BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 06:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Padła turbosprężarka przy 120kkm
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: wroclaw
Witam
kupilem bmw e46 padla turbina, auto ma 120 tysiecy przejechane czy jest to mozliwe???.......jaka moze byc przyczyna???...........prosze o odpowiedz


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2009, 08:18 przez Maly47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 18:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 597
Lokalizacja: P-no
taki przebieg dla turbiny to moze sie juz konczyc

_________________
Puste naczynia haÂłasujÂą najgÂłosniej

[you] obejrzyj :

Moje 330 XI

Brata Audi AWE S4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 20
moze samochód był nie odpowiednio użytkowany, turbina była zle rozgrzewana i przed wyłączeniem silnika nie została schłodzona :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Kupiłeś samochód od palanta który nie umiał użytkować samochodu z turbiną. Przy normalnym użytkowaniu powinna tyrzymać 3-4 razy tyle przebiegu.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 07:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: wroclaw
Dziekuje za odpowiedzi na temat turbiny i zgadzam sie ze kupilem auto od palanta a moze i wiecej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 09:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: wroclaw
Witam :super:
Jaki jest koszt zakupu nowej turbiny wraz z wymiana w BMW e46 ???
Jesli bedzie drogo to chyba sprzedam zone.....hihihi :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 10:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
W tym temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6823 są linki do katalogów częśći, ale podejrzewam że tanie to nie będzie :/

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 11:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 466
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Moje BMW: E60 535d
Garaż: E46 320d (2001)
E46 330d (2004)
120tys. to pewnie dla Twojej informacji :)
Jak kupowales od palanta to dolicz z 80 - 100tys.
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 17:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Orginalny Garet wydatek 3200 pln plus wymiana jakieś 200 zeta zależy gdzie i u kogo cieżki dostęp jest do turbiny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 18:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
3272 netto + 22% VAT nowy Garett.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Z doświadczenia wiem że warto jest przy okazji wymiany/naprawy turbiny WYMIENIĆ przewód doprowadzający olej do sprężarki (i co najmniej przejrzeć pozostałe przewody).

Może to oszczędzić rozczarowania po paru dniach od naprawy...foto


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2009, 22:30 przez wołek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 13:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
120k km to trochę mało dla sprężarki.... :niepewny: Nie wiem w jakim stopniu jest ona uszkodzona . Zawsze możesz spróbować szczęścia przy regeneracji ale przed tym warto wybrać się do fachowca, który zajmuje się turbo doładowaniem. Oceni i może coś sensownego doradzi. W każdym razie życzę powodzenia!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL