BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 09:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is-na jakie przebiegi przewidziany jest ten silnik?
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Kalisz
Witam wszystkich Bawarczyków =)

Mam taki problem.
Posiadam BMW e36 z jednostką napędową(bo nie można tego jeszcze nazwać silnikiem) 1.8i.
Bierze olej, dymi. Ogólnie ma dosyć mimo przebiegu "niby" 150 tys. Znalazłem silnik 1.8IS z przebiegiem 280 tys. Jest on trochę spocony. Głównie na dole w okolicy misy olejowej.
Pytanie moje brzmi:

Ile silnik 1.8IS może przejechać i czy z takim przebiegiem opłaca się go kupować za 1200 zł ze skrzynią biegów i całym osprzętem?

Z góry dziękuje za odpowiedź


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2009, 16:21 przez artur0150, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: JabÂłonna
"Zamienił stryjek siekierke na kijek"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Sprawdź na nim kompresje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 16:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Czy się opłaca to nie wiem, bo nie orientuje sie w cenach silników.
Przebieg 280k km nie jest jakiś kosmiczny, kumpel ma w is'ie nalatane 355k km i nie narzeka.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 17:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Gadka szmatka

jak jest eksploatowany z głową i regularnie wymieniany miał olej itp. to i 500 000km przelata

Jak bedziesz rżnął itp. to po 250 ci się motor skończy ...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL