BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 21:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nierówna praca silnika bmw 1.8 m40
PostNapisane: 19 kwietnia 2009, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: wrocÂław
Witam!
Otóż posiadam m40 i ostatnio zaczoł mi szarpać i trząsć silnikiem na wolnych obrotach i chodzi jakby na 3 gary:/ z tułumika słychać delikatne strzały. tak do 3 tys puzniej juz jest ok. odcina prawidłowo zmieniłem świece nic, wałek i krzywki tez sprawdziłem
kopułka ok palec też, kable na oko ok. nie wiem co robić a nie chcę sie pchać w koszty :( podkreślam ze tak się dzieje na gazie i benzynie a kiedy sie zagrzeje przerywa przy niższych obr. czy to mogą być kable WN??
pomóżcie juz nie wiem co robić!!!
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 20 kwietnia 2009, 07:11 przez nick222, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 07:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
otwórz maskę w nocy i zobacz czy nie będzie przebić na kablach (tzn dyskoteka :) ) ale jeśli nie wymieniałeś wcześniej kabli to radziłbym to zrobić najlepiej na NGK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: wrocÂław
no właśnie dyskoteki nie ma. zastanawiam się czy to nie jest przypadkiem sonda lambda albo czujnik temperatury


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 12:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
Ja mialem podobne objawy do tego jeszcze na wolnych obrotach cala buda sie trzesla. Powod odlaczony byl przedow od dolotu i lapal lewe powietrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
no właśnie być moze gdzieś jest nieszczelność w układzie dolotowym a próbowałeś czyścić silniczek krokowy ? moze to coś pomoże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: wrocÂław
u mnie też strasznie trzęsie, sprawdzałem dolot niby wszystko w porządku ale sprawdze dokładnie jeszcze raz, korkowca nie czyściłem, a czy moża go najlepiej wyczyścić i jak??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 14:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: 330CD
Kod silnika: M57N
najlepiej go wyczyścić benzyną ekstrakcyjną ja to robiłem w moim 2 razy ale nic mi nie pomogło spróbuję jeszcze wymoczyć go dłużej a potem uzyje spręzonego powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
U mnie tez wydawalo sie ze wszytsko ok z dolotem, czyscilem krokowca, wymienilem wszytskie filtry, sonde, podlaczalem kilka razy pod kompa pokazalo uszkodzone sondy, a poprzedni mechanik poporstu odlaczyl przewod i sobie wisial :cisza: troche mi zajelo znalezienie tej przyczyny ale teraz jest wszytsk :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 17:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
może popuszcza uszczelka pod głowicą stąd te delikatne strzały? przyczyn nierównej pracy jest wiele miałem taki przypadek uszkodzony był czujnik temperatury w przepływomierzu - wystarczyło odpiąć krokówke i wszystko ok- działanie dorażne

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 18:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 157
Lokalizacja: czaplinek
Moje BMW: e 36 sedan 2.3
Kod silnika: m52b25
mam taki sam problem w wyzej wymienionych zeczy tylko krokowiec mam do wymiany ale moja bunia nie ma wodóle mocy ostatnio jechałem 316 m43 i w porównaniu co do przuspieszenia to moja ma jakies 60 km a nie 113. pomocy :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2009, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
kolego,krokowego sie nie czysci benzyna, bo to pomaga na kilka sekund ,sa dotego srodki nazw dokładnie nie znam ale w dobrym warsztacie ci podadza ,nowy w serwisie do mojej (silnik m42)kosztował 649zł,ale kłopoty zniknęły

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
podlacze sie tutaj, poniewaz nie zabardzo wiem gdzie szukac tego krokowca
(moze ktos ma jakies zdj :?: ) :/ a chcialbym go przeczyscic bo we wtorek jade do gaziarza,

jeszcze co trzeba wiedziec i co robic aby wszystko bylo ok przy czysczeniu tego silniczka :?: prosze o wszelkie uwagi,

silnik M40 E30 318i :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 17:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: Witkowo
Czy skacza Tobie obroty silnika od ok 500 do 1500 i czasem gasnie silnik?

_________________
NIE DZIEKUJ KLIKNIJ POMOGÂŁ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 17:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
nie obroty sa w miare stabilne, moze skacze ale o odrobinke, jak juz to praca silnika odbiega od normy bo tak jakby nie palil na 1 gar ale pali tyle ze mniej czesie

silnik gasnie ale z poczatku (po 2 latach przerwy, mysle ze to wina zabrudzonego czujnika i zasniedziale styki, teraz jak odpalam to nie gasnie)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL