530dA, toś mi pojechał po życiorysie, kiedyś tak zbluzgał mnie
variant przy okazji roboty sprzęgła, jedynym z mądrze wypowiadających się był
Fryderyk (polecam lekturę
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#492350 )
A tak przy okazji to komplet uszczelek oznacza WSZYSTKO; uszczelniacze, uszczelka głowicy, pokrywy zaworów, vanosa, gniazd świec, tłumika i innych pierdół.
Czyli:
uszczelki 450 pln
planowanie głowicy 150-200 pln
śruby nawet do diesla można kupić za 140 pln
robocizna 200 do 300 pln
Ogółem 940 do 1090 pln.
Robota samych uszczelniaczy:
uszczelniacze 2x 24 = 48 pln
uszczelka dekla i gniazd świec 110 pln
robocizna 200 - 300 pln
ogółem 358 - 458 pln
Czyli reasumując mniej więcej połowa, z tym że dalej nie wiesz jak długo wytrzyma uszczelka głowicy. Przy ewentualnej następnej robocie musisz znowu wywalić 1000 zł i wcześniej 400 o które jesteś w plecy
Kierując się logiką zrobił bym odrazu wszystko i spał spokojnie.
Ale każdy zna swój budżet i ma wolny wybór. Ja tylko przedstawiłem sprawę
