BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 15:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 21:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
a przy wymianie termostatu musze spuscic caly plyn czy wystarczy z chlodnicy tylko??

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 10:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Najlepiej to podstaw sobie coś pod samochód i łap, samo spuszczenie z chłodnicy nic nieda, musisz spuścić płyn z bloku silnika do poziomu termostatu, czyli opróżnić pewnie ze 70% całego układu chłodzenia :(

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 23:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Dolny ÂŚlÂąsk
Mam pytanie!
Czy jak czuć jak auto traci moc przy zwiększaniu się temeratury silnika (po zapowietrzeniu układ chłodzenia) to znaczy, że uszczelka jest do wymiany? Czy to jest normale. Inne objawy jak osad na korku wlewu, olej w chłodnicy lub zwiększanie się poziomu oleju niezauważyłem. Dodam, że jak układ odpowietrzam (może nie do końca dobrze to moc silnika jest w normie). Słabszy jest gdy już czuć że zaraz podniesie się temp. i płyn zacznie się podnosić i wyciekać a później gotować.

A jeszcze jedno. Czy przez odpowietrznik, który nie trzyma tak jak powinnien, bo gwint jest wyrobiony może dostawać się lewe powietrze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: WÂąbrzeÂźno
mam takie pytanie czy każde visco ma tą samą temp. zasprzęglania się? i czy jak założe inne visco z innego modelu bmw np.2.5 tds czy nic mi się nie będzie dziać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 16:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
witam

u mnie jest tak ze dzis przy 90st. zatrzymalem visco potem mi sie nagrzal do 120 i tez zatrzymalem wiec u mnie to chyba beda czujniki temp padniete,bo nowe visco zalozylem tydzien temu

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
jak je zatrzymałeś?? ręką złapałeś?? :zdziwko:

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 18:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
tak reka :)

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 09:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Toudi napisał(a):
Najlepiej to podstaw sobie coś pod samochód i łap, samo spuszczenie z chłodnicy nic nieda, musisz spuścić płyn z bloku silnika do poziomu termostatu, czyli opróżnić pewnie ze 70% całego układu chłodzenia :(


spuscilem tylko z chlodnicy zeszlo mi ponad 3 litry i jak wyjalem termostat to juz nic sie wycieklo

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 10:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
To gdzie reszta płynu była?? ten układ ma normalnie 10l

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 17:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Toudi, w sumie po co reszte spuszczac jak termostat jest, z chlodnicy spuscilem zeby mi z wezy nie lecialo a reszta sobie zostala....

zmienilem termostat i dalej to sie dzieje, pompa daje dobre cisnienie, po zalaniu po brzegi nie szly zadne babelki sie nie jest zapowietrzony, visco zlape w reke wiec sie nie grzeje i przyczyna prawdopodobnie lezy w elektryce,elektryk mowi ze byc moze zegar gubi mase,bo to nie mozliwe zeby na nagrzanym silniku na wolnych obrotach po zalaczeniu swiatel mijania temp rosla w oczach...

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 23:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 126
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Niezle jaja masz z tym samochodem:/ ciezko cokolwiek powiedziec, bo tylko wykosztowales sie a nic nie pomoglo:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 07:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
jaras_pro, dokladnie ale mysle ze ta wizyta u elektryka pomoze i bedzie git juz,ale przy tamtym visco bimetal byl przyklejony na poksiline chyba hehe... wiec i tak bylo do wymiany

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 09:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: Sieradz
jak elektryk mówi ze coś gubi mase i czujnik Ci zle wskazuje tj. w błędzie :) ja jestem elektronikiem od 6 lat i nigdy o podobnej bzdurze nie słyszałem, napisałem Ci kolego wiadomosc prywatna, przeczytaj dokładnie i zdaj relacje po :) co do płynu w układzie chłodniczym, jesli spusciłes tylko 3 litry to dobrze :) reszta zostaje w bloku, ogółem wchodzi coś około 8-8,5 litra :) przy odpowietrzaniu sprawdzaj przewody na nagrzewnicy i dolny przewód od chłodnicy :) w razie jakichkolwiek problemów podam numer kom i pomoge w razie potrzeby :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 16:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
podpinam sie z problemem za kazdym razem wskazówka przy 90 stopnaich wychyla mi sie doslownie o 1,5 mm czyli dajmy na to 93 stopnie czy to nie przeszkadza w jezdzie na dluga mete ? :/

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
variant, wedlug mnie to jest norma, z tego co wyczytalem to byly montowane dwa rodzaje termostatow 88 st i 92 st Ty pewnie masz 92 i dlatego sie ciut wychyla:)

jesli sie myle poprawcie :)

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
lepiej zeby sie nie mylil :hurra:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
variant, http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 i patrz w tabelce NR 5

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
wic mam 80 albo 92 ;) wiec pewnie ten 92 ;)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 08:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: Sieradz
Powtarzam jeszcze raz, wychylenie sie wskazówki 1-1,5 mm ponad 90 stopni, jest normalnym zjawiskiem, nie zaleznie od tego jaki termostat posiadamy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
moj problem zaczyna sie powoli pogłębiać, mianowicie:

przy normalnej jezdzie, niewielkich korkach, krotkich postojach wszystko jest cacy, gorzej gdy musze troche postac w miescie, ostatnio wskazowka wskoczyla mi na 3/4 wskaznika, ale pomimo dalszego postoju ani drgnela.

oczywiscie ogrzewanie od razu na max i modlitwa o koniec korka. dodam ze stalem jeszcze kilka minut ale wskazowka dalej na 3/4, ruszylem i pomimo powolnej jazdy temp. prawie natychmiast opadla do należytej.

w trasie przy jezdzie do 140 km/h wszystko jest okey, wskazowka delikatnie ponizej polowy, ale gdy docisne do 180-200 km/h wskazowka dochodzi do polowy

wiskoza??? czyszczenie chlodnicy???? wszystko mial bym w glebokim powazaniu ale jestem na wygnaniu ( czyt. pracy w Belgii ) i skazany na wlasne umiejetnosci nie bardzo wiem czy sobie poardze.

KOLEDZY HELP

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL