BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z 1.8is na 2,5 170Ps
PostNapisane: 2 maja 2009, 16:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
Witam za tydzień mam zamiar zabrać się za swap-a do mojego compact-a silnik mam już upatrzony z anglika podobno cały komplet z klima lecz mam kilka pytań

Czy wiązka kabli podejdzie z anglika
Czy wisko z 1.8is bez klimy podejdzie pod M52 z klimą
Czy będzie jakiś problem z lewarkiem zmiany biegów
Czy zawieszeni tylne w moim compakcie różni się od compact-a 323ti
Czy wał i dyfer zmienić czy ten wytrzyma

Pozdrawiam

_________________
Majkel


Ostatnio edytowano 2 maja 2009, 18:08 przez Majkel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 19:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Majkel napisał(a):
Czy wiązka kabli podejdzie z anglika

Z 1.8 na 2.5 na bank trzeba bedzie troszke wiazke przerobic
Majkel napisał(a):
Czy wisko z 1.8is bez klimy podejdzie pod M52 z klimą

Trzeba sprawdzic,ale chyba nie
Majkel napisał(a):
Czy będzie jakiś problem z lewarkiem zmiany biegów

Nie powinno,a jakie problemy masz na mysli?
Majkel napisał(a):
Czy zawieszeni tylne w moim compakcie różni się od compact-a 323ti

Teoretycznie nie
Majkel napisał(a):
Czy wał i dyfer zmienić czy ten wytrzyma

Trzeba zmienic,bo te co masz nie wytrzymaja

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Wszystko tak jak spider powiedział poza wiązką


jeśli z is-a przechodzisz na M52 to musisz całą wiązkę kupić - najprościej od europejczyka, jak kupisz M52 od anglika to bedziesz ją musiał przedłużyć bo w angliku wychodzi ona na drugą stronę

wiżka obojętnie jaka 2.0 2.5 2.8 byle od silnika M52 skoro taki wkładasz

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 22:36 
ANDREW E36 napisał(a):
wiżka obojętnie jaka 2.0 2.5 2.8 byle od silnika M52 skoro taki wkładasz


nie do końca, byle nie od podwójnego vanosa do pojedyńczego i na odwrót :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Fryderyk napisał(a):
nie do końca, byle nie od podwójnego vanosa do pojedyńczego i na odwrót :]


no ale o E36 mowa nie :]

jak kupisz od E46, E39, czy E38 to ci kabli zostanie na długość itp. ...


ale racja za mało precyzyjnie się wyraziłem :p

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 08:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
Panowie jeszcze jedno pytanie czy wał i dyfer podejdzie z sedana do compact-a

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 08:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Majkel napisał(a):
Panowie jeszcze jedno pytanie czy wał i dyfer podejdzie z sedana do compact-a


nie

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 09:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
no to z jakiego auta podejdzie mi wał i dyfer

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 11:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Majkel napisał(a):
no to z jakiego auta podejdzie mi wał i dyfer

Z compacta 323 :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 11:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
to wiem ale ciężko taki dostac a dyfer tez jest inny czy jest taki sam jak w sedanie bo wał pewnie jest krótszy

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 11:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Pelno jest compactow na czesci,poszukaj troszke ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 07:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Majkel napisał(a):
Panowie jeszcze jedno pytanie czy wał i dyfer podejdzie z sedana do compact-a


Wał kup sobie od coupe, nie wiem jak przy swapie na 2.5 ale na 2.8 mi pasuje normalnie wał z coupe, długość 147cm bodajże.

Wybieraki biegów też musisz kupić ale nie jestem pewien na 100% jak to przy 2.5 bo podobno się różnią skrzynie od 2.5 a od 2.8, nie wiem, ja na 100% musiałem kupić wybieraki i faktycznie są inne i niech mi nikt nie próbuje wmówić, że jest inaczej, wybieraki mam też z coupety i pasują do compacta.

Most mam narazie na małej głowie, kopie ze sprzęgła na 1, 2, 3 i narazie nic sie nie dzieje, zrobiłem ponad 900km także jak Cię nie stać to możesz śmiało latać na małej głowie, a jak będziesz chciał wymienić to kupujesz most na dużej głowie od E30 i do tego półosie bo nie podejdą. Ja narazie nie wymieniam bo szukam dobrej szpery z przełożeniem 3.15. A jak sie posypie mój most to mam jeszcze 2 na stanie :D

Wiązkę z kompem możesz sobie puścić tak jak ja bo wg. mnie szkoda zachodu z tym kompem żeby go upychać na siłe w prawidłowe miejsce :)

Obrazek


jeszcze jakieś pytania śmiało pisz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 19:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
Witam wszystkich wczoraj wrzuciłem silnik teraz tylko wszystko poskładać i można śmigać jutro wrzucę jakieś foty bo dzisiaj nie miałem aparatu
Pozdrawiam

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: MrÂągowo/Olsztyn
co do klimatyzacji to masz do niej kompletny osprzęt?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: był M42 jest M52B25
tak tylko musiałem wiązkę przerobić ale z wszystkim się uporałem :)

_________________
Majkel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL