BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 108  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 12:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
:ok:

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
niezle :hurra:

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 00:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Witam, czytając co po niektóre posty (m.in o przyśpieszeniu Fryderyka e36 , który jest zdziwiony , dlaczego ma lepsze przyśpieszenie niż fabryka podała po kilkunastu latach eksploatacji.)jestem zaskoczony tak dobrymi wynikami , dlatego polecam skorygować ten pomiar z dobrym gps'em jak i pomiary innych w tym temacie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 00:56 
Łepek napisał(a):
(m.in o przyśpieszeniu Fryderyka e36 , który jest zdziwiony , dlaczego ma lepsze przyśpieszenie niż fabryka podała po kilkunastu latach eksploatacji.)jestem zaskoczony tak dobrymi wynikami , dlatego polecam skorygować ten pomiar z dobrym gps'em jak i pomiary innych w tym temacie .


hahahahahah :rotfl:

Nie jestem zdziwiony.

Jestem jedynie mile uspokojony, że wszystko jest okay. Fabryczne dane są uśredniane do pewnej wartości, do tego jak dobrze pamiętam 3/4 paliwa i 2 osoby w środku.

Ja jadąc sam osiągałem na GPS- nie stoper- 10.42- powtarzalny czas, tym samym gps mierzyłem 320i w 2. osoby- wynik 10.02.

320i z m52, które na hamowni wypluło jak dobrze pamiętam 148PS? 149PS? mniej jak 147PS na pewno nie :)

Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 01:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Skoro z gps'em to ok, w takim razie tylko się cieszyć :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 01:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
trzeba bedzie załozyc nowy temat - nasze wyniki pomiarow GPS :rotfl: :hyhy:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 16:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak ktoś mi pokazuje/pisze/mówi o wynikach licznikowych przyspieszenia, czy vmax to nie traktuję tego poważnie raczej. Potem się słyszy historie jak to fiaciarz jechał sejem 180, to po co BMW kupować?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
wszystko zalezy ile licznik przekłamuje , prawda ? Inaczej bedzie w Seicento a inaczej w 760i.

w E39 przekłamanie to akurat ok 3 km/h przy 200 licznikowych , sprawdzane paroma urzadzeniami GPS. OBC w tescie 8 pokazuje w tym czasie 196.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
większość Beem na właściwym ogumieniu pokazuje prawdę lub wskazania bardzo blisko prawdy

PS a co do seja: to nie każdy "idzie" 180 :hyhy: :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wystarczy, że ktoś wstawi inny rozmiar kół albo co... Tak, czy inaczej są przekłamania większe i mniejsze, zawsze i zawsze różne.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 12:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
ja zapodam swoje filmiki e36 325 dyfer 3,45 mała głowa :D

0-180km/h

elastyczność 4bieg

elastyczność 5bieg

elastyczność 3bieg od 80km/h

Dyfer żyje i nic sie z nim nie dzieje a dostaje po d...e równo od miesiąca :lol:

Pomiary g-tech
0-100km/h
dyfer S3.15 - 8.0sek
dyfer 2.93 - 8.5sek (odpadła zmiana na 3bieg ale od 100km/h muł straszny)
dyfer 3,45 - 7.0sek

elastyczność 4 bieg 60-100km/h
dyfer S3.15 - 8,7sek
dyfer 2.93 - 9,9sek
dyfer 3.45 - 7,7sek

elastyczność 5bieg 80-120km/h
dyfer S3.15 - 10.8sek
dyfer 2.93 - 12.5sek
dyfer 3.45 - 9.2sek

wg książeczki z auta elastyczność 4bieg ale 80-120km/h
dyfer 3.15 - 9.0sek
dyfer 3.45 - 7.8sek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 01:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
no ładnie idzie :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 07:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehe, no ładnie ładnie :D u mnie na moście 2.93 do 100km/h jest ok 6.5 sek no ale mierzone klepsydrą hahah, nie no, ze stoperem w ręku z kolegą, musze jechać wyhamować bunie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 02:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6100124879
Z pasażerka i bez odchudzania z zatkanym koncowym i starym katem.Teraz przelot poza srodkowym.


Teraz jest -50kg a bedzie jeszcze - 30kg i odetkany wydech jest nieco szybsza,ale filmiku narazie nie robilem.Jest tez polerka kanalow wydechowych,zaworkow i komory spalania - odswieżanko profilaktyczne ;)
Do poprawienia też dolot - doprowadzenie powietrza.
Obecnie 6-6,5 do sety.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 14:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ben_sage napisał(a):
Obecnie 6-6,5 do sety.


A czym mierzone ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 14:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
mowie ze około 6-6,5.
Jak jechalem z kobieta laptopem i ubraniem na weekend do mnie mierzylismy stoperem to było ok.6.5 Myśle ze jakby były już kubelki i bez niej co daje lacznie ok 80kg to by bylo miedzy 6-6,5.niestety nie mam chrono :( jakby ktoś miał pozyczyć na jakiś czas to bardzo chętnie podjade jestem z warszawy bemowo i wtedy bym wzucil chyba realny filmik.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
6 sekund w 325 nie chce mi się wierzyć. Generalnie muszę zadać bardzo głupie pytanie - nie wiem o co chodzi z tym dyfrem. Co to w ogule jest???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 19:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
BRAWET napisał(a):
6 sekund w 325 nie chce mi się wierzyć. Generalnie muszę zadać bardzo głupie pytanie - nie wiem o co chodzi z tym dyfrem. Co to w ogule jest???


dyfer seria w 325 jest 3.15 a krótszy dyfer np 3.45 daje mniejszą predkość max na każdym biegu przez co silnik może sie szybciej wkręcić na obroty bo ma dużo lżej i w ten sposób mamy większy moment obrotowy czyli lepiej przyspiesza i dużooooo lepsza elastyczność
6sek w 325 to możliwe ja ostatnio uzyskałem 6.1sek do setki mierzone g-tech-em tyle że mam dyfer 3.45 i nie dawno w kompie wylądował chip dodatkowo wywaliłem tylną kanape i fotel kierowcy( skubaniec cięzki) opony 205/60/r15 i prawie pusty bak, pomiar robiłem na prostej w lesie w nocy by przypadkiem wisko się nie włączyło. w planach mam jeszcze zmiana koła dwumasowego które już umiera od szybkich startów na jednomasowe, jestem ciekaw co da bo jest dużo lżejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 19:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
morcine napisał(a):
w ten sposób mamy większy moment obrotowy


O Jezusie Nazareński.... :zdziwko:

morcine napisał(a):
pomiar robiłem na prostej w lesie w nocy by przypadkiem wisko się nie włączyło.


Wow to po zmroku ono się nie załącza ? Ale opcja...



Zaraz spadnę z krzesła...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 108  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL