BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 07:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Temperatura i nie tylko
PostNapisane: 7 października 2006, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 52
Posty: 19
Lokalizacja: Wieliczka
Moje BMW: E38 728i
Witam,
silnik 2.0 24V i pytanko, wymieniłem chłodnice (padła), termostat, pompe wody, czujnik temperatury i CO! wskazówka na zegarze dochodzi do środka i za moment wedruje na czerwone pole. Co jeszcze sprawdzić, podobno zegaz szwankuje raz na setki aut?
Jeszcze jedno nie wiem co to jest, jak przytrzymam przycisk licznika dziennego i przekręce stacyjke na wyświetlaczu pojawiają się liczby od 1 do 6 a następnie zegary wędrują na maxa i koniec, co to jest?
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 15:05 przez pitak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2006, 10:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
pitak napisał(a):
Jeszcze jedno nie wiem co to jest, jak przytrzymam przycisk licznika dziennego i przekręce stacyjke na wyświetlaczu pojawiają się liczby od 1 do 6 a następnie zegary wędrują na maxa i koniec, co to jest?
pozdrawiam


to jest test zegarow :),nie ma tam przebiegu faktycznego - było juz o tym kilka razy na forum :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2006, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 52
Posty: 19
Lokalizacja: Wieliczka
Moje BMW: E38 728i
O co on ma oznaczać, czy po takim teście cos wiemy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2006, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
powinien byc nr nadwozia ,a potem numery na ktorych tylko serwis sie zna,jesli obok kratek inspekcji pojawi sie podczas tego testu czerwona kropka-oznacza to ze licznik byl rozbierany lub bylo cos kombinowane.reszta to tylko dignostyka czy wszystkie kontrolki sie zapalaja itp.
poszukaj troszke na forum -juz pisalem ze tamat testowania zegarow juz przewijał sie.
:)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2006, 11:54 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 52
Posty: 19
Lokalizacja: Wieliczka
Moje BMW: E38 728i
Dzięki, więc nie ma co się martwić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: SÂłupsk
witam mam problem ze swoja beema mianowicie chodzi o to wskazowka temp wychodzi mi minimalnie po za polowe nie dziala mi ogzrewanie i jak odkrencam korek od chlodnicy to leci pierw zimna woda a pozniej goraca okolo 80 stopni sprawdzalem wisco i dziala i nie wiem co mam dalej robic moze wi mi pomozecie w jakis sposob z gory dziek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 13:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Odpowietrzyć układ.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 13:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dokładnie odpowietrz układ chłodzenia, ostatnio to przerabialem jak zmienialem chlodnice :)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: SÂłupsk
to powiedz mi jak moge go odpowietrzyc dokladnie bo juz brubowalem ale cos mi ni idezie a jak mowisz ze to przerabiales to pewnie wiesz dzieki za odp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
oj strasznie ciezko, bo nie chcial mi sie odpowietrzyc, odkrecalem odpowietrznik, potem korek od wlewu wody na cieplym silniku ale stopniowo bo wywalalo wode jak wiesz na raz to robilem, i to kilka razy tak az puscilo mi wode w obieg i zaczelo leciec cieple powietrze w kabinie. Potem jeszcze raz odpowietrzylem. dolalem plynu ukladu zeby byl stan i teraz jest ok :)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL