BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z obotami
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 08:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57tu
Witam posiadam e34 '96 2.0 24V. mam problem z silnikiem otoż jezdzi niby oki ale przy gwaltownym hamowaniu np przy wyjezdzie z parkingu lub przed swiatlami potrafi zgasnac, odpala bez problemu. czasem gdy stoi na luzie obroty sa na 800 po chwili spadaja do ok 500-600 a za chwile trzyma 1000-1100. nie ma znaczenia czy na benzynie czy na lpg. dodatkowo jak wlacze klime to obroty spadaja o dodatkowe 200 w zwiazku z czym nie da sie z klima jezdzic po miescie. czego to moze byc wina?? jak to sprawdzic??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 08:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Silnik krokowy niedomaga.A co do spadku obrotów przy włączeniu klimy to normalne, że obroty spadają, ale o po chwili powinny podnieść się o to 200.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57tu
wystarczy go przeczyscic czy trzeba wymienic??jak to zrobic i czym:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 09:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Wystarczy wyczyścić. Benzynka ekstrakcyjna lub aceton i ogień kolego.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 10:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
mam identyczny problem jak kolega wyzej wyczyszcze wszystko elegancko i napsize czy to to pozdro :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57tu
wyczyscielem, przyszedlem sie obmyc bo dziadowstwo siedzi w dziwnym miejscu:) zaraz bede testowal. przy okazji zauwazylem ze guma za przeplywka ma przetarcie i moze tedy lapie powietrze??nie wiem zobacze;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
ja mam natomiast taki problem gdyż kumpel na luzie dał gazu i za chwile zaczoł się dusić... aż go wyłączyłem odpalam ponownie i obroty spadają do zera żeby dojechać do domu to musiałem podkręcić linke gazu i na wyższych obrotach jechać... co zrobi?? też silniczek??

z tym że ja mam wersje 525i 94"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 13:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
kosiara, mysle ze przepustnica ci nawala zdejmij gume i zobacz czy dobrze ci otwiera klapka

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
hmmm ogólnie to podjechałem do mechanika i opowiedziałem mu jak to się stało tzn kumpel na lpg dał w rure na maksa. a mechanik na 1 rzut oka stwierdził że to może być przekrzywiony zawór i rozrząd morze być do wymiany, bo na lpg nie ma blokady obrotów i prawdopodobnie obroty poza zegar wyszły...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 16:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Obroty wyszły za zegar i nie strzeliła przypadkiem ??

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
zobacz lepiej czy przeplywka sie nie zawiesila :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL