BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 18:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wskaźnik paliwa a rezerwa
PostNapisane: 18 lutego 2009, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
witam. mam taki problem: wskazówka od stanu paliwa spadła na dół i po prostu sie nie podnosi, natomiast wskazania lampki od rezerwy są prawidłowe. gdzie szukać przyczyny i czy rezerwa nie ma nic wspólnego z wskazówką stanu w baku, pozdr

_________________
brewki bmw :D + 10 km:D:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: co zrobić
PostNapisane: 19 lutego 2009, 06:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Witam

Na początek zrób test zegarów ze stacyjki sprawdzając czy wskazówka jest nadal zamocowana, jeśli się wszystkie wychylają to proponuję zdjąć kanapę i delikatnie wyciągnąć po kolei prawy/lewy pływak i przy włączonej stacyjce "pobawić się" wychylając ramię pływaka, w ten sposób ustalisz który jest "martwy"...powodzenia

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2009, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
witam. pływak z pompą jest w bagażniku z prawej strony pod jajowatym dekielkiem. ;)

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2009, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
:) testu zegarów nie bedzie bo bm jest już pełnoletnia, a co do pompy w bagażniku to wiem gdzie jest ale bałem sie tego rozbierać bo kiedyś pachniało mi w środku paliwem i okazało sie ze jest to z pompy bo troszke plastiku było ułamane , wiec "zalałem" ją takim klejem do szyb i to jajko też zostało tym przyklejone oraz przykrecone. no ale jakby nie było mam auto, które samo sie naprawia i dzisiaj rano działało normalnie :hyhy:

_________________
brewki bmw :D + 10 km:D:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 16:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
podpinam pod temat a konkretniej wszystko pieknie elegancko ale wskaznik paliwa nie schodzi mi nizej niz 20 l jak zejdzie do 18 litrow to wiem ze juz prawie sucho w baku i nizej nie zejdzie rezerwy brak nie zapala sie co jest grane?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
variant, a wyjmowałeś kiedykolwiek pompę paliwa??
Bo znam takie przypadki że ktoś wyjął pompę, rozebrał obudowę, przy okazji wskaźnik na tych prowadnicach w obudowie przesunął, złożył, a później dziwi że rezerwy nie pokazuje.
Proponuje wszystkim wyjąć pompy i sprawdzić czy tam wszystko w porządku i pływak się o coś nie zaczepia.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
nie nie ruszalem nigdy pompy....

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
A to nie oznacza że pływak o coś nie zaczepia. Nie dowiesz sie jak nie sprawdzisz :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
mam byc ostrozny nic sobie nie popsuje? a przy okazji moge jakos udroznic pompe bo mam wrazenie ze juz jest slabo wydajna?

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
variant, jak filtr masz w porządku, to możesz sobie pomóc jedynie wymieniając wkład pompy. Zanim wszystko rozbierzesz zmierz sobie ciśnienie jakie pompa daje(nominalnie 3 bar) może jak piszesz to tylko takie wrażenie.

P.S. co do ostrożności to ja bym tego z fajkiem nie robił :D

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jak nie da 6 barów to pompę na śmietnik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Pinczer, nie wkręcaj varianta, bo jeszcze tak zrobi :D

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
To nie wkręt BOSCH może i podaje że pompa daję 3 bary ale jak podepniesz manometr to 6 musi pokazać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
w usta wloze rpzewopdy jak mi wypadna oczy to dorba jak nie to na smietnik :D nie mam tkaich wynalazków panowie :D ale dzieki po pkt macie :)

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Pinczer, manometr pokazuje ciśnienie w psi, a to w barach jest po zaokrągleniu 0,69 dlatego na wskazaniu musisz mieć prawie 6.
Wszystko zależy od jednostki miary.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 19:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Toudi, nie kłóc sie z Pinczer, bo jestescie bardzo bardzo uparci i sie i tka nie dogadacie :hurra: juz mi pomogliscie dziex wielkie :hurra:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 19:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Ja sie nie kłócę, pinczer w sumie napisał prawdę, wyjaśniam tylko skąd ta różnica, podejrzewam że porostu nie spojrzał na jednostkę z jaką pokazuje manometr.
A co do uporu to też niestety masz rację :wstyd:

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 19:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
U znajomego pompa przy rozruchu dawała 1 później dobijała do 3, auto nie miało siły wjechać na wzniesienie. Gdy wymieniał na inną używkę dawała 6-7 barów. Auto odzyskało osiągi.

Na BKP jegomość o nicku "uromil" twierdzi, że oddał pompę do specjalistycznego zakładu i po 40 minutach na manometrze miało się pojawić 9 barów.

Link:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... c&start=15

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
swoja droga co za duzo cisnienia(ponad norme) to nie zdrowo... przeciez to niekorzystnie wplywa na wtryski :zalamany: albo sie myle :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 20:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Od tego jest regulator ciśnienia paliwa, jego zadaniem jest utrzymanie zadanego ciśnienia. "Nadmiar" wraca do baku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL