BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] problem . lampka oleju
PostNapisane: 7 kwietnia 2009, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
witam ..;)
mam taki problem, gdy samochod dosatnie troche w gaz i obroty spadaja to zapala mi sie lampka od oleju rowzniej nie raz pod czas jazdy . czy ktos wie co to moze byc ?
mysle czy moze to byc jakis blad i czy nie podjechac na wykasowanie bledow ? co radzicie ??
prosze o pomoc .
pozdrawiam ;)


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2009, 09:06 przez michalek42, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 00:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: WoÂłomin
jak nie sprawdzisz czy masz cisnienie oleju to lepiej nigdzie nie jezdzij bo silnik zatrzesz. Maze to błachostka i czujnik ma zwarcie . A jak z kontrolka jest wszystko ok to znaczy ze pompa oleju pada i nie ma odpowiedniego cisnienia. o sprawdzeniu stanu oleju to chyba nie trzeba wspominac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 00:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem !!! sprawdz na poczatek czujnik cisnienia oleju jesli dobry to cisnienie oleju jaki podaje pompa olejowa silnika - i tu moga zaczac sie schody - jesli pompa podaje zbyt malo - to moze byc wina tylko pompy ale tez i panewek ktore padly - gdybys spuszczal olej i zdecydowal sie na wymiane pompy- sprawdz czy nie ma kompozycji z panewek - cos w stylu platkow bardzo drobnych metalu lub jeszcze drobniejszych lub zdejmij korbowdowa panewke i ocen sam jak wyglada wal i sama panewka -rysy glebokie na wale i panewce /zuzycie powierzchni miekkiej/ kwalifikuja wal do szlifu i sama wymiana pompy niewiele pomoze- nie dz kliknij pom


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL