Dam
Cytuj:
Ważne są wtryski i reduktor...
Ja mialem czerwone Valteki i auto miało muła (ni dało sie jechać)
Po wymianie na Matriksy jeździ aż miło!
Już któryś raz widzę tą Twoją wypowiedz na temat wtrysków Valteka.
Powiem Ci że porostu miałeś pecha, ponieważ na Polski rynek trafiła bardzo duże seria nie kalibrowanych listw wtryskowych tej firmy (Ktoś z Włoch na lewo przez granice przepchnął).
W brew opinii, te listwy są ;
1. Łatwe w czyszczeniu i utrzymaniu
2. Prosta konstrukcja
3. Tanie zestawy regeneracyjne
Są oczywiście listwy szybsze i dokładniejsze niż Valtek tak jak np. Matrix z tym że jak ktoś miał do czynienia z tym na co dzień to wie o czym mówię.
Nikt nigdy mnie do Matrix-a nie przekona. Przy Polskim zasyfionym gazie te listwy szybko zachodzą mazutem lub taką klejopodobną substancją, która niewiadomo czemu tylko w naszym kraju z gazu się wytrąca, jest ogólny problem z czyszczeniem i kompletami naprawczymi.
Dodatkowo często padają w nich cewki, a te teoretycznie są niewymienne.
Więc życzę Ci jak najdłuższego użytkowania Matrix-ów ponieważ jak padną i usłyszysz za wymianę 450 pln to szybko wrócisz do Valtek-ów za 250.
kicek, Koledzy dobrze radzili, najważniejszy jest dobry montażysta. Potem możesz pytać na forum czy to co zaproponował się nada.
_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG