BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wyciek spod uszczelki miski olejowej
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, 14:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Pewnie sporo osób widziało mó temat, i czytało moje jęki i żale ale zapytam też tutaj.

Mam koszmarny wyciek spod miski olejowej. Pojawił się po usunięciu starej uszczelki ( zeskrobaniu jej z bloku silnika). OD tamtego czasy już 4-krotnie wyjmowałem miskę
1. nowa uszczelka - lało jak nie wiem co...
2. dołożyłem silikonu czerwonego (wysokotemperaturowy) ale bez zdejmowania miski z auta i bez dobrego odtłuszczenia: w sumie ciekło najmniej z wzelkich opcji
3. wyjąłem miskę ładnie wszystko wyczyściłe, odtłuściłem i złozyłem na tą samą uszczelkę ( też wyczyszczona i sucha) + specjalny silikon do uszczelniania misek: nadal lało jak cholera
4. dzisiejsza opcja, sam silikon, ten sam do misek . Wszystko zgodnei zzaleceniami, wynik: LEJE

w podpisie jest link do tematu, można tam poczytać więcej. Mi się już pomysły skończyły

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 18:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego według mnie trzeba by sprawdzić na płycie czy miska jest równa
poza tym zakładaj nową uszczelkę i równomiernie dokręcaj takim momentem jaki jest wymagany
prawdopodobnie przy skrobaniu uszkodziłeś rant bloku trzeba to sprawdzić i w razie dołków wyrównać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 19:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
ja też uszczelnialem miske olejowa,i zrobiłem to tak.zdjełem miske,wyczyściłem miske i blok silnika rozpuszczlnikiem żeby nie był tlusty,posmarowalem czerwonym silikonem (360S) i rownomiernie dokręciłem śrubki,i wszystko gra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
Kolego a ja Ci proponuje podskoczyć do opla i kupić pastę-masę-ala sylikon do mis(kolor szary). Jest to taka masa i serio daje radę (pracowałem w oplu to wiem że ustrojstwo jest oki) :) oczywiście trzeba odtłuścić przed nałożeniem owego specifiku. Myślę że rozwiąże Twój problem :kwasny:
kurna ale popiłem :znudzony:

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL