BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 16:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46]brak mocy
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 19:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
Witam,

Wiem ze temat walkowany tysiackrotnie ale juz nie wiem co robic.
Moja Bunia nie chce sie wogole zbierac z niskich obrotow, a jak juz wejdzie na jakies 2,2tys dostaje takie kopa, pociagnie moze sekunde i zaczyna sie tak jakby przerwania, tzn ciagnie, przestaje ciagnac i znowu ciagnie i znowu przestaje i tak wkolko:(
zeby nia wogole jako taki jezdzic po miescie (w trasie normalka wkreci sie raz na obroty i sie tak jedzie) to musze wchodzic ja obroty rzedu 3tys....wydaje mi sie ze to stanowczo za duzo.
jak do tej pory sprawdzilem/wyczyscilem:

- elektrozaworki - turbo i egr
- egr
- wymienione swiece
- bylem na kompie zeby sprawdzic co z przeplywka. koles podpial, mowi ze zadnych bledow nie ma. Pogazowal go troche, sprawdzil odczyty, mowi ze wszystko ok.

No i wlasciwie ten ostatni podpunkt skusil mnie do napisania postu. czy jesli przeplywomierz bylby walniety to pokazywalby dobre wskazania?? Dodam ze odpolem go ostatnio i sie przejechalem i bylo czuc roznice (ale w gruncie rzeczy nie jakos kosmicznie wielka ).
Drugie pytanko to mozliwe zebym mial wejscie pod kompa tylko pod maska??w kabinie macher mowi ze niby jest (to nowsze jakies tam euro czy cos) ale mowi ze sama zaslepka. Dlatego nie bylo mozliwosci sie przejechac z kompe.

Sorry ze zawracam glowe chlopaki, wiem ze temat sie juz przewijal ale nie moge znalezc przyczyny problemu mojej Buni

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 08:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: Kwidzyn
Przedewszystkim kolego to co to zakomp był topodstawowa sprawa ............
objawy pasują do przepływki

nie wiem jak przed liftem ale po lifcie w 320 d gniazdo do kompa jest w kabinie po lewej stronie kierowcy pod schowkiem na okulary

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 10:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
na temat kompa to wiem tylko tyle ze boscha i mial zainstalowanego windowsa:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: krakĂłw
wskazuje to na przepływke ale najlepiej pozyczyc i sprawdzic jak masz od kogo
moze byc ona uszkodzona tak ze zle zczytuje ale na kompie ci nie wykaze ze jest uszkodzona dopiero jak wejdziesz na wartosci i sprawdzisz to bedzie widac czy odbiega od wartosci fabrycznych tylko trzeba znac te wartosci hehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL