BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 11:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem! falowanie obrotów na jałowym e36 M50B20
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 334
Lokalizacja: okolice Wrocławia
Moje BMW: BMW
Witam. Mam taki problem, silnik m50b20 dodam ze nigdy nie widział gazu na biegu jałowym delikatnie faluje i obroty schodza w granicach do 550- 600 i minimalnie sobie faluja czasami ale rzadko jest tak ze potrafia spac niżej tak ze prawie juz gasnie wtedy wbija do ok 1300 i tak z 2-3 razy i znowu sie uspokaja do tych niskich i dalej delikatnie faluje jest to nie zależne czy silnik zimy czy rozgrzany problem wystepuje cały czas. Silnik na obroty wkreca sie dobrze problemy dzieja sie jedynie na jałowym gdy spadaja z wyskokich obrotów zatrzymuja sie na ok 900 i powoli zchodza dodam ze wymienilem swiece co dalej? moze to byc Krokowy? przeczysciłem tez przepustnice tak jak by troche lepiej ale po ok 20min dalej to samo... :(


Ostatnio edytowano 21 maja 2009, 20:32 przez --=CZARNY=--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
objawów jest tak duzo ze nie starczy mi tu miejsca a jak dodam ilosc tematów na ten temat to dadza mi banna na stale :P a tak serio to sprawdz nieszczelnosc jak to pisalem doslownie 10 min temu na innym temacie poszukaj :hyhy:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
--=CZARNY=--, najpierw zrób jak radził Variant, czyli sprawdź szczelność dolotu. Jeżeli czyszczenie przepustnicy trochę pomogło, to podkręć ją minimalnie na tej śrubce regulacyjnej. U mnie dopiero to rozwiązało problem.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Toudi napisał(a):
to podkręć ją minimalnie na tej śrubce regulacyjnej. U mnie dopiero to rozwiązało problem


ja bym tego nie ruszał po to jest plomba na srubie zeby tego nie ruszac przepustnica jest na czujniku i nie wolno sobie tak hop siup krecic sam krecilem w swoim i mechanior sie wkur*** jaki kretyn to dotykal siedzialem cichutko jak myszka tak dla smiechu to odpowiedzialem ''no wlansie co za kretyn'' :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
variant, ma racje nie ma sie co paprać w takie sprawy. Przeczyść silniczek Krokowy

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 20:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
MistrzuToudi, musisz mi ulec tym razem :padam:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 15:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Stawiam Variantowi browar jak czyszczenie silniczka pomoże. Ten aktuator jest tak zbudowany, że jak jest brudny, to po odpaleniu auto gaśnie. Jakieś tam osmolenie olejem nie przeszkadza mu w pracy. Co do zalakowanej śruby to po to żeby po 20 tyś km nią nie kręcić, a czasem trzeba, gdyby to miało być na stałe to by tam śruby nie robili. :P
A co do przypadku Varianta to TPS jest po to żeby mierzyć jak wychylona jest przepustnica, a on zamiast szukać problemu to wymienił TPS i jeszcze regulacją kręcił. Jak czegoś nie popsuje to i nie naprawi :P :P :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL