BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 07:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Słaba betka 2.0 95kwuszkodzony czujnik temp i przędkoś
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 00:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Wojkowice KoÂścielne
Witam.
Mam taki problem... kupiłem e30 kombi z silnikime 2.0 95kw od samego początku auto nie chce chodzić jak powinno. Dodam że jest też instalacja gazowa ale objawy są prawie identyczne na gazie i na paliwie.
Dolegliwości:
1. ciężko odpala, na zimnym... jak sie zagrzeje jest lepiej ..
2. nie "rwie"- np. jak sie jedzie na 1 biegu po szutrze i wdepcze gaz w podłoge to auto nie zrywa przyczepności tylko leniwie przyśpiesza :(
3. jedzie dopiero od 4000 obr do 6000 .. potem to waiadomo (obcina)
Mam dostęp do gutmana (komp do diagnostyki)
Po podłączeniu wywalił 3 błedy:
- czujnik temperatury zasysanego powietrza pokazywał nonstop 26stopni celc(gdzie on jest? czy zabudowany w przepływce?)
-czujnik przędkości (choba chodzi o ten w moście?)
- przepływka (ale była odpiinana na działającym silniku więc myśle że wtedy załapał ten błąd)
I teraz mam takie pytanie ... czy te usterki moga tak zmulić a betke?
ps. sory jeśli coś sie niezgadza z regulaminem ale to mój pierwszy.
Z góry wieeeelkie dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 08:56 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Co do czujnika temperatury:
Tak, czujnik temperatury zasysanego powietrza jest w przepływomierzu, przed klapką.
Tak, czujnik prędkości znajduje się w moście, nie ma innego więc musi o ten chodzić. Może czujnik jest w porządku, tylko przewód się oberwał ;)
Przepływki to dość często padający element w tych silnikach. Może być tak, że będzie ona padnięta, ale komp diagnostyczny Ci tego nie wykaże (bo sygnał z przepływomierza będzie, ale nie taki, jak trzeba).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 20:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Wojkowice KoÂścielne
Ok ale powiedz mi dlaczego jest taka zmulona? i na gazie i na benzynie taksamo
a przepływka jest do benzyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
a przepływka jest od dawki powietrza,tak na benzynie jak i gazie, i pewnie masz gaz pierwszej generacji wiec ona siadla, mialem podobny problem w e34 z takim silnikiem i tez strasznie mnie to denerwowalo :kwasny: :kwasny: :kwasny: ale po naprawie jej wszystko zaczeło smigac elegancko, a objawy podobne, az zal było patrzec jak beemka nawet na pisaku ledwo co bokiem szla :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany:

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
z padnieta przeplywka bedzie muł.
Sprawdzalem kiedys u siebie i sie jezdzic nie da i wlasnie ciezko odpala.
Odepnij ja i sprawdz jak jezdzi jak roznicy nie bedzie to moim zdaniem przeplywka. Najlepiej jakbys mogl od kogos podmienic na 100% sprawna to wtedy zobaczysz czy fura jezdzi :)
Jeszcze warto lambde zobaczyc bo ona tez moze byc powodem takich problemow.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Wojkowice KoÂścielne
Ok wielkie dzięki za odpowiedzi...
Czyli teraz skupie sie na przepływce.
Może mieszka ktoś w okolicy(Siewierza Częstochowa Będzin sosnowiwec ) z takim silnikiem?

darosnk1985
Powiedz mi czy na gazie i na benie takiesame objawy miałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL