BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 16:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 09:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 142
Lokalizacja: UK
Już to przerabiałem w swojej e46. Sworznie teoretycznie da się wymienić ale jak długo to wytrzyma nie wie nikt :/ Przy drugiej z kolei wymianie (to jest ogólnie słaby punkt w e46) zdecydowałem się na wzmocnione wahacze MEYLE z możliwością wymiany sworzni i jest bajka. Przynajmniej wiem że jak następnym razem padną sworznie to będą moment wymienione i już nie dużym kosztem więc POLECAM ale to i tak TY decydujesz. Pozdrawiam

_________________
100% Benzyny w ÂżyÂłach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 14:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
to juz twoja sprawa jakie chcesz kwestia kasy jaka masz on ma z tego co pamietam lemfordera. w tym wypadku mozesz zaszalec bo za cene 1 wachacza masz komplet BDB sworzni a nie jakis wachacz :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gdansk
w e46 compact sworznie sa nie wymienialne wtopione w wahacz wiem bo wymienialem.jak kupisz wahacze myle to bedziesz mogl wymieniac tylko sworznie.ja jeden kupilem i lezy do tej pory bo do oryginalow nie mozna bylo ich wstawic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
a jezeli compact ma to samo co e46 to wymienia trzeba tylko zeszlifowac ten pierścień a sworzeń i tak musisz wciskać :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 07:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Mały85 nie wiem z kim rozmawiałeś w tej firmie ale chyba nie był za bardzo zorientowany czym się dokładnie zajmują;) tu masz numer bezpośrednio do działu zajmującego się regeneracją maglownic i wymianą sworzni 012 637 10 19

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 07:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Mały85 nie wiem z kim rozmawiałeś w tej firmie ale chyba nie był za bardzo zorientowany czym się dokładnie zajmują;) tu masz numer bezpośrednio do działu zajmującego się regeneracją maglownic i wymianą sworzni 012 637 10 19

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Krk
dzięki wielkie -grzechu- zadzwoniłem pod ten numer,dogadałem sie z właścicielem i już po sprawie.sworznie są wprasowane i jest ok :P .dodam że trochę mechaników odwiedziłem i każdy mówił: "nie da się samych sworzni wymienic trzeba całe wahacze" dlatego jak ktoś nie chce iśc w koszty kupna nowych wahaczy to proponuję poszukac POŻĄDNEGO mechanika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Krk
dzięki wielkie -grzechu- zadzwoniłem pod ten numer,dogadałem sie z właścicielem i już po sprawie.sworznie są wprasowane i jest ok :P .dodam że trochę mechaników odwiedziłem i każdy mówił: "nie da się samych sworzni wymienic trzeba całe wahacze" dlatego jak ktoś nie chce iśc w koszty kupna nowych wahaczy to proponuję poszukac POŻĄDNEGO mechanika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 12:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
albo nie wierzyć w to co inni mówią i sprawdzić czy jest druga opcja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 16:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Niko330 napisał(a):
Już to przerabiałem w swojej e46. Sworznie teoretycznie da się wymienić ale jak długo to wytrzyma nie wie nikt :/ Przy drugiej z kolei wymianie (to jest ogólnie słaby punkt w e46) zdecydowałem się na wzmocnione wahacze MEYLE z możliwością wymiany sworzni i jest bajka. Przynajmniej wiem że jak następnym razem padną sworznie to będą moment wymienione i już nie dużym kosztem więc POLECAM ale to i tak TY decydujesz. Pozdrawiam


Z tego co wiem, te wahacze MEYLE są aluminiowe, więc czy nie ma obawy, ze przy wyminie powstaną luzy przy nowym sworzniu ?

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 19:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
ja ci moge powiedziec tyle ze kolega ma włożone ogólnie całe wachacze do e30 v8 pod drift robioną i negatywem w sumie sporym jest ok bez luzów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wymiana sworzni
PostNapisane: 8 lutego 2012, 13:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: Starachowice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 D20TÜ
Moze ktos napisać jakie są numery cześci na sworznie długie (wewnetrzne) i sworznie krótkie (zewnetrzne) lub podesłac linki z allegro abym mogł zobaczyć o jakie chodzi ?

_________________
Sprzedam BMW E92 330XD 231KM Navi Profesjonal*alu 20"* Skóra
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=155071


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wymiana sworzni
PostNapisane: 6 września 2012, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: n42b20
Witam. Wymiana sworzni jest możliwa. Poniżej kilka fotek z zabiegu. Trzeba z ciąć boszem kołnierz osłaniający sworzeń od dołu a następnie wybić sworzeń po czym wbić zamiennik. Ja użyłem MEYLE za 59zł w ofercie były jakies chińskie za 35zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] wymiana sworzni
PostNapisane: 3 maja 2013, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E46
Witam
Ma ktoś może namiary na kogoś z śląska kto wymienia sworznie w oryginalnych wahaczach ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL