BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 11:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Bicie na kierownicy.
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
Witam serdecznie. We wcześniejszych wątkach temat drgań był poruszany, jednak nie udało mi się znaleźć podobnego opisu do tego co występuje u mnie.
W moim przypadku sytuacja wygląda następująco:
przy prędkości ok 90 km/h na kierownicy pojawia się bicie. Kierownica drży i przy zwiększaniu prędkości dzieje się to samo. Nie występuje to zależnie od prędkości obrotowej czy biegu, dzieje się to czy na biegu czy na luzie od prędkości 90 km/h.
Dodam jeszcze że na szarpakach wyszedł luz na łączniku stabilizatora - już wymieniłem dwa, poza tym wszystko ok z zawieszeniem. Byłem na wulkanizacji - najmniejszego bicia na kołach.
Nie mam już pojęcia co to może być. Może ktoś miał coś podobnego. POMOCY!!!
Acha i usłyszałem gdzieś jednym uchem że może to być problem z krzyżakiem na wale napędowym lub na łożysku pośrednim czy jakoś tak.
Proszę o pomoc!!!!!

_________________
kadlubek


Ostatnio edytowano 4 maja 2009, 21:31 przez kadlubek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
kadlubek napisał(a):
Może ktoś miał coś podobnego

tak ja mialem... tez latalem jak glupi robilem zbieznosci kupilem nowe opony a okazalo sie ze felgi nie mialy pierscieni centrujacych... :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 21:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
moj szwagier mial takie problemy i zacisk mu trzymal i byly drazki kierownicze do wymiany nie wiem co bylo przyczyna bo wymienic to i to za jednym zamachem i przestalo tez od 90 km/h zaczelo mu bic

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: warszawa
bicie 80-120km może byc oznaką braku pierścieni centrujących
jak nie masz innego luzu na kole to warto sprawdzic ten temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 22:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego tylko koła, dobrze wyważ!!! Nie ważne, że były wyważane, też tak miałem. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 22:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
kadlubek, mialem takie objawy. Opony zawsze kupowalem z jednej wulkanizacji i tam mi od razu wywazano koła. Okazało sie ze (albo oni, albo ich maszyna) cos zle robi. Po wywazeniu kół w innym zakładzie problem zniknął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 01:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: Biala Podlaska
Tak jak wyzej koledzy pisali, sprawdz zawiesznie na szarpakach u kogos kto sie na tym zna... U mnie podobne objawy i okazało sie ze do wymiany byl wspornik/drążek po wymianie defekt zniknal.
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 18:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
Pierścienie centrujące mam, a wyważane opony miałem w dwóch zakładach wulkanizacyjnych oddalonych od siebie o 300 km. I tu i tu dobrze. Pojadę chyba jeszcze raz na szarpaki ale gdzieś indziej opowiem gościowi historię i może wyjdzie że to drążki. Dam znać jak coś się wyjaśni.
Bardzo dziękuję za wcześniejsze rady.

_________________
kadlubek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL