BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 12:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Beznyna będzie palić na którkich odcinkach o wiele więcej niż powinna (jeżeli komus to nie przeszkadza to inna sprawa :D)

Diesel mocno idzie w koszta w razie awarii.

Także bmw w tym wypadku można kupić jedynie będąc fanatykiem marki lub chcąc podbudować swoje ego.

318Ci byłoby tutaj strasznie lanserskie i względnie tanie w utrzymaniu. ;)

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 13:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Dokładnie to samo ma zastosowanie w innych markach więc nie rozumiem tego argumentu. Jeszcze troche i dojdziemy do wniosku że najlepiej w tym wypadku wybrać taksówkę.
W tym przypadku (skromny przebieg i głownie miasto) to można rozważać opcję po taniości i bez wymagań w postaci jakiegoś R4 albo szukać sprawdzonego diesla R4 z małym przebiegiem. I druga opcja to po bandzie czyli 330i bo przy tym przebiegu to i tak koszty nie będą duże (rzecz względna oczywiście, nie wiem i nie wnikam w zamiary pytającego) a frajda już jest :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 22:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
a nie mozesz poszukac po prostu bryki ,obejrzec a kiedy Ci sie spodoba to kupisz nie patrzac czy to diesel czy benzyna...wazne jest cale autko a nie tylko silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 15:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 228
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N42B20
Posiadam 318i 143KM, pali po Warszawie ok 10l, więc całkiem znośnie. Może też się zastanów nad powyższym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: pomorze
rufjan napisał(a):
Posiadam 318i 143KM, pali po Warszawie ok 10l, więc całkiem znośnie. Może też się zastanów nad powyższym?


mam dokładnie ten sam silnik i ten polecam. N42 - pojemność 2.0 - moc 143 KM (oznaczenie modelu 318)
W Gdańskich korkach spala max. 10 l. Poprzednio miałem 2.0d i spalał w tych samych warunkach 8l

_________________
BMW Sauber F1 Team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL