BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zbieram informacje o dieslach w E36
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 102
Lokalizacja: TWA
Moje BMW: e30 Turing
Kod silnika: m40b16
Witam interesuje mnie jak najwięcej informacji o 'dizlach' e36. Wiem ze sa dwa rodzaje 325 tds i 318tds ale ten drogi to raczej za słaby. Prosze o opinie o tych silnikach i ewentualnie innych. Moze ktoś bedzie mial jakies interesujące dane. Cos o eksploatacji i żywotności. Dziekuje

_________________
WojtekK


Ostatnio edytowano 11 maja 2009, 12:59 przez Wojto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Jest jeszcze 2.5 td, który ma 115 koni.Osobiście poleciłbym własnie tego, bo 1.8 troszkę za słaby a z 2.5 tds często są problemy, chociaż nie zawsze.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 10:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
O ile dobrze pamietam to 2,5 tds rozni sie tylko tym ze ma intercooler od 2,5 td.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 15:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
jak spiewała Maryla Rodowicz "........ale to juz było........."
Szamil napisał(a):
O ile dobrze pamietam to 2,5 tds rozni sie tylko tym ze ma intercooler od 2,5 td.

1 inna turbosprezarka
2 inny ECU
3 intercooler
marcinekzdw napisał(a):
bo 1.8 troszkę za słaby
masakrycznie za słaby 2.5 pali ok 1 -1.5 wiecej lub nawet mniej ale jest jz czym jechac generalnie 2.5 to taki sam silnik tylko ma wiecej cylindrów zarówno tłoki , zawory , uszczelnacze sa takie same
posiadam silnik 2.5 td model po lifcie wiec juz na przepływce i plastkowym kolektorze spalanie po trasie 5.5 ( 100 _120 km/h ) w miesce do 7 max przy załączonej klimie + 0,5 litra
sprawa najwazniejsza disel w bemce nienawidzi jak sie go katuje potrafi sie zemścic !!

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL