BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 18:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 10:46 
Toudi napisał(a):
Jak już zdoiłeś głowicę to popatrz lepiej czy cylindry są całe. Najlepiej nalać na tłoki trochę benzyny, jak po godzinie cała nie ucieknie to pozytywny objaw :)


a po co tak? co to daje? jak to tłoki całe?

tłoki, czy pierścionki? bo nie bardzo rozumiem tej próby...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Orzesze
jak nalejesz i poziom bedzie spadac to znaczy ze pierscienie sa do wymiany... ale blok akurat jest zdrowiutki :hyhy: właśnie nie wiem czy dawac ja gdzies do regeneracji czy kupować nową... sam nie wiem jak to rozwiazać... do tego bede musiał turbo zrobić bo okazało sie ze jednak jest do regeneracji... i tutaj pytanie czy ktoświe...

mam 3 turbiny... 2 z 324TD i 1 z 325tds... podobno niektórzy regeneruja turbiny na zasadzie wymiany... zajechana +600zł za dobrą... takie mnie słuchy doszły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 12:09 
Bandzior napisał(a):
jak nalejesz i poziom bedzie spadac to znaczy ze pierscienie sa do wymiany...


to się wtedy strzykawką olej do cylindrów daje i wtedy mierzy kompresję.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Orzesze
a moze moze nie jestem specjalista tylko powtarzam to co usłyszałem :)
ogolnie silnik juz na 90% idzie na ... i właśnie... sam nie wiem co z nim zrobic... sprzedać czy na złom... hehe...

dzisiaj byłem ogladać e36 z klupnietym przodem od kumpla... poszła chłodnica silnik nie tkniety.. cena jak dla mnie za całe auto tak jak stoi 1500pln... teraz tylko dowiedziec sie ile wyjdzie swap :) a potem bede ją miał na części do sprzedania:) tak wiec raczej milusio ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 16:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
Bandzior napisał(a):
jak nalejesz i poziom bedzie spadac to znaczy ze pierscienie sa do wymiany...


to się wtedy strzykawką olej do cylindrów daje i wtedy mierzy kompresję.


Gdy juz masz zdjeta glowice, to nie zmierzysz kompresji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 10:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Orzesze
swap 1500pln :) 22maja zaczynamy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 15:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Fryderyk, już chyba wszystko rozumiesz po co kazałem lać na tłoki przy zdjętej głowicy. Próba olejowa jest do wykonania jak silnik masz w całości, a nie rozebrany na części pierwsze :)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL