BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 12:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39]brak mocy po przekroczeniu 3tyś. obrotów
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 21:18 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Witam.Samochód to e39 2.0d z 2000roku.
Mam poważny problem.Jechałem sobie dzisiaj z tatą na zakupy.Po pewnym czasie samochód stracił na mocy,tzn. na 2 biegu od 2.200 obrotów do 3 tysięcy ciągnął dobrze powyżej 3tysięcy zamułka,i tak jakby próbował przerywać,na 3,4,5 biegu to samo,co to może być?Dodam iż samochód ma przejechane 170tysięcyz zalany jest Castrolem Egde 10W40.Nie kopci,po przegazowaniu,nic.
Paliwko zalane na Orlenie.Mamy go 3tygodnie i nie zrobił tego przedtem,wymieniłem filtr paliwa,nowy filtr zalałem ropą także się nie zapowietrzył,znam się trochę na mechanice.Proszę o konkretne porady co to może być.Dopiszę że wiem gdzie jest przepływomierz,ale nie wiem gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania,oraz słynny zawór egr.Czytałem na forum ale takiego przykładu nie było więc zwracam się z tym do was.
Dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 18:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Byłem na kompie i usterki nie stwierdzono,przepływomierz pracuje dobrze,ciśnienie doładowania dobre,
Wyczyściłem Egr'y,Agr'y i dalej to samo robi.O co kaman?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 19:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
koleś od kompa jeszcze musi znac sie na nim troche

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: e 46 touring
turbina do regeneracji moim zdaniem, mialem to samo zaczalem od wymieniania N75 i tak dalej skonczylo sie na regeneracji
podjedz do kogos kto sie na turbinach zna konkretnie to Ci to sprawdzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
A czy może to być syf na łopatkach turbiny,i dlatego one się źle otwierają czy co.ś w tym stylu?
Znajomy mial tak w Pasku B5,wyciągnęli turbinkę,rozebrali,wyczyścili,wsadzili i grała jak nowa,czy to może być to?Jak to zbadać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: e 46 touring
dopiero jak wyciagna turbine to bedzie mozna zobaczyc jak wygladaja lapatki czy chociazby wirnik innego wyjscia nie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 18:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
i co nie wyskoczył blad o niskim cisnieniu doladowania??? panowie.....

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 47
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
hey. U mnie były identyczne objawy w E46 z takim samym silnikiem jak twój, kazali czyścić EGR (czyściłem) i nic, kupiłem nowe EGR i nic, zmieniłem przepływke i i to był strzał w 10 , wcześniej auto na niższych obrotach przyśpieszało normalnie doszło do 2,5 - 3 tyś i kicha (najgorzej było podczas wyprzedzania , gdy przestało ciągnąć, czasem na chwile znów zaczynało)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ja tez bym polecał ci podmienić przepływke. znane są przypadki że błąd na kompie nie wychodził a to była właśnie jej wina.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zgierz
Moje BMW: E46 320d+
Kod silnika: M47N
Tak jak koledzy mówią, przepływka może kończyć żywota, a na kompie błąd przepływki jako taki się nie pojawi.
Jak masz możliwość, weź kolegę/koleżankę z laptopem, odpalcie Inpę, Live Data i obserwujcie ile mierzy a ile powinna mierzyć przepływka. Tylko w czasie jazdy, w różnym zakresie obrotów, nie na biegu jałowym.

_________________
E46 320d 175PS / 365Nm ...by Rogalotti


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 20:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
darcyn napisał(a):
i co nie wyskoczył blad o niskim cisnieniu doladowania??? panowie.....

nie wszystko dobrze wg komputera,w poniedziałek jadę sprawdzić ciśnienie wtryskiwanego paliwa,czy jak to się nazywa,a jak to nie pomoże to podjadę na szrot,wymontuję przepływkę,powiem gościowi że ją kupię jak będzie sprawna,i tyle jak zadziała to naściemniam,że nie i oddam mu kupię nową.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 16:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
DaVeRc, chyba jakiś głupi da ci na sprawdzenie. jak coś to kup i później jedź że nie działa ok. moooże odda kase.

a tak na amarginesie to dowiedz się czy nie trzeba jej PRZYPADKIEM adaptować na kompie żeby zadziałała

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 17:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Jutro jadę do Tucholi,ludzi którzy znają się na pompach i komputerach,więc może oni coś wykryją-oby.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 20:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Nie dało mi dzisiaj spokoju,odkręciłem wszystkie potrzebne osłony żeby dostać sie do przepływki,odłączyłem ją założyłem wszystko jak powinno być i próba:
Wyjechałem na ulicę(najpierw rozgrzałem dieselka do temp.roboczej),jadę bieg 1,spokojnie 2-daje gaz do dechy,samochód ciągnie ale nie ma efektu turba przy ok. 2tysiącach obrotów,ale samochód ciągnie płynnie bez szarpnięć,przerywań itd dociągnełem do 4,5tyś obrotów i 3bieg to samo jak na 2biegu potem 4 i piątka to samo,płynie i do przodu bez przerywania,ale nie ma takiej mocy,po prostu nie czuć efektu turbo,czy to przepływka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Irlandia
Witam
Mam identyczne objawy w moim BMW 320D 2002 rok do 3 tyś obrotów ciagnie normalnie a po tym nagły spadek mocy na kazdym biegu jest to samo. Mam pytanie czy juz doszedłeś jaka to usterka jeśli tak będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam

_________________
halspeed


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Koledzy trzeba sprawdzić dwie rzeczy.
1. jakie jest ciśnienie na pompie wstępnej, (w czasie jazdy a nie na postoju)
2. sterowanie zmienną geometrią turbiny, czy się nie zacina i powyżej 3000obr nie przeładowuje turbo.
Kolego nagraj może filmik jak auto jedzie, może coś więcej wykukamy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL