BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 tds przednie lewe kolo sie grzeje
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Pomorskie
witam

niedawno mialem mala awarie.
otóz podczas dluzszej jazdy mocno zagrzalo mi sie lewe przednie kolo(az dym lecial)
predzej czulem ze przy hamowaniu lekko sciaga mnie do lewej strony.
okazalo sie ze zacisk nie odpuszcza. przy okazji zakupilem nowe tarcze i klocki a takze
po demontazu zacisków zostal przeczyszczony cylinderek i wymienione wszystkie jego usczelki i gumki.
po zlozeniu wszystkiego i odpowietrzeniu ukladu nadal przy hamowaniu czuje ze sciaga samochód do lewej strony.po dluzszej jezdzie lewe kolo nadal jest cieple(nie gorace ale bardziej cieple niz prawe). a na dodatek zauwazylem ze na lewej tarczy hamulcowej zaczynaja pojawiac sie lekkie rowki(a przeciez tarcze sa nowe a na innych tarczach jest ok)
czy przyczyna moze byc zacisk? bo po wyczysczeniu go cylinderek chodzil lekko.
bardzo prosze o jakakolwiek pomoc
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 21:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Moze byc zacisk, moga byc tez prowadnice zacisku (sprawdz czy obie strony tarczy sie wycieraja).
Ale moze byc tez przewod gumowy od tego zacisku, jak zparcial w srodku to blokuje odplyw plynu.
Powodzenia!

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 22:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
TGacus napisał(a):
Moze byc zacisk, moga byc tez prowadnice zacisku (sprawdz czy obie strony tarczy sie wycieraja).
Ale moze byc tez przewod gumowy od tego zacisku, jak zparcial w srodku to blokuje odplyw plynu.
Powodzenia!

popieram, dokładnie to samo bym powiedział.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 20:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
rownie dobrze moze byc łozysko :)

_________________
Je¶li pomog³em wci¶nij >>POMÓG£<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 19:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
zacznik od odpowietrznika! u mnie on byl winowajca! poruszaj go czyms cienkim pozdro

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL