BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 06:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 07:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
do 40stu jest jedynka, do 75 dwojka i dalej trojka..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 15:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
byłem w zakładzie od sprzegiel, skrzyn biegow itp.
gosciu sie ze mna przejechal i mowi ze to nie jest wina sprzeglo, ze by obroty szly w gore a predkosc nie.


czyli sprzeglo i przeplywomierz wykluczone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 18:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Może katalizator masz zapchany ?

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
poprzedni wlasciciel mowil ze katalizator jest wyjety :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: opolskie
kontrola trakcji świeci jak byk na tym filmiku nie mów mi tylko że tego nie zauważyłeś chyba ze specjalnie dla potrzeb filmu wyłączyłeś albo masz inne felgi czy opony na osiach jak masz z przodu mniejsze z tyłu większe to trakcja głupieje z tym ze wtedy to raczej silnik sie nie wkreca tak jak powinien bo uwaza to za poslizg

_________________
-> e-36 316i -> e-36 320i turing -> e-39 520i -> maÂła ftopa audi a-4 1,9tdi -> e-46 320d -> e-46 Kombi 330i 2003r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 21:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
kontrola trakcji byla wylaczona dla tego filmiku ale mam drugi z wlaczona kontrola i jest identycznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
Problem w 80% rozwiązany. Okazało sie, ze przewody podcisnienia w ogole nie były podlaczone do turbiny. Teraz mam pytanie dla posiadaczy 320d 136ps, czy wasze beemki tez maja moc dopiero od 2500 obrotow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 14:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 200
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E46
Kod silnika: m47
mCk napisał(a):
Problem w 80% rozwiązany. Okazało sie, ze przewody podcisnienia w ogole nie były podlaczone do turbiny. Teraz mam pytanie dla posiadaczy 320d 136ps, czy wasze beemki tez maja moc dopiero od 2500 obrotow?


A wyczyściłeś wkońcu elektrozawor podciśnienia?
Turbo łapie od ok 2000obr więc szybciej niż u Ciebie.
Właśnie przyczyną tego mogą być zabrudzone elektrozawory podciśnienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 14:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
wyczyszczony. wiem ze mam łopatki na turbinie pokrzywione, ale to chyba nie jest powod ze lapie od 2,5tys obrotow? bo tak to by w ogole nie dzialala tak jak powinna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 00:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zgierz
Moje BMW: E46 320d+
Kod silnika: M47N
mCk napisał(a):
wyczyszczony. wiem ze mam łopatki na turbinie pokrzywione, ale to chyba nie jest powod ze lapie od 2,5tys obrotow? bo tak to by w ogole nie dzialala tak jak powinna?


Pewnie turbina nie pompuje tak jak powinna.
Podłącz INPĘ/DISa, przejedź się z laptopem i zbadaj wskazania doładowania.

P.S. Te łopatki to żart?

_________________
E46 320d 175PS / 365Nm ...by Rogalotti


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 08:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
Ale powyzej 2.5tys pompuje tak jak powinna...
Nie, to nie zart :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL