BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Miska czysta i przygotowana na jutrzejszy wyjazd i szlif. Sprawdziłem dokładnie odmę, zdjąłem pokrywę zaworów i okazało się to czego byłem prawie pewien. Odma drożna :kwasny: Było trochę syfu ale malutko i to nie miało szans blokować właściwego odpowietrzania. Sprawdziłem też kanały odpowietrzające w bloku czy czasem nie są przypchane. Nic z tych rzeczy, palucha mogę tam włożyć takie ładny przelot jest. Wszystko wyczyszczone i poskładane. Umyłem też okolice nad miską, może akurat tam się coś sączy u po skumulowaniu robi się tego oleju dużo, że wygląda to na poważny wyciek.

Aaa i paczka. O taka o przyszła :rotfl:

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 16:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
A co w tej paczce jest? :hyhy:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 16:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Coś co sprawi że będę bliżej poziomu morza o ok 40/35.


Dokładnie to łotoło:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
:super: mam nadzieję, że to już ostatnie zdjęcie i założenie miski :oczami:


a gleba będzie dobra, a nawet musowa żeby skorzystać lepiej z dodatkowych koników :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 20:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Oj ja też mam taką nadzieję....

Co do gleby to wizualnie przydałby mi się jeszcze jeden kapsel do AZEVów. Trochę zwaliłem sprawę bo były na allegro a ja czekałem jak debil i to nawet nie wiem na co :wstyd: Teraz ciężko będzie znaleźć taki płaski dekiel, a na 3 to jakoś tak dziwnie to wygląda :rotfl:

Modlę się tylko, żeby z tą glebą nie zawiesić się na własnej drodze dojazdowej do domku :przestraszony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Mam uszczelkę. Jednak okazało się, że miły pan mi nie "naprostuje" miski. Ma za małą tarcze do tego. Pokazał mi tylko naocznie, że gdzie są doły. I tam też ciekło. Powiedział żeby w tych miejscach gdzie mam zaznaczone leciuteńko przesmarować silikonem. Ale ja już się brzydzę tego syfu i nie wiem co zrobić. :roll: Montowanie samej uszczelki zapewne nic mi nie da i tylko ją stracę. :| Da się jakoś wyrównać ta powierzchnię? Mam speca co by mi to frezem mógł przejechać, ale wątpię że da się zamocować w imadle aluminiową miskę bez kolejnych jej uszkodzeń. :x

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
a nie rozważasz kupna drugiej (niekoniecznie nowej) miski?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 13:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Podzwoniłem trochę i mam zakład (auto-szlif) co mi wyrówna miskę za 50zł :szok: I to jeszcze kawał drogi ode mnie czyli + koszt paliwa i męczenia biednej Fabii :rotfl: Nowe są drogie, stare stosunkowo ciężko dostać. Zazwyczaj chodzą razem z silnikami. DO tego boje się, że mogłem czyszcząc lekko papierem blok tam też namieszać. Te łapy to ja sobie u samej dupy pourywam chyba, to może wtedy przestane je pchać tam gdzie nie trzeba :wstyd: :cisza:


No i ta używana miska może być bardziej pogięta od nowej. No i do tego koszt kolejnego spawania, które kolejny raz może mi michę pokręcić i wracamy do punktu wyjścia...


Tutaj zdjęcia tego co narozrabiałem w bloku (duże, co by dużo można było zobaczyć).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Już sam nie wiem co było faktyczna przyczyną wycieku: blok, miska, złą uszczelka, odpowietrzenie, ja :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Może poprzedni właściciel już coś robił i dlatego tak wyszło :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 11:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Więc pojechałem do Janowic do Auto-Szlifu. Wniosek: "jak pan chce możemy szlifować ale tam miska jest prosta" :wow: Po 3 pomiarach na jakichś tam maszynach których nazw nawet nie powtórzę stwierdzili, że różnica to "pięć setek" i wyciek musiał być uzależniony bardziej od montażu lub uszkodzenia w bloku niż w misce. Zaoszczędziłem 50zł ale jestem w kropce :/ Nie wiem czy dać samą uszczelkę co mi dziadek dorobił o grubości tylko 0,7 tak jak w oryginale było (btw bardzo ładna liczba :haha: ) ale chyba dolepię blok silikonem żeby te wżery zalepić. tam taką delikatniutką warstwę bo uszczelka raczej mi tego nie da rady docisnąć.


godz 14, kolejny stage ulepu zrobiony. Zgodnie ze wszelkimi znakami na niebie: wżery w misce wypełnione cieniuteńką gładzią ze silikonu, do tego dorobiona uszczelka i czekamy. Leję już na 24h o 18 zalewam oliwę. Trzymać kciuki bo bede szczelał :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Cieknie :cenzura:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 19:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
oj bratku Ty to się masz z tymi wyciekami :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 19:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Jeżeli kolejny wyciek będzie stanowił ciecz łatwopalna to zamiast kawałka szmaty użyję zapałek... :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Ty masz pecha z tą miską :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
woytek13 napisał(a):
Jeżeli kolejny wyciek będzie stanowił ciecz łatwopalna to zamiast kawałka szmaty użyję zapałek... :oczami:


haha :D no, to by było niezłe show :)

Ja jak kiedyś rozpoławiałem silnik w motorze z 2suwa gdzie silnik dostał bezpośrednio strzała w komorę gdzie kręci sie wał i kartery były postrzępione lekko, najpierw dałem nadspawać bo to alu, potem obrobiłem delikatnie zostawiając troche więcej materiału żeby było pewne na zewnątrz, a w wew. obrobiłem frezarką ręczną do rozmiarów oryginału. Na sam koniec użyłem kleju Distal, dwu składnikowy klej epoksydowy który bardzo dobrze zaizoluje miejsca gdzie jest duże ciśnienie ale jednocześnie jest na tyle kruchy, że przy rozbieraniu wystarczy poklepać młotkiem i da się spokojnie rozpołowić 2 rzeczy sklejone, w moim przypadku kartery. Także moja rada, zakup ten klej Distal (to jest taka biała magma jakby po wyschnięciu). Jak będziesz kupować to kup ten który długo się utwardza bo jest wytrzymalszy. Kleiłem tym też chłodnice i krócieć na głowicy od węża do chłodzenia cylindra, naprawde polecam.

Ten klej jest dużo lepszy niż jakiś ciekły metal czy aluminium, bo te kleje ciężko potem rozpołowić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 22:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Wkretakiem podwazales miske przy sciaganiu ze takie wgniecenia na bloku sa ? :|

Moze spytaj na bimmerforums (dzial forced induction) czy ktos sie spotkal z czyms takim .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 08:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Odrywałem starą uszczelkę, stąd te zarysowania... :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ja bym to walnął na distalu... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Ja też coraz bardziej skłaniam się ku zaklejeniu tego w cholerę. Kupie drugą grubszą uszczelkę stracę kasę i znów nie będę miał pewności czy ten sposób zadziała. Klej mi tego nie puści. No to git, za tydzień betonujemy :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 10:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Jezeli uszczelka,szlifowanie,sylikon nie pomagaja tzn.,ze cos jest nie tak.Pierwszy raz spotkalem sie z takim czyms,ze mimo tych operacji ciagle wywala olej.Nie wiem czy klejenie to dobry pomysl i czy wogole pomoze.Jak olej ma takie cisnienie,ze wywala spod miski to moze jak to skleisz to wywali go w innym miejscu.I pytanie,czy przed zalozeniem turbo tez miales wyciekajacy olej?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL