golasy to panuje błędne przeświadczenie o niskiej jakości samochodów tam sprzedawanych.
- oświetlenie - w usa lampy przednie sa symetryczne, spryskiwacze ksenów to opcja, a nie wymóg, często w europie dostępne sa tylko wersje z lampami ksenowymi, a w stanach jest jeszcze wersja podstawowa gdzie sa halogeny. Detale typu tzw. sidemarkers czyli pomarańczowe obrysówki na linii bocznej samochodu (widać je dobrze w A4), czy czerwone kierunki w tylnych lampach.
- zawieszenie - zdarzają się róznice w twardości sprężyn i amortyzatorów, ale w wiekszości modeli jest możliwość wstawienia w opcji jakiegoś sportowego zawieszenia. Ogólnie długi temat, są róznice i na korzyść USA i na korzyść Europy, zależy od producenta i modelu.
- hamulce - większe też często bywają opcją, zdarzają się przypadki gdzie w USA nie ma wyboru i konkretny model ma hamulce lepsze (większe tarcze, czasami inne zaciski) niż jego europejski odpowiednik. ABS był kiedyś opcją, teraz jest w standarcie u wszystkich szanujących się producentów, to samo dotyczy ESP.
- opony - wiele samochodów w USA jeździ na wielosezonówkach, jest też masa firm i modeli niedostępnych u nas, nie znaczy gorszych.
- kwestie bezpieczeństwa - belki zderzaków przednich są grubsze i mocniejsze (2x, 3x) w USA - inne są standardy bezpieczeństwa - kto mial porównanie pomiędzy Europa, a USA ten bedzie wiedział o co chodzi. Poduszki to kolejna różnica, amerykańskie są większe, inaczej odpalane (mechanizm jest ten sam, ale troche inaczej jest to rozłożone w czasie - wszystko przez to, że ktoś może mieć niezapięte pasy).
- silniki - w USA brak podstawowych wersji silnikowych, brak diesli, róznice w budowie się zdarzają, często jest to wina bardziej wyśrubowanych norm emisji. Diesle nie zdobyły popularności z dwóch powodów - normy emisji, więc mały wybór modeli wyposażonych w te silniki (w zasadzie tylko amerykańskie pickupy sa popularne z dieslami), dwa inne prawo zabiłoby producentów gdy coś sypałoby się w nich tak często jak w Europie (poszukajcie informacji o Lemon Law).

Ogólnie jeżeli dany samochód wychodzi z tej samej fabryki na dwa różne rynki, to jest to samo, poprostu producentowi nie opłaca się robienia dwóch róznych wersji plastików jednych dobrych na europe, a tandetnych na USA, to samo dotyczy blach, róznice muszą być tutaj minimalne, tak aby było jak najmniej zmian - tak jest poprostu najtaniej. Co innego gdy dany model jest produkowany w 2 lub 3 miejsach na swiecie. Nie powiecie też, że X5 czy X6 mają niską jakość bo są produkowane w USA ;)


turas wiecej takich ludzi jak Ty na forum to przeżyjemy,bo jak sie czyta posty ludzi, ktorzy wypowiadaja sie o czyms czym nigdy nie mieli pojęcia to glowa mala. To już 4 auto jakie mamy w rodzinie se stanów (wszystkie niemieckie) i naprawde, zlego slowa nie moge powiedzieć. Niektore aspekty przemawiaja na korzysc aut z USA tak jak lepsze wyposażenie, tzn wiecej aut jest na "wypasie" a mniej golasów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL