BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M50B25 - problem z moca
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
Witam mam takie pytanko, zakupilem sobie taki samochodzik i mam troche problemow z nim. Auto slabo wkreca sie w obroty... Wymienilem olej, swiece, filtry wszystkie, skasowalem bledy sondy lambda prawdopodobnie spowodowane przez to ze katy byly wybebeszone a jeden tlumik przytkany.. wydech rowniez zostal wymieniony, przeczyscilem przeplywke i nadal jest slabo... dodatkowo po czyszczeniu przeplywomierza zaczal delikatnie falowac na obrotach. Czekam na propozycje.. Dodam ze na poczatku bylo tak ze jak przy przyspieszaniu zdjelo sie delikatnie noge z gazu i dodalo ponownie to nie zawsze ale skutkowalo ze powyzej 4 tys zaczal isc... teraz juz tego nie ma. Nic nie skutkuje czekam na propozycje i z gory slicznie dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
mialem podobnie w e30 ale u mnie bylo to spowodowane przewodami wysokiego napiecia wymienilem i wszystko dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
przypinam sie do tematu auto mi idzie za drugim wcisnieciem pedalu gazu damian89 my mamy cewki nie posiadmay kabli :P

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
u mnie cewki......
strach sie bac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
ale zdarzylo sie tak ze cos pyknelo i z tydzien jezdzil lepiej... nie dobrze ale lepiej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego, a filtr paliwa wymieniłeś???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olsztyn
sory moj blad!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
od tego zaczalem zastanawiam sie jeszcze nad wymiana pompy paliwa.. ale na razie nagenerowalem sobie kosztow i nic nie pomoglo, dlatego czekam na pomoc bo byc moze ktos mial cos takiego i rozwiazal ten problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
chyba nikt mi nie pomoze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: iÂława
mimo to że są cewki to i tak między cewką a świecą jest kawałek przewodu gumowego.są to fajki,proponuje je sprawdzić.ja z takim problemem jak opisujesz borykałem się rok czasu i zainwestowałem w auto kupe kasy a okazało się że wystarczyło wymienić te fajki,koszt jednej fajki wynosi w granicach 20zł.ja na allegro kupiłem po 19.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
no ja tez juz pare groszy wrzucilem... ogladalem je bo zmienialem swiece... na jednej z cewek a dokladnie na ostatnim cylindrze mam zepsuty ten zacisk.. jutro zrzuce dekiel i sie przyjrze moze cosik znajde...dobrze wiedziec ze fajki sa osobno myslalem ze jako calosc... dodatkowo przed chwila doslyszalem jakby jakiegos lewego powietrza dostawal pod kolektorem dolotowym... odglos jak ze stozka spod kolektora.... a caly dolot uszczelnilem i przejrzalem... na wszelki wypadek mam sonde lambda... bede probowal jeszcze pompe paliwa i jutro do testow bede mial przeplywke... ale powiem Ci ze ewidentnie spaliny sygnalizuja zapachem tak jakby paliwo nie bylo w pelni spalane....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 08:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WR xxxxx
odswieze temat moze dzisiaj ktos zerknie i cos mi pomoze...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 10:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
tomaszek... napisał(a):
odswieze temat moze dzisiaj ktos zerknie i cos mi pomoze...

czyli operacje ktore napisales w poprzednim poscie nie pomogly?

btw. masz u siebie zamontowane LPG?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL