BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 11:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] ELEKTRYKA PILNIE !!!!
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
WITAM! POTRZEBUJE PILNIE POMOCY W SPRAWIE ELEKTRYKI W BMW E30. PRZELOZYLEM SILNIKI Z POJEMNOSCI 1600 NA 2000.MOJ PROBLEM POLEGA NA TYM ZE NIE MOGE ODPALIC TERAZ AUTA...WSZYSTKIE PODZESPOLY SA PRAWIDLOWO PODLACZONE,KOMPUTER ROWNIEZ,CALA ELEKTRYKA ZOSTALA PODLACZONA PRAWIDLOWO!!! CZY W TZW.WPINCE ELEKTRYCZNEJ "OKRAGLEJ KOSTCE" NA SCIANIE GRODZIOWEJ NALEZY DOKONAC ZMIAN???? PROSIL BYM O POMOC W URUCHOMIENIU SILNIKA I EWENTUALNE RADY,ALBO WSKAZANIE MI BLEDOW...DZIEKUJE POZDRAWIAM!!!

Na drugi raz wylacz caps locka jak piszesz posty!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Ostatnio edytowano 3 maja 2009, 20:31 przez Radziu228, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego a czy w tym nowym silniku jest immobilajzer?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
nie niema tam imobilejzera poniewaz ja kupiłem całe auto i poprostu zrobiłem przekładke!!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 20:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czy rozrusznik kręci?
jak z pompą paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 22:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
moim zdaniem pomp[a ponizej 2.0 pompy sa slabsze mniej barow daja i 2.0 na 1.8 nie zapali:)

_________________
Je¶li pomog³em wci¶nij >>POMÓG£<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2009, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
rozrusznik kreci wszysto jest sii tylko niechce odpalic!!! mi chodzi tak jak juz wczesiniej napisałem czy na wpince (kostce na sicianie grodziowej ) czeba cos przerabiac???? i czy to moze byc przyczyna tego bo te kostki maja inny układ !!! i czyt to moze byc przyczyna tego ze nie chce odpalic ?????

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 01:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
Pompa paliwa w 1.6 na przekrecenie kluczyka zaczynała podawac paliwo!!!

po zmianie silnika na 2.0 przestało poczym została podłaczona na krótko zeby silnik dostał paliwa ale nadal nie odpala TZN. nie chce zachwycic czyli wogole odpaklic ALE KRECI !!!tak wyglada jak by wtryskiwacze sie nie otwierały i podawały paliwa!!!

Auto kreci
nie ma imobilajzera
ma iskre
podłaczony komputer
i cała elektryka prawidłowo

CO SIE RUŻNI TO TZW. WPINKA !!!! CZY COS TU TRZEBA PRZERABIAC???????????

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 07:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
a jakie masz numeny na tych okrogłych kosciach??? inne??? jak tak to napewno musisz je pozmieniac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 09:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
nie mam pojecia ale przykładajac te kostki do siebie wpinke i w tyczke to sa inaczej rozmieszczone wiec nie wiem czy to jest to jak ktos wie to moze mi powiedziec

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 10:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
co do tych wtyczek ile tam jest przewodow??? a mozesz wyciagnac listwe wtryskaowa i zobaczysz ze nie otwiera wtryskiwaczy a nie otwiera poniewaz nie ma cisnienia na listwie jezeli bedzie za slkaba pompa to nigdy nie otwozy i nie odpali walczylem z tym w 1.8 i wkoncu jak zalozylem nowa pompe autko palilo na cykniecie ale nie jestem w 100% pewny bo tak wlasnie jest z tymi przekladkami silnikow

_________________
Je¶li pomog³em wci¶nij >>POMÓG£<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
nie wiem ale auto zachowuje sie tak!!! postoi o koło 10 minut i zachwyci poczym od rau zgasnie!!! :zalamany: nie wiem mi to wyglada tak jak by to był imobilajzer ( odciecie zapłonu czy cos takiego!!! ) ale nie wiem nie jestem pewien na 100% :zalamany: :zalamany: :zalamany: :zalamany:

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 12:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
a na w pince jest 11 bolcy i na w tyczce jest 11 wejsci poczym na wpince one sa inaczej rozmieszczone !!! :zalamany: :zalamany: :zalamany: czy to moze byc tez od tego i czy ten imobilajzer mozna jakos obejsc ewentułalnie ????? :zalamany: :zalamany: :zalamany:

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
moim zdaniem to nie jet imobilajzer tylko cos innego ja nadal upieral bym sie przy pompie paliwa moim zdanie najwieksze prawdopodobienstwo ze pompa nie domaga

_________________
Je¶li pomog³em wci¶nij >>POMÓG£<<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
pompa paliwa została podłaczona na krutko tak zwanie bezposrednio do silnika i nadal nic silnik kreci jest iskra !!! ale nadal nie chce zachwycic silnik !!! :zalamany: :zalamany:

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
mowa o pompie paliwa od 2.0 litry

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
Koledzy mam do was pytanie odnosnie zamontowania pompy paliwa poniewaz mam pompe paliwa od 1.6 wsadzana od gory w bak a nie wiem jak zamontowac od 2.0 silnik zaczoł dawac jakies znaki zycia ale jak moge was jeszcze prosci o pomoc to powiedzcie mi jak podłaczyc pompe paliwa od 2.0 i pod co ja podłaczyc !!! TYLKO ZE POMPA PALIWA OD 2.0 BYŁA ZAMONTOWANA NA ZEWNACZ !!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 15:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Sprawna pompa od 1,6 spokojnie do 2,0 wystarcza ponieważ ma taką samą wydajnośc i ciśnienie .Nie kombinuj z montażem pompy zewnętrznej do zbiornika bo zawsze będzie coś nie halo ,a to problem z zamontowaniem filterka ,zamocowaniem ,wreszcie z głębokością osadzenia i finał będzie taki że nie będzie ściągała paliwa do końca .Pożycz od kogoś sprawną taką montowaną w zbiornik wykonaj próbę i jeśli się powiedzie to taką kupisz .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
a sa kakie montowane w bak od gory wogole od 2.0

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 15:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Oczywiście że tak , jak napisałem wcześniej czy od 1,6 , 1,8 czy 2,0 nie ma znaczenia .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2009, 15:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
Tylko problem polega na tym ze w 1.6 pompa zaciagła na przekrecenie kluczyka a teraz jak jest pompa nadal od 1.6 pompa nie działa trzeba ja na krotko podłaczyc i jezeli pompa sie nie załancza to i wtryski sie nie załanczaja :zalamany: po podłaczeniu na krotko pompa od 1.6 pompuje i w tryski sie otwieraja !!! ale nadal ma problem z odpaleniem na to wyglada tak jak by nie ma siły zachwycic i wskoczyc na obroty !!!

_________________
Pilnie potrzebuje informacji poniewaz zrobiÂłem przekÂładke silnika z 16 na 2.0 litry i nie moge odpalic czy mozecie mi pomuc bardzo pilne!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL