BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Nie wiem czemu ale nawet nie pomyślałem żeby spolerować same ranty :wstyd:
Przecież to jest najlepsze rozwiązanie i najmniej pracochłonne. Środków nawet nie będę lakierował bo są ładne, tylko ranty są podrapane. Myślałem, że nad polerowaniem całych z tydzień będę siedział a tak w jeden dzień ranty wypoleruję i :cwaniak:
A potem raz w miesiącu samą pastą je odnowię w jakieś 2godz i będzie spoko.
Oczywiście dla sylwka leci :08:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
polerka calosci :p kozak efekt ale masz 2tyg pracy :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Sylwek_ch napisał(a):

Ja preferuję starą szkołę bez kompromisów :hyhy: Ma być lustro

Obrazek


Widzę w tle, że przy polerowaniu jednej felgi potrzebne jest 6 browarków :hyhy:
A przy polerowaniu jednego rantu ile? Bo nie wiem w ile się zaopatrzyć ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
podnosisz kolo wrzucasz bieg i masz ulatwienie ;d podobno tak robili w kilkanascie minut jak duzych brakow nie bylo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Wyspa
OSKI napisał(a):
podnosisz kolo wrzucasz bieg i masz ulatwienie ;d podobno tak robili w kilkanascie minut jak duzych brakow nie bylo :)


widziałęm jak tak polerują ranty.
Szybko i sprawnie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
OSKI napisał(a):
podnosisz kolo wrzucasz bieg i masz ulatwienie ;d podobno tak robili w kilkanascie minut jak duzych brakow nie bylo :)

Tylko, że ja mam szperę i musiałbym dwa koła podnieść :29:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
To poproś kumpla o pomoc i dwa koła na raz spolerujecie :rotfl: Jak polerka to w żadnym wypadku lakierować tego. Miałem, bawiłem się w lakier bezbarwny ( fakt że amatorsko śprejkiem) i nie było fajnie. Odświeżanie polerki raz na jakiś czas to nie taka ciężka robota. A efekt lepszy i taniej niż lakier. Środków nie warto polerować bo temu wzorowi IMO nie pasuje pełna polerka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 07:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
nie ma co ukrywać jeśli środek jest ładny to zostaw, a ranty spoleruj. Jeśli środek jest zniszczony to go pomaluj. :hyhy:


Ale polerka rantów musi być. ;)


Malowanie później rantów bezbarwnym odpada, gdyż polerka traci wtedy na wyglądzie.
A tak to sobie pastą polerską raz na miesiąc przelecisz i nie będzie ci zachodzić aluminium.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL