BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] sprężyny obniżające na oryginalne amorki
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: warszawa
witam wszystkich. mam takie pytanie czy nic sie nie stanie jak z przodu założe sprężyny o obniżeniu -60 na oryginalne amorki???? czy nie pogorszą sie warunki jazdy i komfort??? i oczywiscie czy to bezpieczne?? szukałem na forum , i są podobne wątki , ale chodzi mi akurat o obnizenie o 60mm. na org.amorkach z przodu. dzieki z góry za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 22:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Z nienacka
60mm na orginalne amorki to troche sporo jak na mój gust. 30mm to max ( licząc na odpowiednie warunki jazdy i bezpieczeństwo ). Ale moge sie mylić bo w E36 jeszcze nie próbowałem

_________________
Nie sposób jest zabić muchę przednią szybą...sztuką jest zrobić to szybą boczną :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 23:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
K@millo napisał(a):
60mm na orginalne amorki to troche sporo jak na mój gust. 30mm to max ( licząc na odpowiednie warunki jazdy i bezpieczeństwo ). Ale moge sie mylić bo w E36 jeszcze nie próbowałem


w każdym i -30-40 to max na seryjnych amorkach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 21 kwietnia 2009, 23:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
również mam takie samo zdanie jak koledzy. Obnizenie -20 lub -25 jest optymalne dla seryjnych amorków, pózniej -30, ewentualnie -35 to max na seryjne. Obniżenie -60 to nie dla seryjnych amorków. Seryjne amorki zaraz przy takim obnizeniu się zakończą a co do właściwości jezdnych na takim zestawie (-60 + seria amorki), tez za pewne nie bedzie jak w zestawieniu -60 + sportowe amorki.

Jeśli pomogłem to kliknij ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 10:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
jeżeli ktoś jest zainteresowany sprężynkami to ja mam 40/20 za 150zł eibaha przód i fk tył są w świetnej kondycji i jeżdziły na ori amorach.
Przepraszam jak kogoś uraziłem tym ogłoszeniem ale może się przyda.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 11:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
bmw_e36.pawel, a ile chcesz za sam przód -40 ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 06:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Cytuj:
bmw_e36.pawel, a ile chcesz za sam przód -40 ????

100zł.są w idealnym stanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: warszawa
może ktoś zakładał takie spręzyny na oryg. amorek???? :!: :wstyd: ?? :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 07:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
ja jeżdziłem przez dwa lata na nich i ich bym nigdy nie zmienił bym tylko chciałem dużej gleby no i jest.Jest prawie identyczny komfort jak na ori. :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
witam wszystkich. mam takie pytanie czy nic sie nie stanie jak z przodu założe sprężyny o obniżeniu -60 na oryginalne amorki????

seryjne amortyzatory bardzo szybko sie zuzyją, gdyz zmieni sie ich zakres pracy, ktory nie zostal przewidziany przez producenta
bolter89 napisał(a):
czy nie pogorszą sie warunki jazdy i komfort???

komfort jazdy bedzie dziwny, z jednes strony sprezyny cos tam Ci usztywnia zawieszenie ale z drugiej amorki nie beda Ci "trzymac" odpowiednio i z auta sie zrobi taka pileczka szczegolnei jak pojezdzisz troche i amorki zdaza sie wybic
bolter89 napisał(a):
i oczywiscie czy to bezpieczne??

na poczatku w niczym nie bedzie to przeszkadzac, ale po kilku tysiacach niestety juz nie wiadomo ze jazda na zuzytych amorach nie jest bezpieczna

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: warszawa
wiec wstawiam na oryginalne, bo narazie poprostu nie mam kasy na sportowe amory, wiec jak kilka tysiecy wytrzymają to jest dobrze bo zaniem przejade te kilka tysiecy to bede juz miał nowe sportowe amorki. :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2009, 22:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: zmigrod
czesc koledzy potrzebuje sportowe sprezyny do e34 zeby ja obnizyc Piszcie na gadu 9464209 jestem bardzo zainteresowany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 06:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Cytuj:
czesc koledzy potrzebuje sportowe sprezyny do e34 zeby ja obnizyc Piszcie na gadu 9464209 jestem bardzo zainteresowany

raczej na forum my piszemy :rotfl: ale zacznij od opcji szukaj albo popatrz na allegro może coś się trafi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 11:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: zmigrod
no wlasnie kurcze niee moge tanio znales ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 08:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Witam

Wlasnie zakupilem nowe amory (przod) do e36 standardowe bilstein'a i chcialbym sie dowiedziec czy mozna zmienic sprezyny tak by auto obnizyc o ok 20-25mm. Czy wszystko bedzie pasowalo do siebie i czy jest to rozsadne. Chodzi mi o jedynie amortyzatory przednie bo tyl juz wymienilem i jest w standardzie.
Wiem ze juz padaly w tym temacie podobne zdania ale wole tak dla pewnosci ;)
I jeszcze mam pytanie jakie polecacie spezynki :D Autko ma sluzyc glownie do jazdy a nie do sportu

Pozdrawiam
Michalkusaj

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Mi każdy mówił że można i jest granica la seryjnych amorków.max to -40.Więc -20,-25 śmiało powinno grać.Dziś oddałem bryczke na wymianę sprężynek na -40 na serię i wieczokiem mogę napisać jak wrażenia z jazdy.Ja zakupiłem sprężynki Ta Technics.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 09:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Kris86 napisał(a):
Mi każdy mówił że można i jest granica la seryjnych amorków.max to -40.Więc -20,-25 śmiało powinno grać.Dziś oddałem bryczke na wymianę sprężynek na -40 na serię i wieczokiem mogę napisać jak wrażenia z jazdy.Ja zakupiłem sprężynki Ta Technics.


Bede wdzieczny za wrazenia i moze za jakas fotke ;) A tyl tez zmieniasz czy tylko przod?
chyba ciezko jest dostac same sprezynki na przod na 20 lub 25 mm albo mi slabo idzie szukanie ;)

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 10:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
nie ma problemu wieczorkiem,lub jutro podeśle jak to wygląda.Zmieniam 4.Hmm no może być cieżko.A ori M-Pakiet ma coś koło 20,30mm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
ok. Dzieki :D A bedziesz mogl zrobic fote porownawcza ? bo ja sie chyba zastanowie jednak nad kompletem 4 sprezyn.

Pozdro

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 13:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: koziegÂłowy
Kris86 napisał(a):
A ori M-Pakiet ma coś koło 20,30mm.


co to znaczy kolego??? 20,30 nizej niz seria???
jak mozesz to zapodaj zdjecia przed i po, bo mnie tez interejuej temat,po vinie mam cos takiego :S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe i nie wiem jak to rozgryść i jakie kupic sprezynki,bo chcialem nizej o jakies 4cm niz jest teraz ale nie wiem jak sie to ma do sprezyn sportowych :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL