Z kilkoma pytaniami Ci pomoge, ktos na pewno pomoze Ci z reszta.
Bambu napisał(a):
Bmw wydalo wersje e36 z silnikiem 1.8 tds w ktorym jest juz kuty dol silnika. Konkretnie chcialbym zamontować z niego wal korbowy oraz korbowody do mojego silnika m42. I tu juz się zaczynają schody Watpliwosci oraz moje pytania.
-CZY WAL OD 1.8 TDS BY PASOWAL DO SILNIKA M42 1.8 IS? (średnice) ?
Nie wiem czy wal bedzie pasowal. Watpie zeby bylo tak prosto jak z walem z 1.9 TDI w 1.8T, ale moze sie myle.
Bambu napisał(a):
-JAKI JEST SKOK TLOKA 1.8 TDS a JAKI JEST STKOK 1.8 IS CZY SĄ PODOBNE ?
1.8 TDS 80.00 mm Ă 83.00 mm
1.8 is 84.00 mm Ă 81.00 mm
wiec jak widzisz tloki nie podejda. Gdybys dopasowal wal, mialbys pojemnosc 1839cc. Najlepiej dowiedz sie czy nie dopasujesz wnetrza z M47, bo ma dokladnie 84.00 mm Ă 90.00 mm.
Bambu napisał(a):
- CZY PRZEPLYWOMIERZ DA RADE ORAZ GDZIE ZAMONTOWAC KOMPRESSOR ZA CZY PRZED PRZEPLYWOMIERZEM?
Kompresor musi byc wpiety przed przeplywomierzem, inaczej bedziesz mial tak uboga mieszanke, ze stopisz tloki.
Bambu napisał(a):
- JAKA MA MIEC GRUGOŚĆ USZCZELKA POD GLOWICA PRZY ODPRĘŻENIU SILNIKA I Z JAKIEGO MATERIALU JĄ NAJLEPIEJ WYKONAĆ?
Przelicz o ile potrzebujesz podniesc glowice i wtedy zastanawiaj sie nad materialem.
Bambu napisał(a):
- GDZIE SIĘ WPIĄĆ Z CHLODNICĄ OLEJU ?
Najprosciej przy filtrze oleju - jezeli masz maszyny, to dorob sobie cos takiego
