BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 09:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 15:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jakie strojenie?? Obecnie opierdzielam jaja w hurtowych ilościach odkładając zapas na brzuchu co bym nie zszedł siedząc za długo w garażu. :zawstydzony:

Ale jest wszystko na dobrzej drodze, praktycznie sprzedałem dwie opony, będzie kaska na ecumastera :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 15:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
hmm są jakieś plany, żeby jechać na hamownie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2009, 15:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jak się ogarnie ten burdel to na pińćset procent :hyhy:

Właśnie wracam sobie z testów auta. Po trochu się tym toczę w niedalekich od domu okolicach i fajnie się jeździ. Wczoraj stało się to co przewidywałem: siadał seryjna guma przed przepustnica. Ciśnienie rozerwało ją i nie mam doładowania prawie wcale, no i wolnych obrotów też (lewe powietrze). Tzn nie miałem ;) Taśma izolacyjna rulez :rotfl: Trzeba będize jakieś mocniejsze kolanko tam zamontować, szkoda tylko, że to taki chamski kąt i średnice też nieciekawe.

A w sprawie testów, to jedyne co osiągnąłem to seria czyli 12s do sety. Powody są dwa: pierwszy to notoryczny brak sprzęgła. Pali się na jedynce, żę ciężko ruszyć nawet trochę mocniej. A drugi powód to brak doładowania. Taśma nie daje rady trzymać nawet 0,5bara. Ale silnik zacnie wytrzymuje piłowanie na pierwszych 3 biegach do odcinki. Ładnie świszcze, ładnie sapie jest fajno :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Red alert, na niedzielę muszę wyklepać padalca a tu niespodzianka: wali mi gorące powietrze z nawiewów. Cały czas gorące. Jak jest sterowana temperatura? Jakiś potencjometr, linka czy co to siedzi za tym pokrętłem, bo ono na moję chłopskie oko za lekko chodzi :rotfl: Jak będzie gorąco to się ugotuję totalnie :wstyd: w tej sprawie to ktoś coś powinien wiedzieć. W sumie to węzy nie ruszałem, a jakby się zapowietrzył to by chyba nie grzało wcale? Rano jak się odpali to zobaczymy... Wszelkie koncepcje mile widziane. Głupio jeździć nago jak na dworze nie jest aż tak gorąco. A szyby nie otworzę, bo bestia za bardzo ryczy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
szukaj: "elektrozaworki", czesto sie zawieszaja, przez co leci caly czas ciesz do nagrzewnicy. Dzialaja na zasadzie otwarty/zamkniety, a sterownik na desce reguluje dlugosc otwarcia/zamkniecia takiego zaworu.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 11:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Dolot zrobiony, połączenie metalowego kolanka i gumy od TDS'a ( który to już raz ;) ) powinno dać radę. Auto sprawne, toczyć się jakoś toczy. Tylko nadal grzeje. Ale obecnie nie mam na to czasu muszę ogarnąć miseczkę. Obiadek i zlewam oliwę. Dziś nie będzie z nią chałtury. Zdejmuje ją całkiem odtłuszczam tak jak trzeba i kleje. NIe iwem tylko cyz dać sam silikon czy uszczelka + silikon. Kupiłem jakiś lepszy miedziowy czy bez octowy, nie pamiętam już :wstyd: . Najdroższy jaki był :] I wszystko zgodnie z instrukcją i znakami na niebie polepię :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Dobra duperele porobione ale jest inny problem :x

Ciekła mi miska jak sam ch. to się wkurzyłem i teraz wyjąłem ją jak należy. Sprawdzona i płaszczyzna jest OK, równo jak na stole. I faktycznie uciekało w miejscach gdzie porobiłem lekkie wżery i tam gdzie nie udało mi się zeskrobać starej uszczelki do końca. To papierkami delikatnie pozdzierałem co się dało (ale teraz tak z umiarem) miskę wyczyściłem, wszystko kilkukrotnie odtłuszczałem i czyściłem. Wykorzystałem starą uszczelkę po wyczyszczeniu i odtłuszczeniu. Było sterylnie że muchan ie siada. Kupiłem też jakiś lepszy silikon w tubce do misek olejowych itp. Wcześniej normalnym czerwonych jechałem. Dokręcanie zgodnie ze schematem, olej zalałem po 24h od złożenia.

I co?? LEJE jak wcześniej :mad:

No i się lekko zdenerwowałem. Ale patrzę i z jednej strony jakby wypchało silikon na zewnątrz w czasie jazdy? Czyżby tam się jakieś ciśnienie tworzyło? Odmę mam otwartą ( tzn filterek jakiś chiński założony). No ale mysle zrobię sobie teścik. Wytarłem wycieki i odetkałem bagnet oleju żeby było odpowietrzone. I jazda... Wynik nadal leje olejem. I to tylko z przodu miski ( przód auta). Czemu akurat tu? No i dochodzi mi do tego dymiące turbo i wyciek z niego (sic!, wyciek aż krople widać :| )

już mi sił brakuje na te pierdoły. Zamiast zacząć bawić się w wystrojenie tego to kolejny raz ściągam te pięćset śrubek od miski :mad:

Ma ktoś jakaś koncepcję o co biega?? Każdy pomysł będzie trafny, moje się wyczerpały, zaraz sięgnę chyba po jakiś alkohol :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 19:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
woytek13 napisał(a):
Ma ktoś jakaś koncepcję o co biega?? Każdy pomysł będzie trafny,

Obspawaj ja do okola :rotfl: :rotfl:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 19:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Połącz rurka miejsce, w którym wycieka olej z miejscem na bagnet i tak co wycieknie to wpłynie z powrotem ;)

Ja nie mogę się doczekać filmików z palenia gumy :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Sylwek_ch napisał(a):
Połącz rurka miejsce, w którym wycieka olej z miejscem na bagnet i tak co wycieknie to wpłynie z powrotem ;)


To musiałbym rynnę zamontować dookoła przedniej części miski :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 07:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hhehehe, mam kolege blacharza, fachowo to pierwsze musiałbyś zrobić "rynhoki" a potem podwiesić rynienke :D :hyhy: :hyhy: :hyhy: działaj działaj bo ja też już powoli kończe :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 09:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Na luzie mnie wyprzedzisz, blokują mnie studia i powrót do pracy dwa dni w tygodniu minus czas spędzony podczas pracy na hacjendzie :mur:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 10:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
To normalne że przy doładowaniu wytwarza się ciśnienie w misce. Odpal auto wyciągnij bagnet oleju i przygazuj troche to zobaczysz.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 11:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Cytuj:
Wytarłem wycieki i odetkałem bagnet oleju żeby było odpowietrzone. I jazda... Wynik nadal leje olejem.


Robiłem test i nic z tego, nadal wali olejem :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Jestes pewny, ze micha jest cala, bez mikropekniec?
Przeszlifuj ja dokladniej i moze uzyj jakiegos lepszego silikonu do wysokich temperatur. W koncu masz wieksze ciesnienie niz w standardzie.

a jak z ogrzewaniem? wywalczyles cos?

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 17:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Pisałes wczesniej że stosowałes uszczelkę i silikon...

Może nie doczytałem, ale stosuje się albo uszczelkę albo silikon... jedno wyklucza drugie...

może tak robiłes i nie doczytałem to zwracam honor, ale taka wskazówka :P

Jak zastosujesz uszczelkę i silikon to przy samym skręcaniu możesz już porozrywać uszczelkę...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 18:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Właśnie doszedłem do takiego wniosku, że trzeba było zostawić sam silikon :kwasny: A tej opcji jeszcze nie było...

Silikon miałem taki:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 19:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no to ściągaj miche, wyczyść, odtłuść i sam silikon wal :)

prześcignąć Cię prześcignę bo w środe zamierzam odpalić bryke :D a może nawet wcześniej mi się uda :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 21:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
E tam moja odpalona już dawno dawno temu, i tak powiem, że zrobiła już blisko 50km. I działa nadal. A większość z tego to były testy doładowania itp :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 17:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
No, ja tez się mogę czymś pochwalić, chociaż chciałbym pochwalić się odpaleniem ale to dopiero jutro :D Nie chce palić silnika bo pompa wspomagania musiałaby na sucho pompować a to niezdrowe, poza tym czekam na kuriera jutro ze stacyjką i wiskiem. A tak ogólnie to wszystko zrobione :D Także w tym tyg start :D Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL