BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 19:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Aku do bagażnika po to żeby jakiś sensowniejszy rozkład masy był. Tym bardziej jak auto czasem pośmiga w kręciołkach i podobnych. Roboty znowu tak dużo nie ma. A będzie git-fabryka :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 19:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
racesupport napisał(a):
No, myśle że te kierunki to był konkret zakup :) Niebo a ziemia :)


a jak, :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 07:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
woytek13 napisał(a):
Aku do bagażnika po to żeby jakiś sensowniejszy rozkład masy był.


a tam, wg mnie to jest pic na wode, 5kg więcej w bagażniku to sobie wole dać worek z cementem :P

aku nie przenosze więc nie macie się o co sprzeczać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 08:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
woytek13 napisał(a):
Aku do bagażnika po to żeby jakiś sensowniejszy rozkład masy był.
hehe no nie wiem czy te 5kg zrobi taką kolosalną różnice :zdziwko:

mam pomysł racesupport, przesuń sobie fotel na maxa do tyłu i myślę że to poprawi rozkład masy znacznie bardziej niż aku w bagażniku :rotfl:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 10:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Nie 5kg tylko 15. I 15kg więcej z tyłu i 15kg mniej z przodu. Jednak niewielka różnica to jest. Ale jak zostaje z przodu to nie ma tematu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
woytek13 napisał(a):
Nie 5kg tylko 15


No co ty, tyle ważą wasze aku ? Ja nie mam aku ołowianego, mam aku Litowo-jonowy ważący 350g, gdzie wykorzystano 6 ogniw w nanotechnologii :D 5min ładowania starcza na 18 000 odpaleń :D

joke oczywiście :) za niedługo może sie takich doczekamy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 11:08 
woytek13 napisał(a):
Nie 5kg tylko 15. I 15kg więcej z tyłu i 15kg mniej z przodu.


zgadza się, nawet może i mieć więcej, nawet powyżej 20kg.

20kg z przodu, 20kg z tyłu.... dla poprawienia zachownia w jakimś tam porsche dokładali gramowe odważniki do zderzaka nawet, wiec znaczenie to to ma, do latania bokiem oczywiście, mod słuszny, tylko warto byłoby znać jeszcze rozkład mas compacta R4 i R6


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 11:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Fryderyk napisał(a):
jakimś tam porsche dokładali gramowe odważniki do zderzaka nawet
heh też o tym słyszałem :hyhy: no ale nie oszukujmy sie mimo że to baaardzo szybki Compact to nadal Compact :D

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
o takich rzeczach to ja słyszałem, ale nie w porsche tylko w starszych mercedesach, tam gdzie koło zapasowe wkładano płyty ołowiane po 50kg nawet które miały obciążać samochód na zime albo dla poprawienia trakcji. Ja mam mały aku więc o tym narazie nie myśle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 12:20 
no cóż, kwestia podejścia, ja o wiele bardziej cenię sobie takie mody, których nie widać z zewnątrz, a wpływają na jazdę, zamiast efektownych "dla widzów", no ale kwestia podejścia :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 12:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
heheh, no ale ta płyta 50kg mieściła się pomiędzy kołem zapasowym a płytą bagażnika, normalnie się ją przykrywało tapicerką i niczego nie było widać, w sam raz dla Ciebie opcja ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2009, 12:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
juz nie czepiajac sie kilogramow/ rozkladu mas, chodzi o to, ze w aucie z R6 dziwnie wyglada aku z przodu. Jak ktos jest przyzwyczajony do malych silnikow to go to moze nie rusza ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 13:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehe, no, whatever :)

musze szybko skombinować jakąś cwajrurke bo muli mi moje 193km :/ testowałem ale tak prowizorycznie z 323ti to powinienem go raczej spokojnie doganiać a doganiałem go tylko tak stopniowo i dość powoli. Wydaje mi się, że ta redukcja z 2 na 1 rure będzie dusiła moc :(


Kolego wyrażaj się troszke ładniej.

To aż tak brzydko się wyraziłem ? :( A to przez qrax'a, on mi na GG takie hasełko podrzucił że musi "na#@&%*# szybko kasy" czy czegoś tam i mi się spodobało :D to jego wina :P:P:P


Ostatnio edytowano 29 kwietnia 2009, 15:18 przez racesupport, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 20:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Sprawa z wydechem w silnikach N/A jest prosta: Seria i tylko seria. Ewentualnie komplet od jakiegoś "profesjonalnego" producenta wydechów dedykowanych. Wykombinuj wydech od jakiegoś 328 ( przecież takie compacty były, chyba :zakrecony: ) i nie baw się w rzeźbę. Chyba, że lubisz matematyczne wzory i fizykę masz ogarniętą na poziomie "rozszerzonym" to dasz radę. :cwaniak: No i jeśli chcesz znać moc to skocz na jakaś hamownie. Za 50-70zł masz 100% pewność ile tych koni jest i co jest nie tak. Pomiary z innym autem można sobie wsadzić między bajki. Sama różnica w kołach/oponach ciśnieniu w nich wagach aut, wyposażeniu lub paliwie może mieć znaczenie. To żaden test i tyle :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2009, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no tak, masz racje :) z 2.8l compactów nie było, były tylko z 2.5 :) szukam ori tłumika, pierwsze dzwonie do gościa od którego brałem silnik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
EEEEEE tam, przelot od kolektora do konca z kwasowki 2,5" zadnych zbednych tlumikow 193KM napewno beda a moze pare sie dołaczy, bedzie cacy nawet radia nie trzeba bedzie, znowu 500zl do przodu :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
chyba Cię syneczku głowa boli :D znowu popił wczoraj i ma pomysły, jak nie będę słyszał radia to będę filmy oglądał bez dźwięku :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 19:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
No to puscisz film "za wszyscy za wsciekli" i dzwiek sam bedziesz podkladał :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
tak wygląda u mnie wydech mniej więcej :)

Obrazek

boje się że mi zamula silnik ta redukcja :( już się dogadałem w sumie i już niedługo będzie ori od 2.8 wisiał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Nie chce nic sugerowac ale np. u mnie w Z3 jest orginalne zejscie z podwojnego wydechu na pojedynczy - tj. za tlumikiem srodkowym idzie juz pojedyncza rura, srednicy na oko 60 mm . I wiem ze to na bank jest orginal .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL