BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316 m43 problem z odpalaniem, falujące obroty, muli
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TomaszĂłw
Mam problem w swojej buni, mianowicie gdy ją odpalam niezależnie czy jest zimna czy ciepła, wskakuje na 2000obr po 2s spada do ok. 1000 i faluje 700-1300obr. W tym czasie gdy naciskam na pedał gazu, obroty spadają prawie do zgaśnięcia, gdy pusczzam pedał znowu zaczyna falowac (700-1300obr) i trwa to jakąś minute od odpalenia. Wymieniłem przepływomierz i dalej to samo. Miał ktoś może podobny problem? Co może być przyczyną? prosze o pomoc.


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, 15:00 przez pawelu23, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 15:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Gumę od przepływomierza sprawdzałeś? Może popękała ze starości i łapie lewe powietrze.
Spróbuj wyczyścić krokowiec, w ostateczności podjedź na komputer.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TomaszĂłw
Krokowca czyściłem ale efekt ten sam.

Fakt gume mam popękaną, ale ją pokleiłem i wydaje mi sie ze powietrza nie łapie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 16:55 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Auto zaczeło wiecej palić?Sprawia wrażenie przymulonego?Jeżeli tak, to możliwe, że sonda lambda padła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 17:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TomaszĂłw
Auto jest zamulone jeśli ruszam zaraz po odpaleniu.

Ma sekwencyjną instalację LPG...i pali 12l/100km od kiedy kupiłem tyle pali więc nie wiem czy zaczeło palić więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Miałem podobny problem, na jałowym biegu falowanie obrotow 600-900, strasznie go mulilo, itd okazało sie ze padła odma, poprostu popękał ze starosci wężyk, lewe powietrze do kolektora ssacego sie dostawało i to powodowało awarie;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: gdzieÂś w Polsce
Moje BMW: e36
U mnie była odma i czujnik położenia przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
moge Ci powiedziec jaki ja mialem problem
otóż gdy odpalalem auto na zimnym to obroty skakaly 1000 i 600
a na cieply czasem trzeslo buda i ogolnie nie wkrecal sie na obroty
wyczyscilem wtryski ale to nic nie dalo
okazalo sie ze stacja na ktorej zawsze tankowalem leje teraz takie guwno
ze sie jezdzic nieda tankuje teraz gdzie inndziej i jest wszystko wporzadku

mozesz sprobowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TomaszĂłw
Podjechałem dzisiaj na komputer i wykazało dwa błędy:
-Czujnik temp. cieczy przy głowicy
-lambda

Jutro sprawdze oba podzespoły i napisze jaki wynik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 09:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TomaszĂłw
wymieniłem czuunik temp. cieczy i teraz jest jeszcze gorzej nie dość że cięzko go odpalic (moge go zapalić tyko jak zdejme kabel z przepływomierza) to teraz szarpie silnikiem, bez względu na to czy ciepły czy zimny...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 11:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
mialem te same objawy co ty ,wymien krokowy i bedzie ok,tylko go wymien na dobry,bo czyszczenie nic nie pomaga


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 12:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Opole
pawelu23 napisał(a):
Auto jest zamulone jeśli ruszam zaraz po odpaleniu.

Ma sekwencyjną instalację LPG...i pali 12l/100km od kiedy kupiłem tyle pali więc nie wiem czy zaczeło palić więcej.


To wg mnie trochę dużo Ci pali jak na E36 316i. Ja przy instalacji 2gen. mam spalanie na poziomie 10l w jeździe mieszanej. Na trasie potrafię zejść do 8,5 l gazu przy ok 100km/h czyli spokojna jazda.
Z tego co słyszałem to sekwencja powinna palić podobnie gazu jak benzyny, gdyż nie ma strat w układzie dolotowym bo gaz wtryskiwany jest bezpośrednio do komory spalania przez system wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL