BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 22:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
te lampy są masakryczne chyba gorsze nawet od sonarów :wstyd:

P.Sqrax, jak patrze na ten filmik w podpisie to mam odruch bezwarunkowy w postaci zakładania nogi na nogę :rotfl:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 23:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
o cie jego... beznadziejne są naprawde...

to są lampy sonara z tego co wyczytałem na allegro i kosztują 1100zł, masakra na maksa...

No, to doczekaliście się :D Wrzucam filmik, może nie jest idealny ale można się połapać kiedy jest 100km/h :)

http://www.youtube.com/watch?v=kjmKKzu1W3E

No i jeszcze jakiś bok, niestety mało widać bo w nocy :P

http://www.youtube.com/watch?v=3AwnJrAevi4

A jakieś tam foto auspuff'a :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 07:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
kurcze no, mam niezbyt dobre newsy :( w sobote w nocy troche polatałem bokami po zakrętach, płyn DOT4 najpierw odmówił posłuszeństwa, oczywiście do wymiany dzisiaj, sprzęgło stało się mięciutkie, dopiero na dole było czuć jakiś opór, ale płyn to pikuś... śmierdziało już nieźle sprzęgłem a raczej nie powinno bo nie paliłem, rozpędzałem się normalnie i tylko leciały strzały ze sprzęgła jak coś, po kilkunastu bokach zjeżdżam na dół dać jej odsapnąć i już biegu nie dało się wrzucić, podpompowałem i wszedł, jak jechałem na dół to ciężko biegi wchodziły no ale to tylko przez to, że ten płyn odmówił posłuszeństwa... najgorzej rano wczoraj, przychodzę sprawdzić jak to działa... sprzęgło dotykam, w normie, chce odpalić, dupa, nie odpali, tylko coś cyka jakby przyblokowało zamach bo rozrusznik nie dał rady zakręcić... myśle sobie, pewnie łożysko na wałku przy skrzyni padło i nie obraca, dałem mu bieg i na popych do przodu i do tyłu tak żeby sie poruszyło i odpalił, wszystko normalnie działa, silnik dobrze chodzi, nie trzęsie autem to znaczy że dwumas chyba nie padł chociaż właśnie tego najbardziej się obawiam. Objawy są takie, że ciągle jest cisza, tzn. nic sie nie dzieje, jak jest na jałowym cisza, ma wrzucony bieg cisza, naciskam sprzęgło cisza (także oporowe to też nie jest), wrzucam bieg też cisza, dopiero w momencie gdy chce ruszyć i zaczynam puszczać sprzęgło to brzydko coś harczy i śmierdzi sprzęgłem, więc albo docisk się posypał, nierówno łapie, tarcza ciągle ociera i się pali albo dwumas, no chyba że te łożysko na skrzyni... nie wiem, lece rozbierać skrzynie, znowu musze wydech ściągać, wał odkręcać itp, no cóż, stwierdziłem, że przy swapie coś się musi dziać :D jestem dobrej myśli, sprzęgło mam na gwarancji bo jest nowe oprócz dwumasu. Dwumas... kto to ustrojstwo wymyślił, jeżeli to będzie to to napewno nie będę kupował nowego tylko zastąpie go normalnym zwykłym zamachowym, skrzynie w betach i tak są mega mocne, a jakby ktoś chciał to mam nówke sprzęgło na sprzedaż, no, w sumie to się jeszcze okaże. Wieczorem napisze co jest grane.

kurcze, i z tego wszystkiego zapomniałem edytować poprzedni post, a obiecałem spiderowi że się poprawie, spider wybacz, możesz usunąć post ja sobie wkleje co napisałem do poprzedniego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 11:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
racesupport napisał(a):
kurcze, i z tego wszystkiego zapomniałem edytować poprzedni post, a obiecałem spiderowi że się poprawie, spider wybacz, możesz usunąć post ja sobie wkleje co napisałem do poprzedniego...

Tym razem wybaczam,bo ostatni post napisales kilka dni temu.Ale te z tego samego dnia edytuj ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Cytuj:
Tym razem wybaczam


dzięki :)

no, skrzynia rozebrana... mogę odetchnąć, uff.... docisk sprzęgła posypany, słoneczko już słoneczkiem nie jest heheh :D nie wiem jak to się stało ale słoneczko się posypało, kilka łopatek z rzędu na docisku są zapadnięte, popękały chyba, nie wiem zresztą, zrobię zdjęcia zaraz, narazie czas na obiadek no i musze troche ochłonąć :)

no i cóż... dalszy ciąg opowiadania, otóż dzwoniliśmy w sprawie reklamacji do firmy w której zamawiałem sprzęgło, okazało się, że zazwyczaj jest tak, że na 10 reklamacji uwzględnia się 2-3 reklamacje, moje sprzęgło po rozebraniu nie przypomina sprzęgła, zresztą z pare minut wrzuce fotki... trudno, miałem do wyboru dwie opcje, ponieważ koło dwumasowe jest już w dość kiepskim stanie bo ma luz ok 2,5cm a nowe może ma ok 1cm max, stwierdziłem, że może być też taka opcja, że dwumas jest krzywy i przez to sie rozleciało sprzęgło, poza tym dwumas długo z takim luzem już nie pociągnie więc niech spada w buraki, druga opcja którą wybrałem jest wymiana dwumasowego koła na koło zamachowe jednomasowe, tak robi większość ludzi w VW, akurat tak mi się trafiło, że znalazłem tą że ofertę ze sportowym lekkim kołem zamachowym:

http://allegro.pl/show_item.php?item=637821018

no i zamówiłem, na środe będzie kurier mam nadzieję.
Lekkie koło zamachowe ma to do siebie, że jest ono raczej na wieczność a dwumas na max 300-400tyś o ile nie mniej... No i jeszcze trafiło mi się sportowe koło, gość twierdzi że jest różnica i to bardzo odczuwalna. No w końcu z dwumasu jedno koło to tak jakby połowa :)


Ostatnio edytowano 18 maja 2009, 14:22 przez racesupport, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
heh no to dobrze że tylko docisk, pacjent przeżyje :ok:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 16:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
przy tych zdjęciach chyba nie trzeba się znać, żeby cokolwiek stwierdzić heheh :D

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-18

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-18

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-18

Obrazek
By Arti2007 at 2009-05-18

ciekawe jak będzie latać na lekkim kole zamachowym :D podobno znaczna i odczuwalna różnica :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 19:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
choroby wieku dziecięcego ;)

zrób porządek ze sprzęgłem i będzie malinka :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
racesupport napisał(a):
przy tych zdjęciach chyba nie trzeba się znać, żeby cokolwiek stwierdzić heheh

Ale łłłłłłłłłłuuuuuuttttttttuuuuuuu bylo :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no niezłe jaja z tym sprzęgłem, niestety wydaje mi się, że prędzej czy później może nie każdemu rozleci się sprzęgło ale z dwumasem będzie miał do czynienia...

a co do sprzęgła, no docisk jak i tarcza oczywiście nowe, wraz z łożyskiem oporowym, jutro przyjeżdża gość spisać protokół co, gdzie i jak do tego doszło :D no nie powiem mu, że latałem bokiem po zakrętach hehe, no ale tak czy tak, moja wina to nie jest, znajomy mechanik, naprawde dobry fachowiec, mówi, że to raczej rzadko się zdarza i raczej na 100% źle była przynitowana okładzina... ale że też mnie to musiało spotkać, no cóż, trudno się mówi, ale zamiast sprzęgła mógłbym już miec zakonserwowane progi i ranty tylne i założony M-Pasztet...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 07:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Prezentuje sprzęgiełko jakie zamontowałem, wszystko śmiga jak należy, jest to sportowe lekkie koło zamachowe wraz ze sprzęgłem LUK'a, sprzęgło nowe, zamach podobno używany pare kilosów ale od nówki dużo się nie różni :) Tak jak już pisałem, dwumas to jak sama nazwa wskazuje podwójna masa kasy heheh, 1700zł nowe koło a moje już miało lekki luz ale działało i pewnie jeszcze działać będzie ale trzeba patrzeć przyszłościowo :)

Jeżeli komuś posypie się dwumas i będzie chciał założyć koło zamachowe będzie musiał conieco wyciąć hehe, poniżej rzeźba :)

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

A tutaj już na gotowo, długie szpilki zastąpione krótkimi śrubkami.

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

Teraz bierzemy sobie nasz komplecik

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

Do kompletu musi być jeszcze inny rozrusznik bo jest inna gęstość ząbków na kole. Rozrusznik podchodzi z E30, jakby ktoś potrzebował info to śmiało pisać.

Zamach widać chudy :)

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

Obrazek
By arti2007, shot with Digital Cam at 2009-05-22

I już na gotowo :) Miałem trochę przygód z rozrusznikiem bo myślałem, że przełoże sam bendix z tego z E30 do mojego a to tylko przez to, że mój był przykręcany do skrzyni śrubami które przechodziły przez skrzynie i w rozruszniku był gwint, a w tym co dostałem do kompletu gwintu nie było i trzebabyło dawać nakrętki z drugiej strony, a jak ktoś grzebie przy R6 to wie ile miejsca jest żeby wsadzić rękę na wysokość rozrusznika, ale jakoś to poszło :)

Co do odczuć z jazdy... Kolega który mi sprzedawał komplet jak dzwoniłem do niego na pytanie: A to serio tak czuć tą moc ? odpowiedział: no stary, zobaczysz, nie będę Ci mówł, sam będziesz widział co kupiłeś :D

hmmm, no dobra, a realne odczucia ? wg mnie tylko od 4500 obr jedzie lepiej, no jest to lekkie koło więc dół powinno mieć słabszy a góre mocną ale ja w każdym razie żadnej różnicy nie czuje z tym że, jestem bardzo zadowolony że autko jeździ i nie musze już się nigdy martwić o dwumasa bo z kołem zamachowym raczej się już nic stać nie może :)

W tym samym dniu co kończyłem składać od rana sprzęgło i reszte (skrzynia, wał,osłony termiczne itp) przyszła mi maglownica regenerowana więc zrobiłem sobie maraton i machnąłem jeszcze magiel, teraz już jest cisza, wspomaganie buczy lekko no ale jeszcze musi się odpowietrzyć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 17:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
dawaj jakiś filmik jak to zmiata ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 23:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Filmu nie ma, za to jest pare nowych fotek :)

Obrazek
By arti2007, shot with DSLR-A350 at 2009-05-24

Obrazek
By Arti2007 at 2009-05-24

Obrazek
By arti2007, shot with DSLR-A350 at 2009-05-24

Obrazek
By arti2007, shot with DSLR-A350 at 2009-05-24

Obrazek
By arti2007, shot with DSLR-A350 at 2009-05-24

Obrazek
By arti2007, shot with DSLR-A350 at 2009-05-24


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 02:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
no fotki z klimatem :ok:


czemu nie kręcisz, żadnego filmiku :zdziwko: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 08:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
szczerze ? :D boje się, że jak będę upalał to się znowu coś posypie hehehe :D nie no, coś będę musiał porządnego wkońcu skręcić ale nie mam kiedy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 09:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Z tego co czytałem jak zakładasz zamiast dwumasa zamachowe to dół jest lepszy a góra słabsza. To tak jak niektórzy odchudzali zamachowe to silnik nawet się dokręcać do końca nie chciał :)

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 10:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
racesupport napisał(a):
szczerze ? :D boje się, że jak będę upalał to się znowu coś posypie hehehe



tak też się domyślałem, szkoda tak fajnego compakcika na takie żyłowania ;) :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Radek_ZG napisał(a):
Z tego co czytałem jak zakładasz zamiast dwumasa zamachowe to dół jest lepszy a góra słabsza.


nie mam pojęcia ale ja różnicy nie czuje żadnej także jest :ok: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2009, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Hahahahahahaha, koń by sie uśmiał, dzisiaj robiłem pomiary telefonem Nokia E50, moduł GPS Nokia i program który polecił mi woytek od 316+, i co ? Jak miałem 130km/h na liczniku to na telefonie wyświetlało dopiero 88km/h i to nie jednokrotnie, wiele razy sprawdzałem, rozpędzałem się prawie że do 135km/h a max jaką mi prędkość zanotowało 114km/h, lol fafnoście, nie ma bata na ten program, przetestuje jeszcze N95ką co ona pokaże ale te wyniki to jest śmiech na sali :)

26.05.2009 20:52

0-100 km/h: 9,2 s

0-10 km/h: 1,7 s
0-20 km/h: 3,1 s
0-30 km/h: 4,0 s
0-40 km/h: 4,6 s
0-50 km/h: 5,3 s
0-60 km/h: 6,0 s
0-70 km/h: 6,5 s
0-80 km/h: 7,7 s
0-90 km/h: 8,3 s
0-100 km/h: 9,2 s
0-110 km/h: 11,1 s

0-100 m: 6,8 s
0-200 m: 9,9 s

0-10 km/h: 6 m
0-20 km/h: 18 m
0-30 km/h: 29 m
0-40 km/h: 41 m
0-50 km/h: 57 m
0-60 km/h: 74 m
0-70 km/h: 91 m
0-80 km/h: 123 m
0-90 km/h: 145 m
0-100 km/h: 178 m
0-110 km/h: 242 m

0-100 m: 74,2 km/h
0-200 m: 103,0 km/h

Peak: 114 km/h

0-60 mph: 8,6 s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2009, 09:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Czyli moje 316+ by cie prawie objechało :rotfl: :rotfl: :rotfl: Musiałeś coś pomieszać, mi nigdy takich odchyleń nie pokazywał, a testowałem niejedno auto, w dzień w nocy. Raz nawet w deszcz to długo szukał połączenia z satelitą ale znalazł i było ok. Może inna wersja potrzebna jest do twojego telefonu, zależy to od wersy symbiana chyba. Ja mma odbiornik GPS jakiś chiński przez bluetootha łaczony i działa pięknie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL