BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 21:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e38] m60b40 nierówna praca silnika
PostNapisane: 19 maja 2009, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ZGY
Witam,
od nie dawna jestem użytkownikiem e38. nie jest to moj pierwszy kontakt z marka BMW, i o kilku "stalych" problemach zwiazanych z tymi autkami juz wiem.
No ale nie o wszystkich:P
Jak w temacie, silnik dziwnie drga, wylaczona klima, i wszystko co mozliwe, a on jakos dziwnie faluje(na obrotomierzu nic nie widac), i od czasu do czasu porzadnie zadrzy...cala karoseria sie zatrzesie. Zastanawiam sie nad poduszkami pod silnikiem?podczas jazdy jest normalnie. dodam ze sprezanie w cylindrach rewelacyjne, swiece nowe, na komputerze zero bledow(choc co do tego komputera pewny nie jestem>>wydaje mi sie ze sprawdzil mi mechanik tylko podstawowe sprawy).
Poza silnikiem, martwia mnie jeszcze dziwne odglosy spod deski rozdzielczej. wylaczona klimatyzacja, nawiew ustawiony na min a tu ciagle jakies zgrzyty, stuki....jakby przestawialy sie jakies klapki czy cos??;/ jak wylacze calkiem nawiew stuki ustaja...co to za przyczyna?

Pomozcie prosze!:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ZGY
wow! az tyle tego??:P:>

no dobra wiec bede sprawdzal! tylko jak sprawdzic przeplywke?Katalizatorow nie mam>>>poprzedniemu wlascicielowi sie znudzily:/:/:/
a co do uszczelek pod kolektorem....zauwazylem stojac obok innego 4.4 ze moj jest znacznie glosniejszy...moze to byc wina?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 01:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
red_man napisał(a):
ylko jak sprawdzic przeplywke?


najlepiej podmien na 100% sprawną. Czasem przepływka nie wywala błedu na komputerze diagnostycznym, ale juz przekłamuje dane , co przekłada sie najpierw na zaburzenia pracy na biegu jałowym
red_man napisał(a):
a co do uszczelek pod kolektorem....


one są gumowe i z wiekiem po prostu parcieją, wpuszczajac lewe powietrze :(

red_man napisał(a):
zauwazylem stojac obok innego 4.4 ze moj jest znacznie glosniejszy...moze to byc wina?


masz 4.0 czy 4.4 ? 4.4 to nowszy silnik M62 i chodzi sporo ciszej , z powodu przeprowadzonych w nim modyfikacji ( inny rozrzad, popychacze zaworow itd )

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ZGY
aham:) dziekuje za pomoc:) w sobote przejrze sobie komputerkiem wszystko na nowo, moze uda mi sie podlaczyc jakis inny przeplywomierz, no i profilaktycznie zakupie nowe uszczelki pod kolektor:P:) bede informowal:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 01:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Też mam ten sam problem w 3,5 :/ Silnik potrafi bujać całą budą. Wlożyłem uzywane sondy (komplet 2szt.) ktore w innej 735i chodziły dobrze i nic nie dało. Na komputerze wywala mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu i błąd zapłonu na 2-gim cylindrze (przypadkowy/wielokrotny). Swiece suche, wyciek spod kapy zaworowej od kierowcy. Kompresji przymało w 2 garach po przeciwnych stronach silnika (ok 9 bar) reszta 11,5 ładnie. Nie wydaje mi sie zeby to byla wina kompresju gdyz te silnika nawet bez tloka jednego chodzą ponoć równo :D

Kołysze nim na jalowym i przy wolnej jezdzie (jak sie pusci hamulec jedzie ale szarpie przy dodaniu gazu ustepuje).

Męcze się z tym juz jakiś czas i nie mam pomysłu... :/

Spalanie raczej w normie.

_________________
Bardzo Mam Wygodnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 01:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Też mam ten sam problem w 3,5 :/ Silnik potrafi bujać całą budą. Wlożyłem uzywane sondy (komplet 2szt.) ktore w innej 735i chodziły dobrze i nic nie dało. Na komputerze wywala mi błąd czujnika położenia wałka rozrządu i błąd zapłonu na 2-gim cylindrze (przypadkowy/wielokrotny). Swiece suche, wyciek spod kapy zaworowej od kierowcy. Kompresji przymało w 2 garach po przeciwnych stronach silnika (ok 9 bar) reszta 11,5 ładnie. Nie wydaje mi sie zeby to byla wina kompresju gdyz te silnika nawet bez tloka jednego chodzą ponoć równo :D

Kołysze nim na jalowym i przy wolnej jezdzie (jak sie pusci hamulec jedzie ale szarpie przy dodaniu gazu ustepuje).

Męcze się z tym juz jakiś czas i nie mam pomysłu... :/

Spalanie raczej w normie.

_________________
Bardzo Mam Wygodnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL