Instrukcja montażu ringów w e36
http://sigulda.nukasiko.lv/img/banner/E ... l_ccfl.pdf
z tym że ja u siebie montowałem w wewnątrz (za szkiełkami, a nie przed bo jakoś tak głupio wyglądało, a tak jak jest teraz to jest seryjnie przy wyłączonych).
Najpierw trzeba odpiąć zasilanie i wtyk do regulacji lamp. Lampa trzyma się na 4 śrubach. 2 na górze i dwie na dole. Trzeba je odkręcać przytrzymując ich regulację (żeby nie trzeba było na nowo lamp ustawiać). Na górze śruby są na wierzchu. Na dole jedna jest pod kierunkowskazem (trzeba go wypiąć, wsadzając palec i odciągając zaczep i wysunąć go do przodu). Ostatnia śruba jest na dole od strony chłodnicy i z nią jest największy problem bo jest do niej ciężki dostęp. Ale jak masz nasadowy klucz na cienkiej przedłużce do da się radę. Pomaga tu też odkręcenie tego plastiku nad chłodnicą, a chociaż 2 śrubek na skraju (wtedy można go odgiąć i jest łatwiej wsadzić klucz). Jak się uporamy z tym to lampę mamy już na wierzchu
Potem bierzemy lampę "na warsztat", odpinamy zatrzaski (4 metalowe blaszki i chyba 4 zatrzaski plastikowe przy kloszu) i mamy lampę rozebraną

Ja odkleiłem szkiełka od klosza żeby je dokladnie umyć i tak samo samą przednią szybkę od wewnątrz. Przecieramy też odblask świateł długich i soczewkę.
Następnie przyklejamy ringi silikonem bezbarwnym po bokach delikatnie żeby nie było bardzo jego widać, układamy kabelki między dwoma szkiełkami i puszczamy je pod odblaskiem światła "długiego" i tam podpinamy pod przetwornicę, a ją pod zasilanie. Chowamy wszystko pod klapką (powinno się zmieścić). Klosz dociskamy do reszty lampy, zapinamy zatrzaski i gotowe
