BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
ładne...ale wolałbym LM...a jeżeli mam wybierać spośród tych 19stek to lepsze bellini bo czarne to giną przy czarnym lakierze na aucie.

co by nie było - to nadal piękne auto :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Jezdzi u mnie w Jaworznie identyczna na tych ASA :) bede teraz myślał ze to ty ale nie ma dokładek Clubsporta :) Pieknie wygląda na tych asa taka rasowa ! ale pewnie tylko na tydzien :hyhy: za tydzien pewnie jakies daytona race beda :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 18:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
djenker napisał(a):
ładne...ale wolałbym LM...

Dobrze byłoby zrobic jeszcze jedną przymiarkę tych LM-ów :x
djenker napisał(a):
lepsze bellini bo czarne to giną przy czarnym lakierze na aucie

pozostał mi sentyment po touringu, te koła są jego dużą częścią :x
djenker napisał(a):
co by nie było - to nadal piękne auto

dziękuję :zdrowko:
Marks2004 napisał(a):
ale pewnie tylko na tydzien za tydzien pewnie jakies daytona race beda

podejrzewam, że wszelkie moje poszukiwania, straty moralne u wulkanizatora zrekompensowałby komplecik o którym piszesz :33:
p.s.
Marks2004 jak tam zdrówko? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 19:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dla mnie teraz lepiej :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 22:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
:padam: :padam: :padam: :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 11:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Spocik :)

Obrazek

BBS LM
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 11:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam: cuda

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 11:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 1451
Lokalizacja: Siedlce i Wawka
aleś foty dał :przestraszony: :cisza: :mur:

_________________
http://www.odjazdowenaklejki.pl

Teraz Skoda !!!
viewtopic.php?f=55&t=142675&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2009, 12:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
przemo78 napisał(a):
aleś foty dał


made in Nokia E66 :zakrecony:

przemo78 napisał(a):
aleś foty dał


made in Nokia E66 :zakrecony:


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: 100lyca
na początku był diament... drogi minerał, ale to tylko nadal nieobrobiony kamień...
potem był szlif...
i teraz jest BRYLANT*

Gratuluję dobrego smaku i wytrwałości w dążeniu do perfekcji! (zarówno w zakresie modyfikacji auta, jak i uwieczniania tego procesu na zdjęciach)



*Brylant – fachowa nazwa diamentu o szlifie brylantowym.
W terminologii jubilerskiej brylant to diament formy okrągłej z pełnym szlifem brylantowym. Wszystkie pozostałe rodzaje szlifu należy określać, używając ich dokładnych nazw. (CIBJO, 1991 r.).
W handlu i w języku potocznym jednak mianem brylantów określa się zwykle wszystkie oszlifowane diamenty, a nie tylko te, na które nałożono szlif brylantowy.
Szlif brylantowy uznawany jest za szczyt osiągnięć mistrzów tego zawodu [źródło: Wikipedia].

_________________
miarÂą Âżycia nie jest liczba wykonanych oddechĂłw. miarÂą Âżycia sÂą chwile, kiedy oddech wstrzymujemy
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2009, 22:35 przez nick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
vtec81, Obszyles kierownice??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
piękne auto, piękne fotki .... :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 10:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
nick napisał(a):
Gratuluję dobrego smaku i wytrwałości w dążeniu do perfekcji!

Dzięki za bardzo miłe słowa!!! i jeszcze raz za pomoc z dokładkami....
Prefekcja....... hmmmm zbyt odważne słowo, nieosiągalne ;)
NorbiRadom napisał(a):
Obszyles kierownice

Kierownicę/ gałkę zmiany biegów również, zaraz po tym jak kupiłem złomka :P
Przemek napisał(a):
piękne auto, piękne fotki

:oczami:
.... Przemek, uchyl rąbka - czy oświetlenie tablicy/tył w twoim autku to żaróweczki czy moduł LED? :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 14:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Fajnie wyszla, ja tez chce u Siebie obszyb, tylko ze jak zdejme to nie bede mial czym krecic :/ ale bede musial cos wymyslic

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
vtec81 napisał(a):
Marks2004 jak tam zdrówko? :)

A zdrówko dobrze :) jestem gotów na kraków i chipowanie mojej laleczki jak tylko czas mi pozwoli to dam znać pisałem na gg ale standardowo zero odzwu :zdegustowany:
chyba to gg musisz zmienic :]
A jak radzisz sobie z tym zawieszniem ? bo widze ze dosyć nisko stoi twoje autko ja kupiłem sprzężyny -40/-40 ale chyba ich nie założę pójdą na sprzedaż niestety :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
NorbiRadom napisał(a):
tylko ze jak zdejme to nie bede mial czym krecic

Mi to zrobili w jeden dzień, rano odstawiłem o 16 odebrałem
Marks2004 napisał(a):
jestem gotów na kraków i chipowanie mojej laleczki

:ok: teraz moje autk na 18-stkach jest jakieś bardziej zrywne ;)
(chyba przez obniżone vanosy :P )
Marks2004 napisał(a):
chyba to gg musisz zmienic

standardowo nic nie dostałem :zakrecony:
Marks2004 napisał(a):
A jak radzisz sobie z tym zawieszniem ? bo widze ze dosyć nisko stoi twoje autko ja kupiłem sprzężyny -40/-40 ale chyba ich nie założę pójdą na sprzedaż niestety

teraz jak się patrzę na auto, to stanowczo jest za wysokie, może jeszcze usiądzie :hyhy:

p.s.
Mam na sprzedaż już trzy rodzaje felg, może coś wybierzesz :hyhy:
Na mnie czekają podróby Carline'a :wstyd:
4 x 9,5 /18 :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Dzikus napisał(a):
BBS CH
znów ironizuje :wstyd:
Jeśli CH to tylko BlackEdition :P
Dzikus dobrze jest dotknąć/spróbować czegoś innego....
"przy jednej dziurze kot zdechł" :wstyd:

:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 522
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46 328ci
Bardziej mi się podobało na Bellini niż na tych. Ale moze na żywo jest inaczej.

PS. To kiedy ta wspólna sesja??

_________________
viewtopic.php?t=45082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 22:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
vtec81 napisał(a):
p.s.
Mam na sprzedaż już trzy rodzaje felg, może coś wybierzesz :hyhy:
Na mnie czekają podróby Carline'a :wstyd:
4 x 9,5 /18 :P

myślę nad Bellini ale może bez opon jak by sie dało jak sie na jakieś zdecyduje to napisze na gg albo lepiej na pw bo będzie tak jak z prawie moimi BBS-ami ch :rozpacz:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 13:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Trochę historii nie zaszkodzi :rotfl:

SERCE KRAKOWA....
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obóz koncentracyjny "Płaszów

Podczas II wojny światowej Niemcy utworzyli w Płaszowie obóz koncentracyjny. Pierwotnie powstał on pod koniec 1942 roku jako karny obóz pracy przymusowej dla Żydów, później także dla Polaków. Niemcy utworzyli obóz na terenie dwóch cmentarzy żydowskich - krakowskiego i podgórskiego. W trakcie rozbudowy obozu cmentarze zostały całkowicie zniszczone a kamienie nagrobne wykorzystano do utwardzania dróg i na podmurówki baraków. Więźniowie w obozie chodzili po drodze wyłożonej macewami.

Obóz w Płaszowie obejmował powierzchnię około 80 hektarów. Otoczony był podwójnymi zasiekami z drutu kolczastego pod napięciem elektrycznym. Co kilkaset metrów wznosiły się wieże strażnicze. Obóz pierwotnie nazywał się Barackenbau.
Więźniowie pracowali w kamieniołomach niegdyś należących do spółki handlowej "Liban&Ehrenpreis", położonych w pobliżu obozu - w późniejszym okresie w tym miejscu powstał obóz karny. Na terenie obozu powstała specjalna strefa przemysłowa, w której wykorzystywano niewolniczą pracę więźniów. W tej części przemysłowej obozu znajdowały się zakłady konfekcyjne Madritscha, szyjące mundury dla wojska, oraz inne liczne warsztaty: ślusarski, stolarski, tapicerski, mechaniki samochodowej, elektryczny, kuśnierski, krawiecki, szewski, papierniczy i drukarnia. W drukarni drukowano między innymi, przeważnie nocą, tajne rozkazy władz niemieckich i dokumenty SS. Zdarzało się, że po zakończeniu pracy drukarzy rozstrzeliwano. W części magazynowej więźniowie również selekcjonowali i naprawiali zrabowane przez Niemców wartościowe przedmioty: biżuterię, zegarki, meble. Obóz posiadał kilka filii umiejscowionych przy większych zakładach produkcyjnych - jednym z takich podobozów była Fabryka Naczyń Emaliowanych należąca do Oskara Schindlera. Więźniowie pracowali również w pobliskiej fabryce kabli, w cegielni w Bonarce, na lotnisku w Rakowicach i kilku firmach na Zabłociu.

Początkowo w obozie przebywało 2 tysiące więźniów, później 10 tysięcy. Przez obóz przeszło około 150 tysięcy więźniów, głównie Żydów. Wraz ze wzrostem ilości więźniów przybywało również baraków. Teren obozu ostatecznie objął około 180 baraków mieszkalnych i przemysłowych. W szczytowym okresie przebywało w nim około 25 tysięcy więźniów. Ogółem przez obóz przeszło około 150 tysięcy ludzi.
Do obozu napływali Żydzi z Małopolski (z likwidowanych gett w Tarnowie, Mielcu, Rzeszowie, Drohobyczu, Janowie i innych), a także ze Słowacji i Węgier. Odchodziły stąd transporty do obozów pracy na terenie Rzeszy Niemieckiej i do obozów zagłady w Bełżcu i Oświęcimiu.

W połowie 1943 roku przekształcono go w podobóz obozu koncentracyjnego Majdanek. Pod koniec 1943 roku zaczęto budowę krematorium i komór gazowych, których nie ukończono. Więźniowie obozu byli wyniszczani głodem, chorobami, morderczą pracą, sadystycznym biciem i masowymi egzekucjami. Na terenie obozu znajduje się kilka masowych grobów, w których pogrzebano kilka tysięcy ludzi.
Od 14 kwietnia 1944 roku Niemcy przekształcili obóz w samodzielny obóz koncentracyjny Płaszów. Miał on swoje własne filie w Mielcu i Wieliczce.
Nasilenie transportów więźniów do obozu przypadło na okres likwidacji gett i upadek powstania warszawskiego w 1944 roku. Na terenie obozu dokonywano masowych egzekucji więźniów, w tym z podległych krakowskiemu gestapo więzień (między innymi z więzienia Montelupich).

Jesienią 1944 roku Niemcy przystąpili do likwidacji obozu. Liczne transporty więźniów wysyłano do obozów koncentracyjnych Auschwitz-Birkenau, Stutthof i innych, w których czynne były komory gazowe. Ostatnią grupę wywieziono 16 stycznia 1945 roku do obozu zagłady Auschwitz-Birkenau II.
Liczbę ofiar obozu szacuje się na około 80 tysięcy osób, głównie Żydów. Wojnę przeżyli nieliczni z więźniów Płaszowa - wśród nich znalazło się 1.100 krakowskich Żydów ocalonych przez Oskara Schindlera.

Komendant obozu - Amon Goeth, został aresztowany przez władze niemieckie 13 września 1944 roku. Oskarżono go o korupcję, handel na czarnym rynku oraz łamanie regulaminu obozowego, nie oskarżono jednak o morderstwa czy znęcanie się nad więźniami. Został on zwolniony z więzienia w styczniu 1945 roku z powodu cukrzycy, przebywał w sanatorium w Bad TĂślz, gdzie tuż po zakończeniu wojny aresztowały go wojska amerykańskie. Uznany za zbrodniarza wojennego, został przekazany władzom polskim. Oskarżony o ludobójstwo i zbrodnie przeciwko ludzkości stanął przed sądem i został skazany na śmierć przez powieszenie. Wyrok wykonano 13 września 1946 roku w Krakowie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 kwietnia 2009, 14:19 przez vtec81, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL